XXL Nutrition

FREAKJAM - GZCL:Jacked & Tan 2.0

Lekkere workout! Wel balen dat je het verkeerde gewicht pakte op de bench!

Succes met legs vandaag! Hopelijk is dat huisje morgen wel wat jullie zoeken:cheer:

Super. Het is mij helemaal duidelijk!
Ik heb zelf nooit zoiets geprobeerd, maar daarvoor ben ik misschien te simpel joh ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.363
Lekkere workout! Wel balen dat je het verkeerde gewicht pakte op de bench!

Succes met legs vandaag! Hopelijk is dat huisje morgen wel wat jullie zoeken:cheer:
Ik vond het al wat te licht aanvoelen, maar kan gebeuren. We zijn pas 2 weken echt bezig met bezichtigen en we willen ook niet te overhaast een beslissing maken. Gewoon op het gemakje.. huizen genoeg :)

Super. Het is mij helemaal duidelijk!
Ik heb zelf nooit zoiets geprobeerd, maar daarvoor ben ik misschien te simpel joh ;)
Met het sheet kom je echt makkelijk een heel eind. Programma is dusdanig populair aan het worden dat er inmiddels ook [Link niet meer beschikbaar]/iOS apps zijn. Je kunt nog altijd de wiki op Reddit bekijken, keuze/variatie genoeg!

Jammer van dat huis. Voelen jullie veel druk omdat het oude huis al verkocht is, of valt dat wel mee?

Precies, zoiets moet je zeker niet overhaasten...succes met de zoektocht!

• #2.366
Jammer van dat huis. Voelen jullie veel druk omdat het oude huis al verkocht is, of valt dat wel mee?
We voelen de druk nog niet, maar je moet sneller acteren dan je denkt. De banken hebben het ook druk door de drukke markt. Nieuwe hypotheek regelen kan 6 a 8 weken duren. We hebben nu nog 3,5 maand de tijd, maar die zijn sneller om dan je denkt.

Precies, zoiets moet je zeker niet overhaasten...succes met de zoektocht!
Thanks Saik!

Vorige week kleine off-week gehad en 2 trainingen gemist. Mogelijk omdat ik zoveel bezig ben met de huizenjacht. Ik regel op dit moment vrijwel alles in mijn eentje en dat kost veel energie. Elke dag weer huizen kijken, makelaars bellen, mailtje hier en daar en bezichtigingen en in buurten rondrijden etc. De markt is zo druk op dit moment dat je heel snel moet acteren. Als ik in de nacht wakker word kijk ik soms zelfs een half uurtje op Funda omdat 's nachts de nieuwe huizen gepubliceerd worden. Mijn vriendin voelt zich schuldig dat ik alles regel, maar van de andere kant ben ik daar ook weer handig in en heb ik er enigszins de tijd voor omdat het nu wat rustiger is op het werk en mijn vriendin heeft het wel druk op haar werk.

Had een avond geen zin en andere avond last gehad van mijn enkel waar ik paar weken geleden al flink doorheen ben geklapt (gestuikte enkel nadat ik niet goed oplette bij het traplopen). Gister bij calf raises veel last gehad van de enkel omdat ik een paar dagen geleden weer verstapte. Zaterdag en zondag toch getraind dus dat gaf toch wel weer een beetje voldoening. Qua gewicht twijfel ik wel een beetje. 5 weken geleden woog ik rond de 70kg (toen at op dat moment op onderhoud) en heb nu 4 weken gebulkt (+ ~1900kcal per week) en nu zit ik rond de 70.7kg. Rond de 0.75kg kilo "leangains" in een maand tijd is dan toch wel aan de magere kant, maar als het minimale fat gains zijn is dat mogelijk weer een positieve gedachte. Ik zie mijzelf nog steeds als beginner en daarnaast doe ik aan IF plus dit is een eerste lean bulk, dus ik ben nog geen voorstander om het te verhogen. Bovendien boek ik gewoon progressie tijdens mijn trainingen dus zie ik ook nog geen redenen om meer te eten.

Vrij recent artikel van vriend Lyle geeft aan dat 175kcal surplus per dag voldoende is om te gainen, dus ik maak mij geen zorgen. www.bodyrecomposition.com/muscle-gain/muscle-gain-math.html/

Level Gain Surplus/Month Surplus/Day
Beginner 1.5 lbs/month 5250 calories 175 calories
Intermediate 1 lb/month 3500 calories 120 calories
Advanced 0.5 lbs/month 1750 calories 60 calories

Maar goed, zaterdag en zondag ook nog getraind:

gnRjEwU.png

4Mfk3wE.png

Laatst bewerkt:
Tja, soms is het niet anders! Maar goed dat je ondanks de drukte de draad weer hebt opgepakt dit weekend en er gelijk weer PR's uitknalt:thumbs:

Beter hou je die trage progressie erin! Niemand zit te wachten op onnodige fatgains! :thumbs:

De squats gaan de goede kant op maat.
Wat betreft de gains zou ik mij niet te druk maken over het aantal kg's over tijd. Zolang jij sterker wordt in je trainingen en niet (onnodig) veel vet aanzet ben je gewoon goed bezig!

Een huis zoeken kost gewoon tijd. Die tijd moet je ook wel nemen... Dus rustig aan doorzoeken. :)

Zolang je vooruit gaat met je training en je gewicht gaat de goede kant op en je hebt plezier dan is het toch prima. Dan ben je goed bezig.
Je kan er beter wat langer over doen met plezier dan het moeten en op een gegeven moment tegenzin gaan krijgen. Iig is dat mijn mening. :o

• #2.370
Tja, soms is het niet anders! Maar goed dat je ondanks de drukte de draad weer hebt opgepakt dit weekend en er gelijk weer PR's uitknalt:thumbs:

Beter hou je die trage progressie erin! Niemand zit te wachten op onnodige fatgains! :thumbs:
Ik zit zeker niet op fatgains te wachten Marv! Slow en steady vind ik ook prima, geen zin om te overhaasten.

De squats gaan de goede kant op maat.
Wat betreft de gains zou ik mij niet te druk maken over het aantal kg's over tijd. Zolang jij sterker wordt in je trainingen en niet (onnodig) veel vet aanzet ben je gewoon goed bezig!
Het is echt bizar man. Ik heb bijna 2 jaar lopen worstelen met de squat. Tot en met medio april durfde ik ook gewoon niet zwaarder te gaan squaten dan 5x50kg ofzo. Toen ik 5/3/1 ben gaan doen en @flexx123 zei dat ik opnieuw moesten beginnen met een wijdere stance dacht ik: "f**k it, ik ga er gewoon voor en elke week verhogen". Door de sumo's en front squats ben ik ook zeker sterker geworden in mijn benen en nu zit ik 4 maanden later al bijna op de 80kg.

Een huis zoeken kost gewoon tijd. Die tijd moet je ook wel nemen... Dus rustig aan doorzoeken. :)

Zolang je vooruit gaat met je training en je gewicht gaat de goede kant op en je hebt plezier dan is het toch prima. Dan ben je goed bezig.
Je kan er beter wat langer over doen met plezier dan het moeten en op een gegeven moment tegenzin gaan krijgen. Iig is dat mijn mening. :o

Het kost zeker veel tijd, maar gelukkig hebben we nog even. Ik houd op dit moment bijna dagelijks 10 makelaars in de gaten en daarnaast ook Funda. Mailtje hier, belletje daar, afspraak hier, het kost gewoon heel veel tijd!
Vriendin vond dat ik het ook even moest laten rusten, maar door de oververhitte markt kun je soms bijna niet anders. Zou weer jammer zijn als je een mooi huis misloopt. Ik heb een paar makelaars rechtstreeks benaderd en gevraagd ons te tippen wanneer er bepaalde huizen op de markt gaan komen, nog voordat ze op Funda staan. Hopelijk treffen we een mooi huisje binnenkort.

Mijn trainingen en gewicht gaan nog steeds vooruit, dus ik blijf lekker mijn ding doen en ga niet verhogen.

Woensdag en gister ook weer eens getraind, ik was maandag/dinsdag een beetje uitgeblust (weer een grote gehad storing op het werk).

z4e7ZWI.png

8zQW8Th.png

Reeting:
OHP blijft soms een b*ch. Squat gaat echt heel erg lekker de laatste maanden. Vanavond staan schouders en chest weer op het programma!

Mooi man die progressie op squats. Als je 15+ backoff sets kan doen lijkt het me veel te licht en weet ik niet of dat nog veel toevoegt.....

Weer gedoe met Azure, of nu wat anders?

• #2.372
Mooi man die progressie op squats. Als je 15+ backoff sets kan doen lijkt het me veel te licht en weet ik niet of dat nog veel toevoegt.....

Weer gedoe met Azure, of nu wat anders?
Het was een AMRAP setje en is meer dan 5+ reps al prima. Ik had vorige week 12 reps en had zin om even lekker door te beuken. Of het veel toevoegt is inderdaad een 2de.
Gelukkig geen Azure storing dit keer, maar wederom een storing bij een externe partij waardoor een deel van onze gebruikers niet konden inloggen. De externe partij werd middels een DoS-aanval overbelast en daardoor kon er geen crl/ocsp certificate check plaats vinden bij het inloggen, waardoor de gebruikers niet ingelogd kwamen in onze servers. Kwam uiteindelijk alleen voor bij XP Embedded 2009 clients die we niet zo veel meer hebben, maar toch wel vervelend.

Ken het probleem op de ohp, gewoon blijven pushen en je zult zien dat ook die omhoog gaat! Technisch is het ook een lastige oefening vind ik.

• #2.374
Ken het probleem op de ohp, gewoon blijven pushen en je zult zien dat ook die omhoog gaat! Technisch is het ook een lastige oefening vind ik.

Het is technisch ook een erg lastige oefening. Ik word zeker sterker op de OHP de laatste tijd (3x44kg vorige week), maar naarmate ik meer reps doe merk ik gewoon dat het moeilijker wordt. Zal ook wel met de stamina te maken hebben, maar op een gegeven moment wordt het gewoon te zwaar en kan ik mijn rug niet meer recht houden. Toch wil ik die hogere reps erin houden voor de hypertrophy. (doe ohp 2x per week).

Ik zie toch weer wat PR's dus niet zeuren :p

Hij gaat al met al nog steeds lekker hier Freak!:woot: Die repout op die squat laat zien dat er nog ruimte genoeg is voor meer kilo's!:cheer:

• #2.377
Ik zie toch weer wat PR's dus niet zeuren :p
Haha, ik moet/mag ook eigenlijk niet zeuren, maar beetje kritiek op jezelf hebben hoort er ook een beetje bij toch? :D
Hij gaat al met al nog steeds lekker hier Freak!:woot: Die repout op die squat laat zien dat er nog ruimte genoeg is voor meer kilo's!:cheer:
Ja, die AMRAP klapte er nog flink op! Ik hoop ook dat er ruimte voor meer is, vanavond 80kg!

Afgelopen 3 dagen (vrij/zat/zon) is er uiteraard ook weer getraind:

4GFbwqm.png

cNadls3.png

hcDssn9.png

Reeting:
Weer prima trainingen. Paar PR's weer erbij en gewicht gaat nog steeds slow en steady. Bench weer beetje sterker op geworden, OHP was weer een b*ch afgelopen week :D
Deadlift een reset gedaan en en weer wat dingetjes gewerkt (lats goed aanspannen etc).

Ziet er weer goed uit! Mooi ook..drie dagen achter elkaar trainen:thumbs:

Wel balen van die OHP, maar het is en blijft inderdaad een b*ch...

...slap the b*ch!:whip:

• #2.379
Ziet er weer goed uit! Mooi ook..drie dagen achter elkaar trainen:thumbs:

Wel balen van die OHP, maar het is en blijft inderdaad een b*ch...

...slap the b*ch!:whip:

5 dagen achter elkaar getraind zelfs en vanavond & morgen gaan we weer! OHP is technisch ook gewoon een lastige oefening soms, maar de aanhouder wint!

Merk je al effect van je hogere kcal inname op je trainingen?

Terug
Naar boven