- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bladerend door je logje vinnik dat je een (relatief) sterke bench hebt!Viel eigenlijk wel mee. Veel compounds doe ik nu al een tijdje aardig wat setjes en dat bevalt me goed!
Gister chest + armen + rug getraind:
Reeting:
Jammer van de bench, misschien weer iets te vlug verhoogd. Volgende week weer een poging, we zijn nu toch aan het bulken! Chins weer een 0.5kg erbij, die gaan lekker![]()
Ik heb het in Excel gemaakt, ik heb voor de basis destijds wel gespiekt bij @Robke78. Als je wil kan ik een lege variant cq template voor je uploaden ergens.mooie overzichtelijke layout van je workout...zelf gedaan of misschien een linkje?![]()
Gezellig sfeertje daaro en lekker eten!
Ik hanteer bij de wat lichtere setjes ~1.5 min pauze en naar de zware setjes toe rust ik meestal ~2.5 minuut. Een paar weken geleden was het wel gelukt, maar komt vast wel goedMisschien moet je eens een rest pauze gebruiken bij die 60 bench? Dus een double ofzo, even wachten en opnieuw een double.

Thanks! Ik heb bijna ~2 jaar alleen maar gecut (ik kom van flink wat overgewicht), dus echt bulken (en sterker worden) heeft er voor mij nooit ingezeten. Naar mijn mening moet er meer te behalen zijn. Vanaf deze week begonnen met mijn eerste bulk, dus we gaan het zien de komende maandenBladerend door je logje vinnik dat je een (relatief) sterke bench hebt!
Misschien is het meer dat die van mij (ook relatief) zwak is, dat kan natuurlijk ook.

Ik heb het in Excel gemaakt, ik heb voor de basis destijds wel gespiekt bij @Robke78. Als je wil kan ik een lege variant cq template voor je uploaden ergens.
Ik heb het in Excel gemaakt, ik heb voor de basis destijds wel gespiekt bij @Robke78. Als je wil kan ik een lege variant cq template voor je uploaden ergens.

Ja klopt is dezelfde als van Rob
Prima lege template is welkom BVD![]()

Haha!

thnxs
Wat is %?...% 1 RM?
BAR? Barbellweight? bv Oly barbell 20kg
Ik snap niet helemaal dat jij daar zo achteraan moet. Lijkt me toch allemaal outsource? Zij moeten dat toch uitzoeken en oplossen?Inmiddels is er geconcludeerd dat een netwerkapparaat niet correct functioneert die in een datacenter staat in Amsterdam; er is nu een field engineer die kant op en daarna moeten we weer verder troubleshooten
+ 1Ik heb echt teveel een 9 tot 5 mentaliteit voor zulke dingen....![]()

En toch gewoon die mini-train er tussendoor rammen... goed bezig!Lief dagboek.
Hectische week is ondertussen nog hectischer geworden dan dat hij al was, dus bij deze een kleine samenvatting:
Ik heb gister nog wel mijn VP laten meten en blijkbaar ben ik 1% gezakt. Mijn huidige VP (4 punts meting) zou 10.1% zijn, hoewel ik zelf denk dat dit een paar procent meer moet zijn. Vooral bij mijn buik heb ik nog wat vet zetten, hoewel de rest redelijk bij staat. Bij mijn vorige vetmeting stond ik op ~11% en woog ik 2kg minder (was na 2 weken low carb, high protein dieet) en nu weeg ik ~70kg. Al met al toch een goede graadmeter en een goede basis voor een bulk. Ik heb de afgelopen 2 weken op onderhoud gegeten en deze week eet ik ~1750kcal boven onderhoud. Jammer genoeg lijden door de hectiek de trainingen er wel onder, morgen hopelijk wel nog een training op het programma.
- Afgelopen maandag de mis van de tante van mijn vriendin gehad die helaas is overleden.
- Dinsdag wezen trainen en bios geweest met @flexx123 (joy!)
- Woensdag na het werk naar mijn schoonouders geweest, daar kom ik elke woensdag na mijn werk maar daar was ik al een paar weken niet meer geweest. Was toch wel fijn om daar weer even te zijn na de droevige dag afgelopen maandag.
- Donderdag gewerkt en hele lekkere legday gehad met flink wat PR's.
- Vrijdag had ik een dag vrij genomen omdat ik de ochtend de verkoop van mijn appartement zou afronden (overeenkomst ondertekenen samen met koper) en in de middag stonden er wat bezichtigingen op de planning. De ellende begon om 7.30 in de ochtend al dat ik door het werk gebeld met de mededeling dat de hele organisatie niet kon inloggen. Andere collega is net die dag met vakantie, dus ik moest wel terug naar kantoor. Gelukkig wel eerst de verkoop kunnen regelen van mijn appartement, maar daarna alsnog even naar kantoor geweest. Al snel werd duidelijk dat het een storing was van onze provider, die de verbinding opzet naar ons datacenter van Microsoft, waar al onze servers staan. Ik dus alsnog naar huis om te trainen alvorens we naar de bezichtigingen zouden gaan, maar na een half uur weer moeten vertrekken uit de gym omdat volgens de provider er toch iets meer speelde. Inmiddels zijn we in totaal meer dan 36 uur verder en is de storing nog steeds gaande. Ik werk voor een zorginstelling dus het is voor ons extreem belangrijk dat alles straks weer werkt. Veel Engelse gesprekken moeten voeren met heel veel partijen, omdat er allerlei internationale techneuten bij worden betrokken. Inmiddels is er geconcludeerd dat een netwerkapparaat niet correct functioneert die in een datacenter staat in Amsterdam; er is nu een field engineer die kant op en daarna moeten we weer verder troubleshooten. Ik hoop van harte dat het maandag weer werkt in ieder geval. Vandaag wilde ik ook nog gaan trainen, maar dat is er ook niet van gekomen. Vannacht tot 2 uur doorgewerkt en sinds vanmorgen 8:00 alweer bezig. Bezichtiging van vrijdag voor een nieuw huisje ook moeten afzeggen.
Training van donderdag:
![]()
Mini-training van gister:
![]()
Reeting:
Beetje bij beetje word ik sterker en ben nog maar amper begonnen met mijn bulk dus dat is wel positief! Nu nog maar hopen op een snelle oplossing wat betreft de storing op het werk.
Hoop morgen toch nog even te kunnen genieten en stil te kunnen staan bij de verkoop van mijn appartement, nog geen moment gehad om dat te vieren.
De storing was uiteindelijk zaterdag 23.30 opgelost via een workaround. Vrijdag/zaterdag rond de 30 uur gewerkt.Jeetje, wat ben ik blij dat ik dat soort fratsen zelden of eigenlijk nooit heb op mijn werk
Ik hoop hard met je mee dat het spoedig is opgelost! Desnondanks vooral positieve berichten denk en anders moet je het maar zo bekijken.."positieve dingen staan te komen"![]()

Ja, pittig weekje. Leven van een IT'er is best lastig soms. Vanavond hopelijk een fix voor de netwerkstoring. Huisje is officieel verkocht, nu nog een nieuw huis op de kop zien te tikken!Heftig weekje man, en dat komt lekker uit nu je met de koop+verkoop van een huis bezig bent. Toch weer een regen aan PR's; je kan het gelukkig prima combineren![]()
Ik normaal ook wel, maar binnen de IT komen storingen nog vrij regelmatig voor en dat is gewoon vet vervelend (en dat is nog zacht uitgedrukt).Ik heb echt teveel een 9 tot 5 mentaliteit voor zulke dingen....![]()
Ja +1!

Ja, het ligt outsource, maar ik moet het wel allemaal coördineren en zorgen dat alles goed verloopt. Escaleren als het naar mijn idee niet snel genoeg gaat.Ik snap niet helemaal dat jij daar zo achteraan moet. Lijkt me toch allemaal outsource? Zij moeten dat toch uitzoeken en oplossen?
Ik had er liever een hele training doorheen geramd, maar nog altijd beter dan niks!En toch gewoon die mini-train er tussendoor rammen... goed bezig!

Briljante serie... the IT Crowd
Hopelijk is alles opgelost nu... en weer rustig trainen![]()