MuscleMeat

FREAKJAM - GZCL:Jacked & Tan 2.0

Op naar bulking Freakjam :D
Gaat lekker zo!

Microladen is best lekker. Moet zelf ook nog eens wat 0,5 kg platen zien te bemachtigen!

Ja, idd goeie titel. Valt me nu pas op :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.325
Lekkere OHP toch wel. Blijft een b*ch, iets teveel gewicht en de reps zakken als een malle.
OHP blijft een b*ch inderdaad. Ligt ook wel aan het moment van de training en de dag. (of ik fasted train etc). Ik boek wel progressie en dat telt!

Bulk gaat lekker zo. Gewoon rustig bouwen Freak! Het heeft totaal geen nut van die grote sprongen te maken!

Micro-loaden (op bench/OHP) is wat dat betreft ook zeker niet onverstandig!:thumbs:
Yep, deze week gaan de schijfjes weer mee. Mijn excelsheet waar ik alles in bijhoud rondt alles af op 2.5kg op dit moment. Voor OHP/BP ga ik dit bijstellen naar 1kg :)

Het gaat allemaal wat moeilijker nu je tegen bepaalde grenzen loopt... daarom is er niks mis met microladen.
Fijn dat jullie directeur iig wel de extra inspanning waardeert. Dat doet een mens altijd weer goed :)
Ja, in het verleden toen ik Greyskull ook aan microloaden gedaan en dat beviel goed. Dus waarom nu ook niet? :)
Vond het inderdaad erg attent van de directeur, hij kwam het persoonlijk vertellen ook.

Vond ik ook :D

Yeah buddy!

Op naar bulking Freakjam :D
Gaat lekker zo!

Microladen is best lekker. Moet zelf ook nog eens wat 0,5 kg platen zien te bemachtigen!
Ben nu 2 weken onderweg, bevalt goed! Ik heb 0.5kg plates gehaald bij Fitness Seller destijds. ATX Gietijzeren Halterschijven 50 mm

Ja, idd goeie titel. Valt me nu pas op :)
:D

ik heb zelfs 0,25kg schijfjes:P
Patser :)

Oeh damm die wil ik hebben, de laagste die ik heb zijn 0,5kg :D. Waar heb je ze vandaan?
@flexx123 ?

Vanmiddag borst/armen/rug getraind:

7oNWqFA.png

Reeting:
Bench niet verhoogd en OHP ook niet. Ging verder prima. Binnenkort lekker microloaden. Chinups blijven prima gaan; in april begonnen met opbouwen en binnen 4 maanden bijna 10kg opgebouwd.

Shape na de training (70.8kg ongeveer, licht aangespannen).

c6nRmIJ.png

Goed bezig maat!

Nice! Volgend jaar contest rijp!! :D

Gaat zeker de goeie kant op, Freakmans! Visible abs! Op zijn minst een 4-pack zo te zien! Beter dan mijn 2-pac...:D

Jonguh... dat zijn abs :thumbup:

OHP blijft een b*ch inderdaad. Ligt ook wel aan het moment van de training en de dag. (of ik fasted train etc). Ik boek wel progressie en dat telt!

Yep, deze week gaan de schijfjes weer mee. Mijn excelsheet waar ik alles in bijhoud rondt alles af op 2.5kg op dit moment. Voor OHP/BP ga ik dit bijstellen naar 1kg :)

Ja, in het verleden toen ik Greyskull ook aan microloaden gedaan en dat beviel goed. Dus waarom nu ook niet? :)
Vond het inderdaad erg attent van de directeur, hij kwam het persoonlijk vertellen ook.

Vond ik ook :D

Yeah buddy!

Ben nu 2 weken onderweg, bevalt goed! Ik heb 0.5kg plates gehaald bij Fitness Seller destijds. ATX Gietijzeren Halterschijven 50 mm

Patser :)

@flexx123 ?

Vanmiddag borst/armen/rug getraind:

7oNWqFA.png

Reeting:
Bench niet verhoogd en OHP ook niet. Ging verder prima. Binnenkort lekker microloaden. Chinups blijven prima gaan; in april begonnen met opbouwen en binnen 4 maanden bijna 10kg opgebouwd.

Shape na de training (70.8kg ongeveer, licht aangespannen).

c6nRmIJ.png
Tandjes, onze tilgewichten lopen ongeveer gelijk, maar jij bent veel lichter en slanker (en ietsjes korter), daar had ik nooit bij stilgestaan.

Je kan inmiddels wel een bulkje hebben, goed gedaan!

Tof dat de grote baas above and beyond the call of duty herkent en erkent in woord en daad.

Ho eens! Zien we daar nog even abs doorheen beuken!:woot:

• #2.332
Thanks buddy!

Nice! Volgend jaar contest rijp!! :D
Haha, als ik zo doorga wel! :D

Gaat zeker de goeie kant op, Freakmans! Visible abs! Op zijn minst een 4-pack zo te zien! Beter dan mijn 2-pac...:D
Op naar de 6pack!

En dat terwijl ik niet eens zo droog sta en net ben begonnen met bulken. Dat belooft wat in de toekomst als ik droger sta!

Tandjes, onze tilgewichten lopen ongeveer gelijk, maar jij bent veel lichter en slanker (en ietsjes korter), daar had ik nooit bij stilgestaan.

Je kan inmiddels wel een bulkje hebben, goed gedaan!

Tof dat de grote baas above and beyond the call of duty herkent en erkent in woord en daad.
Ben net onderweg met mijn bulk.. ben benieuwd waar het gaat eindigen en hoe ik er bij zal staan over een tijdje! Wat zijn jouw stats op dit moment en hoe lang train je al?

Ho eens! Zien we daar nog even abs doorheen beuken!:woot:
Bam! Shirtje had gewoon uit gekund op dominator :roflol:

Goeie shape man!

Ben net onderweg met mijn bulk.. ben benieuwd waar het gaat eindigen en hoe ik er bij zal staan over een tijdje! Wat zijn jouw stats op dit moment en hoe lang train je al?
Al verschillende keren begonnen met SS/SL, begin dit jaar ook een paar weken Generic Bulking Routine van Lyle McDonald gedaan.

Ben weer eens opnieuw begonnen in mei dit jaar na een testdagje die maand 7x getraind (max 2x p/w), in juni welgeteld 2x getraind, vanaf de eerste woensdag in juli 3x p/w. Stronglifts met wat extra aandacht voor chins op OHP/DL-dag en farmerwalks op de andere dag.

Stats nu: 1.83m, 85kg (kom van de 87-89), in de dertig, SQ 5x5x100kg (ruimte), BP 5x5x60kg (ruimte), DL 5x115kg/3x120kg (5kg omhoog per keer wordt lastig), OHP 5x5x40kg/3x42,5 (the struggle is real), Pendley Rows 5x5x60kg, 4 chins (blijkt makkerlijker om ze niet aan het einde van de training te doen, maar er lekker wat setjes tussendoor te gooien).

Voor al mijn lifts geldt dat ze nooit hoger zijn geweest dan nu, maar ik heb ook nog nooit een maand 3x pw getraind, veelal combi met hardlopen.

Wil nu overschakelen naar GZCLp, maar dan wellicht met een progressie op de zware lifts van 5x3, 5x5, verhoogde 5x3, 5x5, enz. De vraag is enorm of en hoe ik dit na augustus ga volhouden, doel is minstens 2x, liefst 3x p/w.
Succes met de bulk, ik houd je scherp in de gaten! :coffeepc:

• #2.340
Thanks Rambo. Op naar een nog betere shape!

Beetje mag wel toch? :D

En dan een beetje mijn shine wegpakken..
Impossible!

Rustig Marvin, neem een gebakje...
Die zien er verdomd lekker uit :D

Alles is voor Bassie!

Haha, Francis the raging gamer. Leuk typetje :D

Al verschillende keren begonnen met SS/SL, begin dit jaar ook een paar weken Generic Bulking Routine van Lyle McDonald gedaan.

Ben weer eens opnieuw begonnen in mei dit jaar na een testdagje die maand 7x getraind (max 2x p/w), in juni welgeteld 2x getraind, vanaf de eerste woensdag in juli 3x p/w. Stronglifts met wat extra aandacht voor chins op OHP/DL-dag en farmerwalks op de andere dag.

Stats nu: 1.83m, 85kg (kom van de 87-89), in de dertig, SQ 5x5x100kg (ruimte), BP 5x5x60kg (ruimte), DL 5x115kg/3x120kg (5kg omhoog per keer wordt lastig), OHP 5x5x40kg/3x42,5 (the struggle is real), Pendley Rows 5x5x60kg, 4 chins (blijkt makkerlijker om ze niet aan het einde van de training te doen, maar er lekker wat setjes tussendoor te gooien).

Voor al mijn lifts geldt dat ze nooit hoger zijn geweest dan nu, maar ik heb ook nog nooit een maand 3x pw getraind, veelal combi met hardlopen.

Wil nu overschakelen naar GZCLp, maar dan wellicht met een progressie op de zware lifts van 5x3, 5x5, verhoogde 5x3, 5x5, enz. De vraag is enorm of en hoe ik dit na augustus ga volhouden, doel is minstens 2x, liefst 3x p/w.
Succes met de bulk, ik houd je scherp in de gaten! :coffeepc:

Klinkt goed! Full-body is 3x per week denk ik toch wel het beste. Goed dat je chins toevoegt! Heeft veel weg van Greyskull wat ik een tijdje heb gevolgd.
Je stats zijn prima toch? Betere squat en deadlift dan ik in ieder geval. Wat betreft OHP/BP scheelt het inderdaad niet zo veel! Ik kom zelf van 91kg en in het begin stond afvallen vooral centraal, nu lekker bouwen :)
Ik ben de dertig ook gepasseerd inmiddels, maar beter laat dan nooit toch?

gzcl leek mij ook cool, ik volg nu ook een schema met flink wat volume. Mogelijk heb je nog iets aan deze pagina, maar mogelijk ken je die al! :) GainzHub • r/gzcl

Gister legday:

J2Q8jvg.png

Reeting:
Squat was pittig, maar toch weer een PR eruit geperst! Moet wel wat meer spelen met de positionering van de bar, leg de barbell nog iets teveel bovenop de schouders, die zijn op dit moment ook aardig rood. Ik squat iets te high bar denk ik :D
Calf raises ook weer kleine PR, weer 2.5kg erbij. De seated calf raises zijn wel echt killing op het einde! Wat betreft deadlifts moet ik echt aan mijn grip werken, hook-grip vind ik maar niks. Misschien toch maar aan de straps.

Ik zag trouwens dat Alan Thrall een nieuw "how to squat" filmpje had, misschien wel leuk voor de liefhebbers.

Terug
Naar boven