- Waardering
- 23.887
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Merk je al effect van je hogere kcal inname op je trainingen?

Trainingen gaan al weken erg lekker! Of het komt door de kcal inname weet ik niet, maar het draagt denk ik zeker bij. Het programma helpt ook heel erg in deze, je kunt er lekker op knallen.Merk je al effect van je hogere kcal inname op je trainingen?
Thanks Neet. Deze week weer even een kilootje minder op de OHP en dan zien we wel weerOHP is altijd een rot ding om er extra gewicht op te doen....
Goed bezig met alles![]()

Yeah buddy!
Je gaat lekker Freak! Keep up the good work
Hoe gaat het bulken??
In ieder geval stoppen met op twee momenten wegen! Dat heeft zowieso weinig zin. Gewoon ongeveer altijd onder zelfde condities wegen..maar bijhouden in excel of iets werkt het best, dan zie je al snel of er sprake is van stijgende lijn.Mijn vocht schommelt als een malle heb ik het idee waardoor ik niet echt goed kan inschatten hoeveel ik gain. Zo woog ik gistermorgen in de ochtend 1.7kg zwaarder dan in de middag. Ik had die middag alleen 4 boterhammen met beleg gegeten rond 14:30, dus dan spreek ik toch wel over een groot verschil. Na een flinke training wanneer ik veel vocht ben verloren ben ik soms wel 2kg lichter dan mijn weegmoment in de ochtend. Toen ik cutte schommelde ik helemaal niet zo veel qua gewicht, maar toen at ik ook veel minder carbs.
Vanaf maandag ga ik alles (gewicht en kcal-inname) bijhouden in een sheet en dan hoop ik er een beter beeld bij te krijgen. We zijn nu in totaal 7 weken verder (2 weken maintenance en 5 weken bulk) en ik ben denk ik iets meer dan één kg aangekomen, wat voor mijn idee prima is voor een leanbulk. Ik ben voornemens om nog 8 maanden te bulken (april 2018) dus als ik dan een kilo per maand aankom wat naar verhouding (hopelijk) voornamelijk spier is, hoor je mij niet klagen. Ik blijf ook gewoon lekker IF doen in de bulk, heb idee dat dat ook wel helpt om fat gains te reduceren.
In ieder geval stoppen met op twee momenten wegen! Dat heeft zowieso weinig zin. Gewoon ongeveer altijd onder zelfde condities wegen..maar bijhouden in excel of iets werkt het best, dan zie je al snel of er sprake is van stijgende lijn.
Misschien ook 1x per maand of twee weken wat afmetingen meepakken (arm-, been, buik omtrek)

Thanks Neet! Inderdaad niet meer zoveel wegen. Elke ochtend wegen deed ik eigenlijk altijd wel.Die chin ups zijn lang niet verkeerd!
Gewoon 2x per week wegen, en wat Marvin zegt: altijd op zelfde moment. Dan kan je er wel een regressie lijn door trekken.

Ik heb een flinke reset gedaan en let nu veel meer op het aanspannen van de lats en bracen in zijn totaliteit. Heeft uiteindelijk tijd nodig, ik deadlift pas een paar maanden nu denk ik. Uiteindelijk zal ik er wel sterker op worden denk ik en zal de uitvoering ook soepeler gaan

Ik heb een flinke reset gedaan en let nu veel meer op het aanspannen van de lats en bracen in zijn totaliteit. Heeft uiteindelijk tijd nodig, ik deadlift pas een paar maanden nu denk ik. Uiteindelijk zal ik er wel sterker op worden denk ik en zal de uitvoering ook soepeler gaan![]()

Gewoon zouter gaan eten..dan heb je dit 'gezeik' nietGister echter chinees gegeten, dus nu weer een redelijke vochtbal dus gewicht van vanmorgen is niet een goed begintpunt om weer alles goed bij te houden.![]()

Gewoon zouter gaan eten..dan heb je dit 'gezeik' niet
Bench & deads gaan lekker! Nog lekker in de gain train!
Heb je die OHP wel eens laten formchecken? Misschien zit daar nog wat verbetering in..
Iedereen werkt. Dat is geen excuus

Precies!

Hebben jullie nou nog geen huis? Niet zo kritisch zijn hoor...Ik ben er nog wel, vorige week ook netjes 4 trainingen gepakt alleen niet gelogd. Weekje ervoor in het weekend getraind bij Foxgym, maar daarvoor heb ik 3 weken niet getraind.
Huizenjacht houdt mij nogal in de greep en had even een break nodig denk ik. Dit weekend nog een weekendje weg met de vriendin en dan de knop weer even om.
Ik heb een maand mijn voeding ook niet bijgehouden, maar inmiddels ook 2kg zwaarder geworden wat waarschijnlijk fatgains zijn (boohoo!) Misschien weer eerst even op onderhoud en dan weer knallen.