AndroidHealthClinic

FREAKJAM - GZCL:Jacked & Tan 2.0

Ziet er allemaal super easy uit om eerlijk te zijn. Het gaat dan ook maar om weinig gewicht natuurlijk.
Aangezien jij de neiging hebt om onderin een beetje naar voren te komen zou ik adviseren om de komende 2 maand lekker zo verder te gaan, maar al je squats met een korte pauze onderin te doen! Probeer er daarnaast op te focussen om flink spanning te houden in de glutes he ;).
Maak hiervan ook even een filmpje volgende x!

Ziet er allemaal super easy uit om eerlijk te zijn. Het gaat dan ook maar om weinig gewicht natuurlijk.
Aangezien jij de neiging hebt om onderin een beetje naar voren te komen zou ik adviseren om de komende 2 maand lekker zo verder te gaan, maar al je squats met een korte pauze onderin te doen! Probeer er daarnaast op te focussen om flink spanning te houden in de glutes he ;).
Shit, helemaal vergeten te filmen @Basma, vrijdag even doen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.743
Even iets rust houden of een paar lichtere setjes de volgende keer. Daarna weer verder.
Ja, sowieso deload binnenkort! :)

Goed om te horen. Glutes aanspannen vergeet ik eigenlijk altijd, dus daar ga ik zeker op letten. Dank voor je tips!

Hip trust doen. Leer je je glutes beter te activeren.

Goed om te horen. Glutes aanspannen vergeet ik eigenlijk altijd, dus daar ga ik zeker op letten. Dank voor je tips!

Dan heb je wel een probleem en is het inderdaad een goed idee om glute activatie drills te doen zoals hip trusts.
De glutes vormen de grootste en belangrijkste spiergroep in de squat. Squaten zonder je glutes aan te spannen is te vergelijken met een bankdrukken zonder je pecs te gebruiken.. ;)

• #1.746
Laat ik eerst eens beginnen met het überhaupt aanspannen van de glutes tijdens het squaten :D

• #1.760
Nee, gewoon beginnen met hip trust!
Ik ben geen voorstander van het zomaar toevoegen van een oefening in een bestaand schema. Ik doe nu in principe 2 goblet squat setjes als warmup, maar ik kan het overwegen. Steeds maar oefeningen blijven toevoegen is ook gekkenwerk. Fuckarounditis noemen ze dat :D

Als warmup voor de squat is wellicht een idee.

Oefen het gerust 3 x per dag.
3x per dag? :rolleyes:

Zal ik achter je komen staan? Dan knijp je vanzelf je glutes wel samen :eyebrow:
Oeh. Wanneer hebben we een date?

Hoe meer zielen hoe meer vreugde toch? :D

Kringspiermusketier!

:eek:

Boortoren slaat in dit geval niet op mijn fysiek @Banshee.
Haha :)

Dat weet ik hoor ;) Ik hou jullie in de gaten :eyebrow:
Fire in the hole!

gaten... I see what you did there. :D
@Skatermarvin heeft weer een trend geset :D

Terug
Naar boven