- Waardering
- 2.472
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 71kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Flexx winny meer wat hij doet........, levensgevaarlijk die AAS-junk
![]()

Badum tssdas bar klote zeg...
Hoop dat het ook meevalt bij de tandarst...

Shit, dat is balen zeg. Schade viel nog mee dan....Gister 9 setjes squats en 7 setjes sumo's gedaan maar vervolgens de training voortijdig gestopt. Er kwam vrij ongelukkig een barbell op mijn hoofd terecht die rechtop tegen een squat rek aan stond (vlak achter mij) en die was omgevallen en viel precies op mijn hoofd (what are the odds).
Door de val van de barbell en de klap op mijn hoofd heb ik er een flinke bult aan over gehouden en mijn kaken zijn op elkaar geklapt waardoor er wat kleine stukjes van 2 tanden af zijn.
Ik ging eerst vrolijk door met mijn sumo's aangezien ik geen last had, maar dat was mogelijk de adrenaline. Maandag maar even de tandarts bellen![]()
Wordt het een letselschade zaak?

fixed
Gelukkig maar

Haha, klojo

)Je moet helemaal niets! Trap niet in die valkuil, op die manier krijg je alleen maar een hekel aan de trainingen.6x32.5kg (moest 7x)
4x32.5kg
5x32.5kg (moest 6x)
5x32.5kg (moest 8x)
Je moet helemaal niets! Trap niet in die valkuil, op die manier krijg je alleen maar een hekel aan de trainingen.
Maar idd als je als voorvermoeid was door de bench heb je natuurlijk met iets minder reps ook al je portie OHP gehad.
Je kan dat gewicht toch makkelijk cleanen man?![]()
Afijn. Veel succes met het verhuizen alvast!

de afgelopen 2 weken 10x getraind dus het gaat weer de goede kant op
maar ik ga toch proberen om 4x te trainen deze week.