AndroidHealthClinic

FREAKJAM - GZCL:Jacked & Tan 2.0

Bezoekers in dit topic

Gecondoleerd kerel!

Desondanks een mooi weekendje weg geweest en goed getraind! Weer wat PR's gespot:thumbs:
Thanks Marv! Hopelijk de komende tijd nog meer PR, bulk is onderweg!

Gecondoleerd met de tante. gelukkig zijn er ook weer 2 PR's :)
Dank je wel Neet! Ja, weer 2 PR's! :D

Gecondoleerd.... :(

Wel leuk dat weekend. Mijn schoonouders hebben ook een keer op dat landgoed verbleven. :D echt nice!

Training gaat lekker!
Dank je wel Marina! Ja, was echt een prachtig landgoed en het weer was ook super!

Gecondoleerd..
Wel erg leuke date zo te zien, hebben jullie vast heerlijk van genoten :heart:
Dank je Sanne. Genoten hebben we zeker :)

TKAznYD.png


Reeting
Prima training. Was na ~1,5 uur klaar. Kleine reset gedaan op de bench omdat ik al paar weken niet meer dan 1 a 2 keer 67.5kg bench op de +1 set. Bovendien ga ik na deze week voor het eerst boven onderhoud eten, dus hopelijk ga ik snel die 70kg aantikken! K/V/E vandaag: 303/74/149. ~2550 kcal. Proteine mag misschien ietsje hoger straks (zit nu op 2gr per kg). Ben er nog niet helemaal uit wat de verhoudingen gaan worden in de bulk, maar daar kan ik nog even over nadenken.

Vanmiddag eerste potentiele koper naar mijn crib komen kijken, ik hoor morgen waarschijnlijk meer. Dadelijk bios met flexx123. Spiderman!
 
Laatst bewerkt:
2gr eiwit per kg is zat in bulk. 1gr vet per kg ,rest carbs:D
 
Dat de bulk je maar veel mag brengen :)
 
Gecondoleerd man! Sterkte ook voor je vriendin.
Lekkere training!

Ga je ook met je shirtje in de lus van je broek rondlopen daar op Dominator aka de pauperlook? :p
 
Ga je ook met je shirtje in de lus van je broek rondlopen daar op Dominator aka de pauperlook? :p
Totaal afhannkelijk van het weer...

en wat je allemaal in je mik duwt...
 
Bulkuuuuuh, this.. Is.. Spartaaaaaa! :D
 
Dat de bulk je maar veel mag brengen :)
Nog een weekje en dan gaan we! :D

Gecondoleerd man! Sterkte ook voor je vriendin.
Lekkere training!

Ga je ook met je shirtje in de lus van je broek rondlopen daar op Dominator aka de pauperlook? :p
Thanks Rambo! Trainingen blijven prima gaan. Soms nog wel even lastig als ik een dagje niet kan trainen, dan raak ik vaak ik de knoop met mijn schema. Voorlopig even 4x per week en als ik wat meer tijd heb gewoon 5.
Ik heb nog nooit van mijn leven met een blote bast rondgelopen op een feest, daar was ik vroeger te zwaar voor :roflol: Nu sta ik niet droog genoeg, maar ik houd lekker mijn shirtje aan. Ik ga voor de non-pauper look :lol:

Jij ging toch met deze look? :hahaha:

Vind je van niet dan? Ziet er imo altijd zo triest uit ..
Jongen wil gewoon graag zijn beachbody showen, hard voor gewerkt :D

Veel plezier, ik sla ff over ;)
Laatste keer dat ik naar een echt hardcore feest ben geweest is in 2003 geweest, Masters of Hardcore in Eindhoven haha. Wel nog een paar keer Defqon bezocht, maar dit is toch iets anders. Ik ga vast en zeker mijn ogen uitkijken.

Je bent ook al zo oud:roflol:
Jij ook man!

Niet mijn ding en zeker niet mijn muziek.
En als je daar tegen je 40ste nog rondloopt is best triest idd :D
Gelukkig heb ik dan nog een paar jaar! :D Hoewel ik hedendaags (en vroeger eigenlijk ook) gewoon trance toch wel het meeste kan waarderen. Periode naar hardcore, hardstyle, dubstyle etc geluisterd. Brede smaak I guess.

Oww dan kan ik er nog 6jaar rondlopen, maar zijn er bij die nog wel ouder zijn ( 50+ haha).
Je bent zo oud als je je voelt toch?

Tijd zat idd :D
Tja moeten ze zelf weten ;)
Dit!

Totaal afhannkelijk van het weer...

en wat je allemaal in je mik duwt...
Toch wel een van de redenen waarom ik dominator ga hoor Marv, om jou met je shirtje aan je broek te zien (no homo).

iemand is op zijn teentjes getrapt.... :D
Haha, arme flexx123

Bulkuuuuuh, this.. Is.. Spartaaaaaa! :D

YEAH!
58c05efa1d000037037cd491.jpg


Hoeveel % ben je gezakt dan?
Dat is echt minimaal, ik heb 2.5kg van mijn total max gehaald (je total max is 95% van je 1RM). Mijn huidige TM was 70kg (ik moest mijn +1 setjes 67.5kg doen). Ik heb mijn TM verlaagd naar 67.5kg, dus daarmee wordt mijn +1 setje 65kg.
Aangezien ik bijna ga bulken ga ik hopelijk weer vooruit op de bench.

Zojuist legday:

VM8y7XH.png


Reeting:
BAM, mijn squats gaan echt steeds beter. Het gaat zoveel meer gecontroleerder en mijn hamstrings zijn beduidend sterker geworden.
Nog meer goed nieuws: gister potientele koper samen met de makelaar naar mijn huisje komen kijken en vandaag te horen gekregen dat ze direct de vraagprijs geboden hebben. Ik heb helemaal geen groot appartement (~50 vierkante meter) maar de ligging is super gunstig en ik heb een redelijk nieuw appartment (nieuwbouw wat 6 jaar oud is). Ik houd geen restschuld over en ga hem met winst verkopen. Direct ja gezegd natuurlijk! Huis staat nog niet eens op de markt en binnen 10 dagen verkocht dus ik (en vriendin) zijn super blij! Koper hoeft er ook pas aan het eind van het jaar in, dus nu moeten we zelf op zoek naar iets nieuws.
 
Mooie pr op je skwat! :thumb:
En top van je huis natuurlijk!
Woningmarkt is echt bizar op het moment
 
Yeey... weer een squat PR. Gaat lekker hier. En huis verkocht.. :thumb: .. gunstige tijd voor de verkopers, niet voor de zoekenden zoals ik :(
 
Back
Naar boven