XXL Nutrition

Foto's. Langzaam weer opbouwen.

Eens met wat de anderen al zeggen; ik vind het echt bewonderenswaardig hoe je ondanks alle tegenwind gewoon doorzet. En je ziet er top uit, mooie armen!

Succes Marina. erg vervelend allemaal om te lezen hoe het gegaan is, ik weet dat het zwaar voor je is.

Ik moet wel zeggen dat ik echt tegen jou doorzettingsvermogen opkijk. ik voel me haast schuldig aangezien ik gewoon makkelijk zou kunnen trainen (lichamelijk) gezien. maar er gewoon de fut niet voor heb. en maar zit te mokken de hele tijd. terwijl jij met veel pijn en moeite toch gewoon doorgaat. :o

Niet meer dan respect!

• Topic Starter Topic Starter
Eens met wat de anderen al zeggen; ik vind het echt bewonderenswaardig hoe je ondanks alle tegenwind gewoon doorzet. En je ziet er top uit, mooie armen!
Dank je. :)
Als ik wat wil bereiken zal ik er wat voor moeten doen he! Dus dat betekend doorzetten!

Succes Marina. erg vervelend allemaal om te lezen hoe het gegaan is, ik weet dat het zwaar voor je is.

Ik moet wel zeggen dat ik echt tegen jou doorzettingsvermogen opkijk. ik voel me haast schuldig aangezien ik gewoon makkelijk zou kunnen trainen (lichamelijk) gezien. maar er gewoon de fut niet voor heb. en maar zit te mokken de hele tijd. terwijl jij met veel pijn en moeite toch gewoon doorgaat. :o

Niet meer dan respect!
Dank je Tunux.
Weet je. Iedereen heeft zijn eigen problemen. Niemand zijn probleem is minder of makkelijker. Het is anders. Als je het niet op kan brengen omdat je de fut er niet voor hebt is dat ook een klote situatie want dan ben je continu in strijd met jezelf. Niets is moeilijker dan dat! Dus cijfer je eigen problemen niet weg oke!'
Wat jij doormaakt is ook een soort van pijn. Alleen op een ander vlak en dat maakt het echt niet minder zwaar. Sterkte! Ik hoop dat het bij jou binnenkort ook beter gaat.

Progressie hoor, van 29 kilo..
Ik heb een vraagje, wat is de reden dat vrouwen altijd uit elkaar staande en gestrekte vingers doen als ze hun bicep posen?

Goed zo Marina :) succes!

Progressie hoor, van 29 kilo..
Ik heb een vraagje, wat is de reden dat vrouwen altijd uit elkaar staande en gestrekte vingers doen als ze hun bicep posen?
Ik heb geen idee. Het schijnt vrouwelijker te zijn. Heb het van iemand gehoord die een keer een wedstrijd heeft gedaan.

---------- Toegevoegd om 19:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:09 ----------

Dank je. :)

• Like
Waarderingen: Vonk
Goed bezig Marina. Keep on going!! Veel mensen zullen jaloers zijn op jouw doorzettingsvermogen.

Zeker in! Je bent van ver gekomen en je laat je niet uit het veld slaan, respect!

Beetje laat. .Sorry. :o maar dank jullie wel meiden. :)

Toch maar eens een benen pic. Gisteren was het rustig.. ik was alleen. :o
Ze hebben er beter uitgezien.. maar ja.. 4 maanden eruit en nu weer... so be it. Hoop ze toch op te gaan bouwen als ik weer kan knallen!
2rlyrfk.jpg

Respect voor jouw doorzettingsvermogen ,ondanks pijn en alles gewoon doorgaan. Top!

Flinke kuiten marina!

progressie hoor, van 29 kilo..

hoxyz dat heeft met elegantie en uitstraling te maken op wedstrijden zie je het ook alleen de echte body building vrouwen willen soms weleens een vuist maken om de peak op de biceps te accentueren

ook de stand van de benen is verschillend bij de vrouwen 1 been recht 2e been zijwaarts
gestrekt puur elegantie

gr opa

hoxyz dat heeft met elegantie en uitstraling te maken op wedstrijden zie je het ook alleen de echte body building vrouwen willen soms weleens een vuist maken om de peak op de biceps te accentueren

ook de stand van de benen is verschillend bij de vrouwen 1 been recht 2e been zijwaarts
gestrekt puur elegantie

gr opa

haha zo elegant zijn mijn poses duidelijk niet :P

Je hebt een mooie vorm in je benen Marina, gaat wel goed komen met je benen ;) Ik wil wel ruilen met je onderbenen hihi.

haha zo elegant zijn mijn poses duidelijk niet :p

je hebt een mooie vorm in je benen marina, gaat wel goed komen met je benen ;) ik wil wel ruilen met je onderbenen hihi.

ja poseren word onderschat hoor het is eigenlijk een sport op zich na iedere training zou je eigenlijk 5 min moeten poseren,.. Je word er harder door en krijgt goede spier conditie van

opa

ja poseren word onderschat hoor het is eigenlijk een sport op zich na iedere training zou je eigenlijk 5 min moeten poseren,.. Je word er harder door en krijgt goede spier conditie van

opa
K ben nog niet zo'n ster in poseren, maar flexen doe ik wel iedere dag. Helpt vooral voor de biceps om meer te pieken heb ik gemerkt:)

Respect voor jouw doorzettingsvermogen ,ondanks pijn en alles gewoon doorgaan. Top!
Dank je.

Hmmm.. en ik vind ze zo mini. :o Misschien moet ik die ook eens op de foto zetten. Hoe doe je dat eigenlijk zelf een beetje fatsoenlijk? Ik kan mijn hoofd totaal niet omdraaien nog. :o
Dank je

haha zo elegant zijn mijn poses duidelijk niet :P

Je hebt een mooie vorm in je benen Marina, gaat wel goed komen met je benen ;) Ik wil wel ruilen met je onderbenen hihi.
Ik hoop het dat die benen echt gaan groeien. En mijn kuitjes zijn maar mini hoor... wel spier maar erg klein...

opa
Dat klopt. het zweet staat op je lijf als je gaat poseren. :D

K ben nog niet zo'n ster in poseren, maar flexen doe ik wel iedere dag. Helpt vooral voor de biceps om meer te pieken heb ik gemerkt:)
Poseren moet je oefenen. Ik vond het al heel lastig voor de foto's die ik in januari had gemaakt.
maar dat komt echt goed hoor. :)

mooie vorm! je ziet wel dat je van legday houdt

---------- Toegevoegd om 08:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:31 ----------

trouwens....ik zet webcamtoy aan op mijn laptop (telefoon heeft crapcamera nml) om foto's te maken. Zo kun je ook foto's van alleen je kuiten maken.

mooie vorm! je ziet wel dat je van legday houdt

---------- Toegevoegd om 08:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:31 ----------

trouwens....ik zet webcamtoy aan op mijn laptop (telefoon heeft crapcamera nml) om foto's te maken. Zo kun je ook foto's van alleen je kuiten maken.
Dank je. Legday is inderdaad een favo.. gewoon tot het uiterste gaan om die pootjes flink te pakken te nemen. :D

Heb geen webcam in mijn laptop. :o heb zo een los ding maar die is mega slecht... de foto's die ik nu maak zijn met mijn telefoon en vind ik nog redelijk.

Ik zag vandaag opeens abs... :eek: Moet wel mijn buik hard aanspannen en het licht een beetje goed laten vallen hoor. :o (en dan nog was het lastig om er zelf een foto van te maken :rolleyes:). Maar dit heb ik nog nooit bij mezelf gezien. Zal ook wel snel weer verdwijnen gezien ik hard verder moet bulken. Was namelijk door de meds, pijn, niet slapen etc.. (in ieder geval door al het gezeik en toch gewoon dooreten) 1 kg afgevallen. :(
btw.. niet op die stomme (te hoog opgehezen) onderbroek letten... had ik niet op gelet :o
2cprzwp.jpg
dxkdc0.jpg

Nice abs! En mooie benen al :)

Terug
Naar boven