Tja, soms is het niet anders! Maar goed dat je ondanks de drukte de draad weer hebt opgepakt dit weekend en er gelijk weer PR's uitknalt
Beter hou je die trage progressie erin! Niemand zit te wachten op onnodige fatgains!
Ik zit zeker niet op fatgains te wachten Marv! Slow en steady vind ik ook prima, geen zin om te overhaasten.
De squats gaan de goede kant op maat.
Wat betreft de gains zou ik mij niet te druk maken over het aantal kg's over tijd. Zolang jij sterker wordt in je trainingen en niet (onnodig) veel vet aanzet ben je gewoon goed bezig!
Het is echt bizar man. Ik heb bijna 2 jaar lopen worstelen met de squat. Tot en met medio april durfde ik ook gewoon niet zwaarder te gaan squaten dan 5x50kg ofzo. Toen ik 5/3/1 ben gaan doen en
@flexx123 zei dat ik opnieuw moesten beginnen met een wijdere stance dacht ik: "f**k it, ik ga er gewoon voor en elke week verhogen". Door de sumo's en front squats ben ik ook zeker sterker geworden in mijn benen en nu zit ik 4 maanden later al bijna op de 80kg.
Een huis zoeken kost gewoon tijd. Die tijd moet je ook wel nemen... Dus rustig aan doorzoeken.
Zolang je vooruit gaat met je training en je gewicht gaat de goede kant op en je hebt plezier dan is het toch prima. Dan ben je goed bezig.
Je kan er beter wat langer over doen met plezier dan het moeten en op een gegeven moment tegenzin gaan krijgen. Iig is dat mijn mening.
Het kost zeker veel tijd, maar gelukkig hebben we nog even. Ik houd op dit moment bijna dagelijks 10 makelaars in de gaten en daarnaast ook Funda. Mailtje hier, belletje daar, afspraak hier, het kost gewoon heel veel tijd!
Vriendin vond dat ik het ook even moest laten rusten, maar door de oververhitte markt kun je soms bijna niet anders. Zou weer jammer zijn als je een mooi huis misloopt. Ik heb een paar makelaars rechtstreeks benaderd en gevraagd ons te tippen wanneer er bepaalde huizen op de markt gaan komen, nog voordat ze op Funda staan. Hopelijk treffen we een mooi huisje binnenkort.
Mijn trainingen en gewicht gaan nog steeds vooruit, dus ik blijf lekker mijn ding doen en ga niet verhogen.
Woensdag en gister ook weer eens getraind, ik was maandag/dinsdag een beetje uitgeblust (weer een grote gehad storing op het werk).
Reeting:
OHP blijft soms een b*ch. Squat gaat echt heel erg lekker de laatste maanden. Vanavond staan schouders en chest weer op het programma!