MuscleMeat

Fotolog, nu 2,5maand onderweg

Ik vrees ook dat je het je nog gaat beklagen dat je niet cleaner hebt gebulkt. Ik heb het ook gdn in het begin, en was ook echt vet gebulkt dat ik mega striemen had op men reet, en niet omdat men kont gespierd was.
Heeft wel een tijdje geduurd eer dat het weg was, maar heb dan ook niet specifiek gecut.

Je staat er zo echt wel buff bij, dat vet rond je buik krijg je niet zomaar weg. Je moet echt clean gaan bulken.

Hoe langer je bulkt met dit vetpercentage, hoe harder en langer je moet cutten en hoe langer je katabool staat.

Je ziet er gewoon fatsig uit zo, en al helemaal als je nog zo 4 maanden doorgaat.

• Topic Starter Topic Starter
Hmm ja dat over 4 maanden geloof ik ook wel.. Ben alleen bang dat als ik nu ga cutten er niks van overblijft en ik weer opnieuw kan beginnen.

zou lekker clean bulken, ben zelf ietsjes minder vet nog maar ik pak eerst ook nog wat massa.

Nu weet ik dus echt niet wat ik moet doen :D

Clean bulk:) Gewoon lager in kcal gaan en zelfde of hoger in eiwitten:)

ik zou cut tot 10-12 pct. Dan zie je veel beter als je groeit enzo. Want je vet percentage is wel erg hoog. Je zult het wel merken wanneer je cut. Ik heb dit ook gehad. Vies gebulked en daarna was de cut lang en irritant maar wel waard. Nu wil ik gwn niet boven 15 pct vet komen tijdens mijn bulk. En met goede cut raak je egt geen of nauwelijks spier kwijt. Dus hoeso niks meer overblijft? Als je goede cut zet en nog steeds niks overblijft heb je gwn neit veel spier. Maarja als ik je lift zie moet er toch egt wat onder zitten.

Laatst bewerkt:
Idd, cut nu gewoon tot 12% en dan knoeit hard gaan bulken. Dan pak je gewoonweg veel meer massa, en hoef jij je lekker geen zorgen meer te maken om te dik te worden enzo, dus psychologisch ook een voordeel! Ik zou echt niet 4 maanden door bulken... Ik had dezelfde fout gemaakt en mijn vp% liet te hoog op... Nu moet ik extra hard gaan cutten... Heb er spijt van....

Laatst bewerkt:
In BB gaat het niet om gewicht (kwantiteit) het gaat om kwaliteit. ALs je doorbulkt pak je geen kwaliteitsmassa bij. Als je besluit te cutten, en vervolgens gaat bulken pak je veel meer vetvrije massa, aangezien een lichaam met een lager BF gevoeliger is voor insuline en de spieren gevoeliger zijn voor testosteren receptoren welke gebonden worden aan vetvrije massa.

Even een nieuwe pose geprobeerd :)

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Vanochtend zware rugtraining gehad, voelde erg lekker! :D Ik heb besloten om nog even clean door te gaan en dan gewoon flink cutten!

Laatst bewerkt:
In BB gaat het niet om gewicht (kwantiteit) het gaat om kwaliteit. ALs je doorbulkt pak je geen kwaliteitsmassa bij. Als je besluit te cutten, en vervolgens gaat bulken pak je veel meer vetvrije massa, aangezien een lichaam met een lager BF gevoeliger is voor insuline en de spieren gevoeliger zijn voor testosteren receptoren welke gebonden worden aan vetvrije massa.

Bron?

SJO Gaan we ineens met moeilijke woorden gooien? xD :P (Kidding)
Klinkt daarentegen best logisch.. weet alleen niet of het zo is..

Interesting!

Om kwaliteit te krijgen zal je toch eerst wat kwantiteit moeten hebben

Bron?
Klinkt interessant, bij welk percentage trek je de grens om te gaan cutten?

wat is er met je nek op die foto?

De 'V' komt er al aan,
je nek ziet er alleen heel raar uit :p alsof je 5 dubbele kinnen heb:rolleyes:

Succes!

Terug
Naar boven