SanneF
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 3.024
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Anders ik wel... Howel ik vroeger best wel eens fasted cardio deedBrrrr... Fasted trainen, ik blijf het een bijzonder onprettig idee vinden![]()

Ik zie nog geen DL filmpje, maar wel all kinds of (sushi) gains!
Upload dat filmpje voor eventueel tips idd![]()
Ik mag niet klagen. Laatste keer dat ik Greyksull deed was tijdens een bulk en toen bleef ik hangen bij 12x47kg. Daarna half jaar stil gestaan qua training. Gaat nu de goede kant op dus en bovendien zit ik nu ook nog eens in een cut.
Het AMRAP principe van Greyskull is wat dat betreft erg motiverend, aangezien je in je laatste werksetje zoveel mogelijk reps moet aantikken.
Het klinkt erger dan dat het is. Daarnaast is mijn lichaam er aan gewend. Ik doe al maanden IF en vlak voor het slapen gaat er ook nog een vrij grote eiwitrijke maaltijd in. Ik heb mij nog geen enkele keer duizelig gevoeld op iets dergelijks tijdens een training.Brrrr... Fasted trainen, ik blijf het een bijzonder onprettig idee vinden![]()
Scheelt ook wel dat ik maar een uurtje train en maar 1x per week fasted train (op zondagochtend).Anders ik wel... Howel ik vroeger best wel eens fasted cardio deed![]()

Dat is niet alleen bij Greyskull maat! Nogal logisch dat je met AMRAP zoveel mogelijk reps moet doenHet AMRAP principe van Greyskull is wat dat betreft erg motiverend, aangezien je in je laatste werksetje zoveel mogelijk reps moet aantikken.
Wat Freak bedoeld is dat het bij Greyskull juist zo goed werkt omdat je bij een reset met gemak je oude VPR's crushed. Ik kan je zeggen dat dat inderdaad supermotiverend is en dat resets ineens niet meer erg zijn.Dat is niet alleen bij Greyskull maat! Nogal logisch dat je met AMRAP zoveel mogelijk reps moet doen
Schrijft Greyskull wel een bepaald percentage gewicht met bijbehorend rep-targets voor AMRAP sets ofzo?
Heerlijk dit! Je zit echt in een goede flow! Steeds kunnen blijven verhogen, goede AMRAPS en wat cardio erbij
Keep it up Freak!
Fasted trainen is inderdaad een mindset: ik heb in het verleden genoeg PR's gezet zonder ontbijt![]()

Thanks Robke!
Bij Greyskull is het extra motiverend om onder andere de reden die Starx ook aangeeft. Zo had ik de vorige keer 43kg x 12 reps bij het bankdrukken; toen ik 45kg moest bankdrukken denk je op dat moment eigenlijk maar aan 2 dingen: je wilt meer dan 10 reps bankdrukken (want dan mag je de volgende keer dubbel verhogen) en liefst wil je ook nog eens maar dan 12 reps, want je wilt je vorige setje verbeteren. Het zit voornamelijk tussen de oren eigenlijk, maar het werkt wel!Dat is niet alleen bij Greyskull maat! Nogal logisch dat je met AMRAP zoveel mogelijk reps moet doen
Schrijft Greyskull wel een bepaald percentage gewicht met bijbehorend rep-targets voor AMRAP sets ofzo?
Ik doe mijn best!

Ja precies dit en dan niet eens zo zeer bij een reset! Nog zo een voorbeeld: vorige week had ik 31kg x 7 reps bij de overheadpress, dus afgelopen dinsdag deed ik extra goed mijn best om die 8ste rep eruit te persen toen ik 32kg moest pressen. Ik kan het ook niet verklaren allemaal, maar erg motiverend werkt het wel! En dan is het ook nog eens goed voor de hypertrofie!Wat Freak bedoeld is dat het bij Greyskull juist zo goed werkt omdat je bij een reset met gemak je oude VPR's crushed. Ik kan je zeggen dat dat inderdaad supermotiverend is en dat resets ineens niet meer erg zijn.

Het was enigzsins sarcastisch/ cynisch, maar dit met onderstaande uitleg.. Interessante manier idd!Wat Freak bedoeld is dat het bij Greyskull juist zo goed werkt omdat je bij een reset met gemak je oude VPR's crushed. Ik kan je zeggen dat dat inderdaad supermotiverend is en dat resets ineens niet meer erg zijn.
Bij Greyskull is het extra motiverend om onder andere de reden die Starx ook aangeeft. Zo had ik de vorige keer 43kg x 12 reps bij het bankdrukken; toen ik 45kg moest bankdrukken denk je op dat moment eigenlijk maar aan 2 dingen: je wilt meer dan 10 reps bankdrukken (want dan mag je de volgende keer dubbel verhogen) en liefst wil je ook nog eens maar dan 12 reps, want je wilt je vorige setje verbeteren. Het zit voornamelijk tussen de oren eigenlijk, maar het werkt wel!
Wat betreft AMRAP werkt Greyskull niet met percentages. Je doet altijd 3 werksetjes bij de compounds en het laatste setje zo veel mogelijk reps. Wanneer je 5 reps behaalt mag je verhogen (upperbody oefening hanteer ik 1kg, lowerbody oefening 2,5kg) en wanneer je 10+ reps behaalt mag je dus dubbel verhogen. Wanneer je 2 trainingen op rij 5 reps niet haalt in de AMRAP set, moet je 10% deloaden.
Ja, dat is misschien nog wel het leukste. Ik heb op dit moment bij een hoop oefeningen helemaal nog geen idee waar ik ga eindigen. Ben ook wel van plan dit programma een tijdje aan te houden. Bruikbaar programma zowel in de cut als in de bulk. Als het straks na een tijdje gaat vervelen, kan ik nog altijd een andere fullbody workout gaan volgen. (ICF ofTotal Package).Klinkt als een beetje gedoe, al dit gereken met Greyskull, maar je stijgt wel snel naar een nivo dat bij je potentie past als je nog geen idee hebt hoe zwaar je een oefening moet inzetten.
Haha ja, ik herkende de cynische toon in je post, maar wilde het je toch even uitleggen dat het niet alleen zomaar AMRAP is bij Greyskull.Het was enigzsins sarcastisch/ cynisch, maar dit met onderstaande uitleg.. Interessante manier idd!

Had je niet nog een setje kunnen deadliften voor een filmpie?
Goed getraind bro!

Ik hoop het ook!

Ja, beetje knullig. Had hem helemaal speciaal in een hoekje gezet, wat precies een goede angle leek. Resultaat was dus een mooi zwart filmpje lolHaha, mijn filmpjes falen zo soms ook
Weet nog wel dat ik een keer een PR had gezet op de squat en helemaal blij was dat ik het had gefilmd, werd ik blijkbaar tussendoor gebeld en was mijn camera uit gegaan...

Herkenbaar :')Poging tot opnemen mislukt. Telefoon lag in de hoek tegen een bankje aan, maar was omgeknikkerd, dus alleen zwart beeld![]()
Dat soort dagen hebben we allemaal wel eens. Gewoon goede gewichten verzetten maar toch niet tevreden zijn met de training omdat je je wat energieloos voelde ofzo. Rare wezens zijn we tochOp papier ziet het er helemaal zo slecht niet uit. Maar ik ken het 'meh-gevoel'..