- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zie het probleem niet..

Thanks Rambo! Ja, ik eet nu nog wel regelmatig bammetjes nu in de bulk, anders is het bakjes met rijst enzo!Bammetjes op het werk...mis die tijd :
Goeie training man![]()
Als je clean moet eten is het nog wel veel, ik kwam 21.30 thuis van sporten en mijn IF window was tot 22.30. In een uur het volgende naar binnen geduwd:
TL;DR
Ik voel me er verder ook gewoon fijn bij. Ik hoef niet continue te mealpreppen en toen ik al jonger was sloeg ik heel vaak het ontbijt over. Ik IF nu al een jaar en voel mij er goed bij eigenlijk. Zie geen reden om het niet te doen.
- Reduces decisions fatigue.
- Reduces risk of heart disease.
- Increases BDNF.
- Increases autophagy.
- Decreased insulin levels, increased insulin sensitivity.
- Increased growth hormone.
- Fasting makes you more productive.
. Het activeert ook mTOR activiteit toch?Ja, maar blijkbaar is dat onder andere getest bij muizen. Maar ik heb persoonlijk geen idee!Gewoon voor het brein en algemene gezondheid dus, dacht dat er iets magisch qua spieropbouw achter zat of zo. Het activeert ook mTOR activiteit toch?

TL;DR
Ik voel me er verder ook gewoon fijn bij. Ik hoef niet continue te mealpreppen en toen ik al jonger was sloeg ik heel vaak het ontbijt over. Ik IF nu al een jaar en voel mij er goed bij eigenlijk. Zie geen reden om het niet te doen.
- Reduces decisions fatigue.
- Reduces risk of heart disease.
- Increases BDNF.
- Increases autophagy.
- Decreased insulin levels, increased insulin sensitivity.
- Increased growth hormone.
- Fasting makes you more productive.
Dat is ook een idee natuurlijk. 16 is niet zo zeer een magisch getal! Ik zal het eens overwegenToch zou ik overwegen in je bulk je window iets groter te maken en bijvoorbeeld te eten van 12:30-22:30..

Dat is ook een idee natuurlijk. 16 is niet zo zeer een magisch getal! Ik zal het eens overwegen![]()
De schadeclaim zou mij niet zo interesseren, maar meer: hoe gaan we dit een volgende keer voorkomen.Gelukkig is alles opgelost nu. Alleen niemand durft op dit moment toe te geven wie er fout zit. Krijg van alle partijen te horen dat van hun kant alles in orde was, maar bewijs dat maar eens als klant. Niemand wil een schadeclaim natuurlijk.
Moest gister na mijn training nog 2000kcal naar binnen duwen.
IF kent veel voordelen, maar IF + bulk is dan iets lastiger. Ik blijf hoe dan ook wel IF gebruiken. Dan maar wat meer bammetjes eten op het werk![]()
Gewoon voor het brein en algemene gezondheid dus, dacht dat er iets magisch qua spieropbouw achter zat of zo. Het activeert ook mTOR activiteit toch?
Mmm, nee calorie restrictie remt de mTOR pathway, maar de schade is minder bij IF zie ik in het artikel van Dogan.Ja, maar blijkbaar is dat onder andere getest bij muizen. Maar ik heb persoonlijk geen idee!
Effects of intermittent and chronic calorie restriction on mammalian target of rapamycin (mTOR) and IGF-I signaling pathways in mammary fat pad tis... - PubMed - NCBI
http://www.marksdailyapple.com/fasting-longevity-lifespan/
Goed idee Marv! Veel voordelen van het fasten merk je in principe al na 14 uur ongeveer las ik. Tot nu toe lukt het me nog wel in ieder geval, 2850kcal in 8 uur is nog wel te doen!Toch zou ik overwegen in je bulk je window iets groter te maken en bijvoorbeeld te eten van 12:30-22:30..
En maar proppen en proppen..Gewoon doen, dat eten proppen gaat na een tijdje echt tegen werken.
Eens! We zijn as we speak al bezig met het regelen van een redundante lijn naar Azure, helaas kwam deze storing alsnog tussendoor, dat zul je altijd zienDe schadeclaim zou mij niet zo interesseren, maar meer: hoe gaan we dit een volgende keer voorkomen.
IF+bulk is best lastig, maar waarom zou je? Het voordeel van IF is dat je insuline tolerantie kan voorkomen, maar jij eet al zoveel beter dan iemand die van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat loopt te snacken, daar zou ik niet bang voor zijn.

Ah, dat is ook een mogelijkheid. Ik had eerlijk gezegd niet eens gehoord van mTOR etc.Mmm, nee calorie restrictie remt de mTOR pathway, maar de schade is minder bij IF zie ik in het artikel van Dogan.

Micro-loaden (op bench/OHP) is wat dat betreft ook zeker niet onverstandig!![]()
Helemaal mee eens.Het gaat allemaal wat moeilijker nu je tegen bepaalde grenzen loopt... daarom is er niks mis met microladen.