- Waardering
- 2.472
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 71kg
- Vetpercentage
- 10%

Gewichten resetten is een b*ch

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Gewichten resetten is een b*ch

Ach...1 troost..ik train al 10 jaar zonder lange pauzes en ben nog steeds een slappe zak

mooie trainingen, zo doorgaan en je vliegt je maatje die hardcore on is zo voorbij![]()
![]()

Als je 10 jaar lang zonder pauzes traint ben je alles behalve een slappe zak! (in dat opzicht danAch...1 troost..ik train al 10 jaar zonder lange pauzes en ben nog steeds een slappe zak
Je bent in ieder geval weer begonnen..volhouden nu!![]()
) Wat dat betreft vind ik het heel knap dat je altijd zo consequent blijft trainen.Ja, hij is er weer!

Ik hoop het! Ik heb de vorige 6 weken denk ik maximaal 10 trainingen gepakt. Niet echt veel, maar ook niet consequent genoeg. Ik was wel duidelijk wat kracht verloren.
Kijk @flexx123 , zo maak je een compliment op dbbmooie trainingen, zo doorgaan en je vliegt je maatje die hardcore on is zo voorbij![]()
![]()

I believe I can fly!
Daar is ie weer! Jij ook weer redelijk actief zag ik in je logje

In september had ik slechts 4x getraind denk ik, waarvan de eerste 3 weken helemaal niet. De eerste 3 weken van oktober waren het ook maar 4 trainingen ongeveer.Hoppa! Hoe lang heb je in totaal niet getraind trouwens?
En is dit nog steeds hetzelfde programma als enkele maanden terug?
Nou, een tijdje heb ik wel degelijke stil gezeten. En als ik stil zit op de bank komen de vreetkicks ook weer.nice om weer een training te zien!
Je zit iig niet stil!

Gelukkig viel de schade mee, had slechter uit kunnen pakken I guess.t*ring man, wat een pech is dat... idd what are the odds dat je zo'n gym blessure oploopt. Hopelijk kunnen ze je tanden makkelijk herstellen, en is die bult zo weg!
Ja jij koekerd

Godver! Dat is mooi kut man!Gister 9 setjes squats en 7 setjes sumo's gedaan maar vervolgens de training voortijdig gestopt. Er kwam vrij ongelukkig een barbell op mijn hoofd terecht die rechtop tegen een squat rek aan stond (vlak achter mij) en die was omgevallen en viel precies op mijn hoofd (what are the odds).
Door de val van de barbell en de klap op mijn hoofd heb ik er een flinke bult aan over gehouden en mijn kaken zijn op elkaar geklapt waardoor er wat kleine stukjes van 2 tanden af zijn.
Ik ging eerst vrolijk door met mijn sumo's aangezien ik geen last had, maar dat was mogelijk de adrenaline. Maandag maar even de tandarts bellen![]()

Was het jouw schuld