- Waardering
- 23.887
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Damn... en weer een PR (en eentje voor calves)
Zal het filmpje later bekijken.

(Lean) bulken en PR's zitten is pas een paar weken gaande, maar het zorgt voor een lekker gevoel als je sterker wordt en maar mag eten. Ik klaag niet

Thanks man!
Ik merkte eerder deze week dat de incline bench al beter ging en de close-grip ook. Ik lijk al echt sterker te worden in ieder geval. Shruggen met plates lijkt ook een aanrader te zijn. Ik deed het voorheen met te zwarte gewichten (dumbbells) en ik had gister voor het eerst spierpijn in mijn traps haha!Kan prima in de bulkZondag ook nog de verjaardag gehad van de broer van mijn vriendin, wat gepaard ging met een Bossche bol en een flinke BBQ. Heel weinig brood en sausjes op (beetje satesaus), voornamelijk vlees gegeten.

Kan prima in de bulk![]()
Weer twee mooie trainingen! Congrats met die bench mijlpaal! op naar bodyweight voor reps![]()
Misschien hielp het dat ik voor dit setje mezelf had lopen oppeppen haha. Voelde wel heel goed om eindelijk 5x60kg te pressen. Toch wel een mijlpaaltje. Training was ook nog eens fasted.Mooie BP. voelt zeker lekker na een paar keer 4x ofnie? Ken het gevoel.![]()
We hebben vanavond een 2de bezichtiging!Gaat lekker Freak! Ben benieuwd of het wat wordt met dat huis!

Toch wel Eindhoven en omstreken. Hebben nu een huis gevonden in Waalre-Dorp, centraal tussen Eindhoven, Valkenswaard en Veldhoven in.
Welkom brah!
Tijdje niet meer gehad, maar hij was erg lekker!Bossche bollen. Hnnng!
Mooie trainingen. Waar zijn die target reps nou eigenlijk op gebasseerd? Leuke laddertjes, maar ik ben wel benieuwd wat de gedachte erachter is!
.
.. No offence, maar allejezus, wat maak je het jezelf dan moeilijk.
Als je nou ver gevorderd/advanced bent, dan begrijp ik dat je niet wegkomt met lineaire progressie, maar ik kan mij eigenlijk niet voorstellen dat het op dit moment optimaal is om zo een stijl van programmering aan te houden..
Ik ben uiteraard wel benieuwd hoe anderen hierover denken!

Het is makkelijker dan je denkt. Bij de T1 set doe je een 531 setje en vervolgens 333555 reps waar je telkens het gewicht iets verlaagt. Bij de T2 set doe je de laatste 6 setjes gewoon hetzelfde gewicht, alleen een ander repschema.
Het schema is ontzettend populair aan het worden op Reddit en ik knal er ook goed op, dus ik zie geen reden om er vanaf te stappen. Daarnaast heb ik een sheet en een app waar ik mijn setjes in bij houd altijd bij de hand, dus dat is het probleem ook niet![]()
Ik hou ook van simpel. Hoewel ik nu wel het voordeel van DUP zie.No offence, maar allejezus, wat maak je het jezelf dan moeilijk.
Als je nou ver gevorderd/advanced bent, dan begrijp ik dat je niet wegkomt met lineaire progressie, maar ik kan mij eigenlijk niet voorstellen dat het op dit moment optimaal is om zo een stijl van programmering aan te houden..
Ik ben uiteraard wel benieuwd hoe anderen hierover denken!
Ik hou ook van simpel. Hoewel ik nu wel het voordeel van DUP zie.

Het woordje 'hoewel' in de tweede zin geeft de tegenspraak met de eerste zin aan. Dus.

Oke. Ik snap hem volgens mij.
Verhoog je dan wekelijks je trainingsmax?
Op papier ziet het er lastig uit, maar het valt echt reuze mee. De diversiteit van het gewicht en de aantal reps maakt het ook een leuke training (vind ik dan).Ik hou ook van simpel. Hoewel ik nu wel het voordeel van DUP zie.
Jij doet Marvinnen!