XXL Nutrition

FREAKJAM - GZCL:Jacked & Tan 2.0

OHP is altijd een rot ding om er extra gewicht op te doen....
Goed bezig met alles :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.383
Merk je al effect van je hogere kcal inname op je trainingen?
Trainingen gaan al weken erg lekker! Of het komt door de kcal inname weet ik niet, maar het draagt denk ik zeker bij. Het programma helpt ook heel erg in deze, je kunt er lekker op knallen.
Ik eet nu ongeveer ~5 weken 2850kcal per dag (~2600 op rustdagen) en het is wel enorm wennen. Ik heb een half jaar lang gemiddeld rond de 1800kcal gegeten per dag (cutten) dus dat is een aardig verschil.
Moet even consequenter wegen wel, moet een beter beeld krijgen van mijn gewicht. Ik vermoed dat ik nu ongeveer ~1.4kg ben aangekomen in 5.5 week en dat is prima!

OHP is altijd een rot ding om er extra gewicht op te doen....
Goed bezig met alles :)
Thanks Neet. Deze week weer even een kilootje minder op de OHP en dan zien we wel weer :)

Je ziet hem toch pr's knallen :)
Yeah buddy!

Gister een pittige training gehad (13 setjes gesquat en 8 setjes sumo)

PGZRbPz.png

Reeting:
Squat gaat nog steeds vooruit, maar begint wel pittig te worden nu. Zoals eerder gezegd moet ik mijn gewicht beter tracken. Moet even kijken of ik goed boven onderhoud eet nu en goede gains maak.
Moet mijn vetpercentage ook beter bijhouden (om de zoveel weken laten meten) en misschien zelf ook wat metingen doen (omtrek buik, kuiten borst etc).

Vanmiddag naar de tandarts, gisteravond een fors stuk van een kies afgebroken waar ik al jaren ellende mee heb. Ben benieuwd of ze 'm nog kunnen fixxen.

Laatst bewerkt:
  • #2.384
En er is gister weer getraind!

OmqYoLV.png

Reeting:
Bench weer progressie gemaakt. Ipv 3x4x60kg nu weer een kilootje erbij. Setjes gingen ook goed, spot was niet nodig. Chins waren pittig, maar wederom een halve kilo erbij dus ook een PR.
Kleine reset gedaan op de OHP; 8x31kg lukte wel (vorige week nog fail op de 8ste rep bij 32kg), dus volgende week maar weer proberen.
Kies is ook weer gemaakt, lang leve de tandarts. Moest daarvoor wel op en neer fietsen vanuit het werk gister (2x15km). Ook nog naar de sportschool gefietst, dus de teller stond gister op zo een ~55km.

Laatst bewerkt:
Je gaat lekker Freak! Keep up the good work:woot:

Hoe gaat het bulken??

• #2.386
Je gaat lekker Freak! Keep up the good work:woot:

Hoe gaat het bulken??

Mijn vocht schommelt als een malle heb ik het idee waardoor ik niet echt goed kan inschatten hoeveel ik gain. Zo woog ik gistermorgen in de ochtend 1.7kg zwaarder dan in de middag. Ik had die middag alleen 4 boterhammen met beleg gegeten rond 14:30, dus dan spreek ik toch wel over een groot verschil. Na een flinke training wanneer ik veel vocht ben verloren ben ik soms wel 2kg lichter dan mijn weegmoment in de ochtend. Toen ik cutte schommelde ik helemaal niet zo veel qua gewicht, maar toen at ik ook veel minder carbs.

Vanaf maandag ga ik alles (gewicht en kcal-inname) bijhouden in een sheet en dan hoop ik er een beter beeld bij te krijgen. We zijn nu in totaal 7 weken verder (2 weken maintenance en 5 weken bulk) en ik ben denk ik iets meer dan één kg aangekomen, wat voor mijn idee prima is voor een leanbulk. Ik ben voornemens om nog 8 maanden te bulken (april 2018) dus als ik dan een kilo per maand aankom wat naar verhouding (hopelijk) voornamelijk spier is, hoor je mij niet klagen. Ik blijf ook gewoon lekker IF doen in de bulk, heb idee dat dat ook wel helpt om fat gains te reduceren.

Mijn vocht schommelt als een malle heb ik het idee waardoor ik niet echt goed kan inschatten hoeveel ik gain. Zo woog ik gistermorgen in de ochtend 1.7kg zwaarder dan in de middag. Ik had die middag alleen 4 boterhammen met beleg gegeten rond 14:30, dus dan spreek ik toch wel over een groot verschil. Na een flinke training wanneer ik veel vocht ben verloren ben ik soms wel 2kg lichter dan mijn weegmoment in de ochtend. Toen ik cutte schommelde ik helemaal niet zo veel qua gewicht, maar toen at ik ook veel minder carbs.

Vanaf maandag ga ik alles (gewicht en kcal-inname) bijhouden in een sheet en dan hoop ik er een beter beeld bij te krijgen. We zijn nu in totaal 7 weken verder (2 weken maintenance en 5 weken bulk) en ik ben denk ik iets meer dan één kg aangekomen, wat voor mijn idee prima is voor een leanbulk. Ik ben voornemens om nog 8 maanden te bulken (april 2018) dus als ik dan een kilo per maand aankom wat naar verhouding (hopelijk) voornamelijk spier is, hoor je mij niet klagen. Ik blijf ook gewoon lekker IF doen in de bulk, heb idee dat dat ook wel helpt om fat gains te reduceren.
In ieder geval stoppen met op twee momenten wegen! Dat heeft zowieso weinig zin. Gewoon ongeveer altijd onder zelfde condities wegen..maar bijhouden in excel of iets werkt het best, dan zie je al snel of er sprake is van stijgende lijn.

Misschien ook 1x per maand of twee weken wat afmetingen meepakken (arm-, been, buik omtrek)

Die chin ups zijn lang niet verkeerd!
Gewoon 2x per week wegen, en wat Marvin zegt: altijd op zelfde moment. Dan kan je er wel een regressie lijn door trekken.

• #2.389
In ieder geval stoppen met op twee momenten wegen! Dat heeft zowieso weinig zin. Gewoon ongeveer altijd onder zelfde condities wegen..maar bijhouden in excel of iets werkt het best, dan zie je al snel of er sprake is van stijgende lijn.

Misschien ook 1x per maand of twee weken wat afmetingen meepakken (arm-, been, buik omtrek)

Ja, ik deed in de cut ook altijd 2x per dag wegen maar dat is onzin. In de cut was je echt bewust bezig met het afvallen en gefixeerd bezig zijn met je gewicht maar dat heb ik nu eigenlijk wat meer los gelaten.
Ik weeg wel, maar het doet me nu niet zoveel. Als ik maar aankom en lekker blijf trainen dan ben ik er wel van overtuigd dat het goed komt in de bulk. Gister echter chinees gegeten, dus nu weer een redelijke vochtbal dus gewicht van vanmorgen is niet een goed begintpunt om weer alles goed bij te houden. :D

Die chin ups zijn lang niet verkeerd!
Gewoon 2x per week wegen, en wat Marvin zegt: altijd op zelfde moment. Dan kan je er wel een regressie lijn door trekken.
Thanks Neet! Inderdaad niet meer zoveel wegen. Elke ochtend wegen deed ik eigenlijk altijd wel.

De afgelopen 3 dagen is er uiteraard weer getraind. Voornamelijk same old: ik blijf progressie boeken hier en daar en OHP blijft een b*ch :D
De laatste weken wel druk, ook door de huizenjacht en het lekker consequent blijven sporten, maar ik doe mijn best om te blijven loggen :)

uBW7ZyJ.png

D98eZHy.png

0RuOeC9.png

Gaat de DL lekker nu, met nieuwe techniek?

• #2.391
Gaat de DL lekker nu, met nieuwe techniek?
Ik heb een flinke reset gedaan en let nu veel meer op het aanspannen van de lats en bracen in zijn totaliteit. Heeft uiteindelijk tijd nodig, ik deadlift pas een paar maanden nu denk ik. Uiteindelijk zal ik er wel sterker op worden denk ik en zal de uitvoering ook soepeler gaan :)

• Like
Waarderingen: Inb4
Ik heb een flinke reset gedaan en let nu veel meer op het aanspannen van de lats en bracen in zijn totaliteit. Heeft uiteindelijk tijd nodig, ik deadlift pas een paar maanden nu denk ik. Uiteindelijk zal ik er wel sterker op worden denk ik en zal de uitvoering ook soepeler gaan :)

Zou wat zijn als je slapper wordt.:roflol:

Gister echter chinees gegeten, dus nu weer een redelijke vochtbal dus gewicht van vanmorgen is niet een goed begintpunt om weer alles goed bij te houden. :D
Gewoon zouter gaan eten..dan heb je dit 'gezeik' niet ;)

Bench & deads gaan lekker! Nog lekker in de gain train!

Heb je die OHP wel eens laten formchecken? Misschien zit daar nog wat verbetering in..

Gewoon zouter gaan eten..dan heb je dit 'gezeik' niet ;)

Bench & deads gaan lekker! Nog lekker in de gain train!

Heb je die OHP wel eens laten formchecken? Misschien zit daar nog wat verbetering in..

Ohp ziet er prima uit, en wat marv zegt sinds ik wat zouter eet heb ik ook nie zo grote schommelingen meer

waar is ie nou

• #2.399
Ik ben er nog wel, vorige week ook netjes 4 trainingen gepakt alleen niet gelogd. Weekje ervoor in het weekend getraind bij Foxgym, maar daarvoor heb ik 3 weken niet getraind.
Huizenjacht houdt mij nogal in de greep en had even een break nodig denk ik. Dit weekend nog een weekendje weg met de vriendin en dan de knop weer even om.

Ik heb een maand mijn voeding ook niet bijgehouden, maar inmiddels ook 2kg zwaarder geworden wat waarschijnlijk fatgains zijn (boohoo!) Misschien weer eerst even op onderhoud en dan weer knallen.

Ik ben er nog wel, vorige week ook netjes 4 trainingen gepakt alleen niet gelogd. Weekje ervoor in het weekend getraind bij Foxgym, maar daarvoor heb ik 3 weken niet getraind.
Huizenjacht houdt mij nogal in de greep en had even een break nodig denk ik. Dit weekend nog een weekendje weg met de vriendin en dan de knop weer even om.

Ik heb een maand mijn voeding ook niet bijgehouden, maar inmiddels ook 2kg zwaarder geworden wat waarschijnlijk fatgains zijn (boohoo!) Misschien weer eerst even op onderhoud en dan weer knallen.
Hebben jullie nou nog geen huis? Niet zo kritisch zijn hoor...
Het is niet de bedoeling dat je trainen er onder te lijden heeft. Zweep erover:whip:

Terug
Naar boven