AndroidHealthClinic

Fotolog, nu 2,5maand onderweg

Gaat goede kant op, maar hoe heb je in 2.5 maand 170KG dl bereikt? Meeste mensen zijn dan nog bezig met lage gewicht en techniek etc.

Pas je op voor je BF? (ervanuitgaande dat je doelen BB gericht zijn) Misschien lees ik het verkeerd maar ben je 10kg aangekomen in 2,5 maand? Is wel heel veel en aan je BF te zien niet alleen maar spier. Even wat sleutelen aan je voedingsschema, je kunt beter voor kwaliteitskilo's gaan, dan zal het cutten je ook minder moeite kosten :). Mooie krachtstats.

• Topic Starter Topic Starter
@Roberto, van +-84 naar +-90 in 3 maanden.

Ik moet zeggen dat de fotos wel een erg hoog BF weergeven zo is het niet in de spiegel.

Ik heb hiervoor wel een halfjaartje aangekloot maar nooit gedeadlift, misschien komt het ook wel door het hoge gewicht dat men krachtstats wat hoger zijn :)

Laatst bewerkt:
Zzeker niet slecht

Gewoon schoon eten boven je onderhoud dit jaar je shirt aan op het strand en volgend jaar de blits

LOL dan kun je beter nu cutten voor de zomer, want met een shirt aan op het strand ben je helemaal een loser :eek:

je hebt gyno bro

Goed idee, een maandje voor ik ga bijvoorbeeld even cutten en dan de draad na de vakantie oppakken :) ?

Ja dat je niet egt een buik hebt maar ook niet droog. Gewoon op 11% proberen te komen dat is niet zo heel moeilijk en doet het nog steeds goed bij de chicks.

Traint iedereen voor de chicks ofzo?

Ik vind je krachtstats een beetje uit de pas lopen met je fysiek. Je bent veel sterker dan je eruit ziet (no offence at all).
Ben dan ook benieuwd naar je uitvoering van de oefeningen. Of het zijn enkel je e-stats, dat kan ook natuurlijk :D

Ga voor de zomer nog wat cutten en je zal een stuk groter ogen. (says who?? :D)

E-stats offcourse.

Zoals ik al vaker heb gezegd:

Bij benchpress kan er 1 vuist tussen de barbell en borst.
Bij squat ga ik niet 100procent parallel (ong 90pct)
Deadlift is gewoon de form zoals hij 100procent moet.

Maar who cares, ik ga er als een kanon op en waarom zou ik het aanpassen. Bij benchpress doe ik het overigens zo omdat ik anders snel last van mijn schouders krijg. Bij squat weet ik het niet, misschien omdat ik een p*ssy ben maar I dont care :P

Heb nog even een pic van men benen opgespannen gemaakt

Laatst bewerkt:
Zoals ik al vaker heb gezegd:

Bij benchpress kan er 1 vuist tussen de barbell en borst.
Bij squat ga ik niet 100procent parallel (ong 90pct)
Deadlift is gewoon de form zoals hij 100procent moet.

Maar who cares, ik ga er als een kanon op en waarom zou ik het aanpassen.

Was te lui om alles te lezen ;)
:thumb:

Maakt niet uit, doe ik zelf ook niet hoor ;)

Maar toch allemaal bedankt voor de motivatie! Heb er echt plezier in! :) :D

Nog even huidige stats erbij

1m81
89kg
19j

BP: 2x100kg
SQ: 1x170kg (gister behaald)
DL: 1x170 (al een tijd niet gemaxxed, deze week weer nieuw PR zetten)

Denk dat ik gewoon door blijf knallen deze zomer.. Geen zin om te cutten, kan beter voor volgend jaar bewaren.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven