- Waardering
- 2.472
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 71kg
- Vetpercentage
- 10%
Ik denk dat als ik elke week sushi eet over een paar maanden een dikke spons ben die heel veel vocht vast houdt

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat als ik elke week sushi eet over een paar maanden een dikke spons ben die heel veel vocht vast houdt

Ik denk dat als ik elke week sushi eet over een paar maanden een dikke spons ben die heel veel vocht vast houdt![]()
Ik begrijp niet dat mensen sushi als een dikmaker zien. De porties zijn meestal vrij klein (we hebben het niet over de AYCE schuren....) en behoorlijk vetarm.Ik denk dat als ik elke week sushi eet over een paar maanden een dikke spons ben die heel veel vocht vast houdt![]()
Ik begrijp niet dat mensen sushi als een dikmaker zien. De porties zijn meestal vrij klein (we hebben het niet over de AYCE schuren....) en behoorlijk vetarm.
Het ging vandaag anders best lekker! Liefst eet ik elke weekend sushi, maar helaas is dat niet zo verstandig haha!
Vandaag ook weer lekker op de fiets naar de gym gegaan. Toch weer lekker een uurtje fietsen en met een paar kilo extra op de rug (sportkleding +2kg aan plates) geeft dat toch wat extra voldoening
Yeah! Ik blijf lekker mijn best doen
Vanmorgen jaargesprek gehad met mijn baas en even mijn hart gelucht. Hij was er wel een beetje van geschrokken en voelt zich nu geroepen om mij zeg maar soort van in bescherming te nemen. Binnenkort een gesprek met mijn andere collega erbij waar gesproken gaat worden over de taakverdeling en dergelijke. Mijn baas beseft ook dat ik veel heb gewerkt het afgelopen jaar en gaat ook wat meer rekening met mij houden. Ik ga zelf ook werken aan het geheel door wat vaker nee te zeggen tegen een klusje wanneer ik het eigenlijk al druk genoeg heb.
Collega komt volgende week terug, die week erop denk ik een weekje vrij inderdaad
Komt goed Sanne!
Jan 24, 2017 - Full body
Overheadpress (+2kg)
Set1. 20 kg x 10 Reps
Set2. 20 kg x 10 Reps
Set3. 29 kg x 5 Reps
Set4. 29 kg x 5 Reps
Set5. 29 kg x 7 Reps (AMRAP)
Ik had gehoopt op meer, maar no worries. Tegen de tijd dat ik niet 5+ reps haal, gaan we deze gewoon deloaden (10%). Lang leve microplates
Yates Row (+2kg)
Set1. 20 kg x 10 Reps
Set2. 20 kg x 10 Reps
Set3. 27 kg x 5 Reps
Set4. 27 kg x 5 Reps
Set5. 27 kg x 17 Reps (AMRAP)
Wat meer gelet op de houding. Deadlift startpositie en barbell dicht in de buurt van de quads houden.
Machine Hack Squat (+5kg)
Set1. 10 Reps
Set2. 30 kg x 8 Reps
Set3. 50 kg x 5 Reps
Set4. 50 kg x 5 Reps
Set5. 50 kg x 15 Reps (AMRAP)
Hack squat gaat best hard! Volgende keer weer met 5kg verhogen. Daarnaast binnenkort de normale squat ook weer eens proberen, desnoods 2 normale squatsetjes als warmup voor de hack squat.
Cable Pushdown (with Rope Handle)
Set1. 20 kg x 10 Reps
Set2. 20 kg x 10 Reps
Niet verhoogd, laatste reps had ik het ook lastig dus juiste keuze geweest. Voorlopig even op 20kg houden.
Barbell Curl (+1kg)
Set1. 21 kg x 10 Reps
Set2. 21 kg x 10 Reps
cardio
Half uurtje heen en half uur terug op de fiets naar de gym.
Reeting
Ik begin nu al te merken dat bepaalde oefeningen steeds beter gaan. Overheadpress merk ik wel al dat het zwaar begint te worden, maar de vorige keer zat ik ook op ~35 kg uiteindelijk. Nu gewoon doorpakken en deloaden wanneer nodig. Paar maanden lekker cutten nu en kijken wat het oplevert. Niet alleen vetverlies maar hopelijk pak ik ook wat spierbouw in de cut.
Drie reeten
![]()
![]()
![]()
Evenveel calorieen per rolletje als 2.5 tot 4 sneden brood: gebruik je verstand Rob, dat is ten enen malen onmogelijk. Die juffrouw praat uit haar aars.
Fatsecret klinkt beter: 23-26 kCal voor een rolletje (maki).
terwijl:
Een snee witbrood (melk) bevat 77 kcal, een snee witbrood (water) 74 kcal, een snee bruinbrood 83 kcal, een snee volkorenbrood 82 kcal en een snee meergranenbrood 91 kcal.
Dus zit je al snel aan een 400 kcal voor Californian hapjes 
Sorry, ik klonk wat bot. Maar ik bedoel dat je altijd zelf moet nadenken of iets wel waar kan zijn, als je het leest op internetEen rolletje zoals je ze in de supermarkt koopt zijn een 6 a 10 tal hapjes NeetDus zit je al snel aan een 400 kcal voor Californian hapjes
En dat zijn basically net dezelfde pre fab rolletjes wat ze ook in de AYCE restaurants hebben.

Ben erg benieuwd waar je op uit gaat komen! Die hacksquat en yates row kunnen al wat zwaarder, vergeleken met het verval in de laatste set (met de rest).
3.5 reet!

Sorry, ik klonk wat bot. Maar ik bedoel dat je altijd zelf moet nadenken of iets wel waar kan zijn, als je het leest op internet
Zo'n schaaltje van 8 maki, een normale lunch denk ik voor veel mensen, zou dan 200 kCal zijn, ofwel nauwelijks 2 boterhammen met beleg. Die Californische dingen doen ze geloof ik nog mayonaise door, wat een Japanner NOOIT zou doen, dan gaat het wel weer hard met de calorieen.
.Sorry, ik klonk wat bot. Maar ik bedoel dat je altijd zelf moet nadenken of iets wel waar kan zijn, als je het leest op internet
Zo'n schaaltje van 8 maki, een normale lunch denk ik voor veel mensen, zou dan 200 kCal zijn, ofwel nauwelijks 2 boterhammen met beleg. Die Californische dingen doen ze geloof ik nog mayonaise door, wat een Japanner NOOIT zou doen, dan gaat het wel weer hard met de calorieen.
Heb je wel eens sushi gegeten in een restaurant? 8 rolletjes is net aan een aperitief hapje.

Heb je wel eens sushi gegeten in een restaurant? 8 rolletjes is net aan een aperitief hapje.
Je moet ons ook niet met een gemiddelde eter vergelijken. 2 boterhammen vinden we ook niets.8 maki's? Daar heb ik niet mee gegeten Neet
Idd. Wij kopen ook altijd een schaaltje van 8 maki's en dan nog wat andere prut erop. Kom je toch al snel aan een 15 a 20 hapjes. En dat is maar net aan. Zelfs mijn zoon eet meer dan 8 maki's![]()
In dat geval kom je wel aan met sushiLol ik eet altijd minimaal 30maki, maar komt meestal meer in de buurt van 60maki.