AndroidHealthClinic

FREAKJAM - GZCL:Jacked & Tan 2.0

Damn... en weer een PR (en eentje voor calves) :thumb:
Zal het filmpje later bekijken.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.342
Damn... en weer een PR (en eentje voor calves) :thumb:
Zal het filmpje later bekijken.

We blijven lekker PR's knallen!

Gister schouders/borst getraind.

CJDhLZR.png

Reeting:
Flinke PR op de OHP. Vorige week lukte maar 1 rep met moeite en nu knalde ik er gewoon 3 reps uit! Dips ook voor de eerste keer weighted en dat ging ook prima.
Incline voelde ook goed, die kunnen we volgende week ook verhogen :)

Laatst bewerkt:
:woot: De PR's vliegen hier om de oren!!

lekker man!

• #2.345
:woot: De PR's vliegen hier om de oren!!
(Lean) bulken en PR's zitten is pas een paar weken gaande, maar het zorgt voor een lekker gevoel als je sterker wordt en maar mag eten. Ik klaag niet :)

Thanks man!

Erg druk weekend gehad, dus nu pas tijd om te loggen.

Vrijdag een bezichtiging gehad bij een huis was instapklaar was, maar huis voelde te gemaakt aan. Op de weg naar huis schoot een ander huis ons weer te binnen, dus daar nog even heen gereden.
Zo gezegd en zo gegaan. Konden dat weekend al terecht voor een bezichtiging. Dinsdagavond hebben we al een 2de bezichtiging omdat het erg goed aanvoelt. Best spannend allemaal!
Zondag ook nog de verjaardag gehad van de broer van mijn vriendin, wat gepaard ging met een Bossche bol en een flinke BBQ. Heel weinig brood en sausjes op (beetje satesaus), voornamelijk vlees gegeten.

ptc4JBC.png

XK8wHed.png

Reeting:
Deadlift vooral grip en uitvoering geoefend. Werd tijdens de training aangesproken door iemand dat mijn ROM juist te groot is en dat ik de barbell eerder moet neerleggen.
Bij de standing calf raises werd ik ook aangesproken en werd me geadviseerd meer reps te doen met lager gewicht en vooral nadruk op de neerwaartse beweging (en ook langzaam). Werkte ook goed, brandde als een malle in mijn kuiten!

Bij de benchpress ben ik weer gaan microloaden. Ondanks dat wist ik wel eindelijk 5x60kg te pressen, wat mij nog niet eerder is gelukt (max was tot op heden 4x60kg) dus daar ben ik wel blij mee :) Ik merkte eerder deze week dat de incline bench al beter ging en de close-grip ook. Ik lijk al echt sterker te worden in ieder geval. Shruggen met plates lijkt ook een aanrader te zijn. Ik deed het voorheen met te zwarte gewichten (dumbbells) en ik had gister voor het eerst spierpijn in mijn traps haha!

Zondag ook nog de verjaardag gehad van de broer van mijn vriendin, wat gepaard ging met een Bossche bol en een flinke BBQ. Heel weinig brood en sausjes op (beetje satesaus), voornamelijk vlees gegeten.
Kan prima in de bulk:rolleyes: :marvin:

Weer twee mooie trainingen! Congrats met die bench mijlpaal! op naar bodyweight voor reps:cheer:

Mooie BP. voelt zeker lekker na een paar keer 4x ofnie? Ken het gevoel. :)

Gaat lekker Freak! Ben benieuwd of het wat wordt met dat huis!

Waar ben je aan het kijken voor jullie huis?

Sws in man:)

Bossche bollen. Hnnng :heart:!

Mooie trainingen :). Waar zijn die target reps nou eigenlijk op gebasseerd? Leuke laddertjes, maar ik ben wel benieuwd wat de gedachte erachter is!

• #2.352
Kan prima in de bulk:rolleyes: :marvin:

Weer twee mooie trainingen! Congrats met die bench mijlpaal! op naar bodyweight voor reps:cheer:

Op naar de 70kg bench inderdaad!

Mooie BP. voelt zeker lekker na een paar keer 4x ofnie? Ken het gevoel. :)
Misschien hielp het dat ik voor dit setje mezelf had lopen oppeppen haha. Voelde wel heel goed om eindelijk 5x60kg te pressen. Toch wel een mijlpaaltje. Training was ook nog eens fasted.

Gaat lekker Freak! Ben benieuwd of het wat wordt met dat huis!
We hebben vanavond een 2de bezichtiging! :D

Waar ben je aan het kijken voor jullie huis?
Toch wel Eindhoven en omstreken. Hebben nu een huis gevonden in Waalre-Dorp, centraal tussen Eindhoven, Valkenswaard en Veldhoven in.

Welkom brah!

Bossche bollen. Hnnng :heart:!

Mooie trainingen :). Waar zijn die target reps nou eigenlijk op gebasseerd? Leuke laddertjes, maar ik ben wel benieuwd wat de gedachte erachter is!
Tijdje niet meer gehad, maar hij was erg lekker!

Rep-schema van de T1: Eerste blokje is 5/3/1 van Wendler en bij je +1 setje rep je 95% van je TM. 95% van je 1RM is je total max (TM). Rest van de reps (333 555) is op basis van de Wendler Spinal Tap variant.
Rep-schema van de T2 is op basis van sheiko 4-day.

No offence, maar allejezus, wat maak je het jezelf dan moeilijk :P.
Als je nou ver gevorderd/advanced bent, dan begrijp ik dat je niet wegkomt met lineaire progressie, maar ik kan mij eigenlijk niet voorstellen dat het op dit moment optimaal is om zo een stijl van programmering aan te houden :thinking:..
Ik ben uiteraard wel benieuwd hoe anderen hierover denken!

• #2.354
Als je nou ver gevorderd/advanced bent, dan begrijp ik dat je niet wegkomt met lineaire progressie, maar ik kan mij eigenlijk niet voorstellen dat het op dit moment optimaal is om zo een stijl van programmering aan te houden :thinking:..

Het is makkelijker dan je denkt. Bij de T1 set doe je een 531 setje en vervolgens 333555 reps waar je telkens het gewicht iets verlaagt. Bij de T2 set doe je de laatste 6 setjes gewoon hetzelfde gewicht, alleen een ander repschema.
Het schema is ontzettend populair aan het worden op Reddit en ik knal er ook goed op, dus ik zie geen reden om er vanaf te stappen. Daarnaast heb ik een sheet en een app waar ik mijn setjes in bij houd altijd bij de hand, dus dat is het probleem ook niet :D

Het is makkelijker dan je denkt. Bij de T1 set doe je een 531 setje en vervolgens 333555 reps waar je telkens het gewicht iets verlaagt. Bij de T2 set doe je de laatste 6 setjes gewoon hetzelfde gewicht, alleen een ander repschema.
Het schema is ontzettend populair aan het worden op Reddit en ik knal er ook goed op, dus ik zie geen reden om er vanaf te stappen. Daarnaast heb ik een sheet en een app waar ik mijn setjes in bij houd altijd bij de hand, dus dat is het probleem ook niet :D

Oke. Ik snap hem volgens mij.
Verhoog je dan wekelijks je trainingsmax?

Ik hou ook van simpel. Hoewel ik nu wel het voordeel van DUP zie.

En ik doe maar wat:thumbs:

• #2.360
Oke. Ik snap hem volgens mij.
Verhoog je dan wekelijks je trainingsmax?

Ik probeer elke week mijn TM (trainingsmax) te verhogen. Zie rechts onderin het sheet met hoeveel je dit moet verhogen. Wanneer ik 2 weken op rij vastloop doe ik een deload van 10% (of als je in de bulk zit zou je je kcal-inname kunnen verhogen).

Ik hou ook van simpel. Hoewel ik nu wel het voordeel van DUP zie.
Op papier ziet het er lastig uit, maar het valt echt reuze mee. De diversiteit van het gewicht en de aantal reps maakt het ook een leuke training (vind ik dan).

Jij doet Marvinnen!

Gister weer eens getraind na 3 rustdagen. Voelde bijna alsof ik 2 weken niet was wezen trainen. :roflol:
Er stond ook dinsdag een training op de planning, maar een 2de bezichtiging van het huis kreeg even voorrang. Helaas was het wow-effect de 2de keer weg en gaan we vrijdag weer naar een ander huis kijken.

Gister chestday (en dat op woensdag!)

BTDLU9X.png

Reeting:
Eindelijk die 8 reps op de OHP bij 32kg. Vorige 2 weken wilde 8x32.5kg maar niet lukken. Nu weer aan het microloaden, dus dat lijkt al te helpen. (Hoewel ik ook sterker aan het worden ben). PR op de chinups is ook nice, vorige week nog 9.25kg gedaan. Vanavond legday!

Leanbulk gaat trouwens redelijk naar mijn idee. Ben nu ~2.5 week aan het bulken en ongeveer 0.6kg aangekomen wat ongeveer neerkomt op mijn streven (0.25kg aankomen per week). Ik eet nu gemiddeld 1900kcal boven onderhoud per week. Moet iets consequenter wegen en de boel opmeten, dat doe ik veel te weinig.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven