MuscleMeat

FREAKJAM - GZCL:Jacked & Tan 2.0

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.701
Boefje ben ik of niet :D

Wat een bullshit @flexx123 , dat begrijp je zelf hoop ik ook wel :o.
@FREAKJAM had in het verleden overgewicht en komt a) zeer waarschijnlijk makkelijk aan en heeft b) nog reserves en hoeft dus niet extreem veel kcals boven onderhoud te gaan eten.
Ik heb aanleg om snel aan te komen ook. Ik heb een goed/strict regime nodig wat voeding betreft. Wanneer ik de boel niet log in MFP dan ga ik automatisch alles laten voor wat het is en gaat het vlug weer fout. Ik had in 2015/2016 ook een jaar lang elke dag alles gelogd in MFP. Was helaas dit "record" kwijt en nu weer opnieuw begonnen. Inmiddels weer een 71-day streak :D Ik ga in ieder geval rustig beginnen. Eerst 2 weken op onderhoud en dan 1750kcal plus. We zullen vanzelf zien hoe mijn lichaam er op gaat reageren.

Goede training hoor. Voelen de squats al een beetje comfortabel aan?
Squats gaan nog steeds prima. Dit weekend staat 4x4x40kg op de planning. Beetje bij beetje bouwen en ik probeer niet teveel te bouncen onderin. Ik heb de knik in de rug alvorens ik squat al afgeleerd in ieder geval.

• #1.702
Lvysaur 4/4/8 workout 1B - 17-03-2017

Barbell bench press (+1kg 90% 4x8)

10x20kg
8x35kg
4x8x48kg

Kilootje erbij en gaat nog steeds prima! Heb het idee dat ik sterker ben aan het worden op de bench in ieder geval. In het verleden heb ik 3x8x47.5, 5x5x52.5 en 4x3x60kg gebenched.

Barbell deadlift (+5kg 100% 4x4)
4x50kg
4x4x70kg PR

Dubbel gewicht erbij, want vorige week zondag had ik 8 reps op 65kg.

Overheadpress (+1kg 100% 4x4)
10x20kg
4x4x28.5kg

Reset, maar weer een kilo erbij.

T-bar row (+1kg 100% 4x8)
4x8x28.5kg

Chin-ups (4x4)
4x4 +bw

Yes, nu ook 16 reps gehaald bij de 4x4. Volgende keer weighted.

Close-grip barbell bench press (+1kg 3x8)
3x8x31kg

Ik hoef isolatie oefeningen niet zo zeer te verhogen, maar geeft toch wat meer voldoening I guess. Voelde lekker in de triceps in ieder geval!

Alternating dumbbell hammer curl

3x8x12.5kg

Face pulls
3x8x17kg

Hanging knee raises ss dumbbell side bends
2x15 - 2x15x5kg

Cardio
2x 30 min fietsen

Reeting
Erg lekkere training en lekker voldaan gevoel na deze training. Was in mijn nopjes in ieder geval. Nu alweer zin in de training zondag!

hw6h8AP.png
hw6h8AP.png
hw6h8AP.png
hw6h8AP.png

4 reeten!

Laatst bewerkt:
Goed wat oefeningen....

Je zit goed in de juiste flow Freak! Daar is dan de langverwachte 4 reeten training:thumbs:

• #1.705
Klopt! Geeft mij toch wat meer voldoening en ik kan het hebben :D

Je zit goed in de juiste flow Freak! Daar is dan de langverwachte 4 reeten training:thumbs:
Haha, klopt ik geef mijzelf niet snel 4 reeten. Op naar een 5 reeten training!

Lvysaur 4/4/8 workout 1C - 19-03-2017 (fasted)

Barbell bench press (+1kg 100% 3x4 + 1xAMRAP)

10x20kg
8x35kg
4x46kg
3x4x56kg
6x56kg (AMRAP)

Ook deze weer een kilo erbij. 6de rep in laatste setje kwam van ver, maar wel gered.

Goblet squat
2x10x17.5kg

Barbell squat (+5kg 100% 3x4 + 1xAMRAP
8x30kg
3x4x40kg
12x40kg (AMRAP)

Overheadpress (+1kg 90% 4x8)
10x20kg
4x8x26kg

Chin-ups (4x4)
4x bw+ 0.5kg
3x3 bw + 0.5kg

Eerste keer weighted, rustig aan opbouwen. Had stiekem gewoon op 4x4 gehoopt, maar 3 reps in de overige setjes is ook prima.

Seated dumbbell shrugs (gewicht per dumbbell)
3x8x20kg

Tricep rope pushdown
3x8x21kg

2kg verlaagd omdat vorm niet strict was vorige week. Nu nog niet helemaal strict, misschien andere katrol proberen, deze is sowieso wat stroever/zwaarder.

Barbell curl
3x8x22.5kg

Weighted hyperextensions
2x10x10kg

2x15 - 2x15x6kg

Cardio
20 min crosstrainer

Reeting
Boek nog steeds progressie op de bench, ik ga elke keer weer een stapje vooruit. Toch wel handig die microplates! Vandaag kleine cheat, 2 donuts genomen. Gewicht was gistermiddag 75.3 (-5.2kg) en buikomtrek rond de 82.5cm (-6cm). Heb het idee dat ik er straks beter bij ga staan als ik rond de 73kg weeg ten opzichte van mijn eerste cut. (toen kwam ik wel van 91kg). Als ik rond de 70kg weeg ben ik benieuwd hoe ik erbij zal staan, op gevoel de juiste keuze maken om de bulk op het juiste moment te starten.

hw6h8AP.png
hw6h8AP.png
hw6h8AP.png

3 reeten!

Laatst bewerkt:
squatten met 40 kg? hoeveel ga je per sessie omhoog?

squat ligt inmiddels wel een stuk achter bij de andere oefeningen...

• #1.708
Boek nog steeds progressie op de bench, ik ga elke keer weer een stapje vooruit. Toch wel handig die microplates! Vandaag kleine cheat, 2 donuts genomen. Gewicht was gistermiddag 75.3 (-5.2kg) en buikomtrek rond de 82.5cm (-6cm). Heb het idee dat ik er straks beter bij ga staan als ik rond de 73kg weeg ten opzichte van mijn eerste cut. (toen kwam ik wel van 91kg). Als ik rond de 70kg weeg ben ik benieuwd hoe ik erbij zal staan, op gevoel de juiste keuze maken om de bulk op het juiste moment te starten.
KIjk aan! Dat zijn de echte goede berichten! Hoelang ben je nu aan het cutten? WAnt je bent al flink wat centimeters en kilo's kwijt!:thumbs:

• #1.710
KIjk aan! Dat zijn de echte goede berichten! Hoelang ben je nu aan het cutten? WAnt je bent al flink wat centimeters en kilo's kwijt!:thumbs:

Ik ben nu 10 weken aan het cutten, dus ik val gemiddeld nog steeds 0.5kg per week af. Ik wil het nog zeker doortrekken tot 70kg. Toen ik vorige keer op 73kg eindigde had ik nog aardig wat buikvet en dat hoop ik nu stiekem wat meer te verliezen.

Ik hanteer nu ook IF, dus ik hoop dat dat positief meewerkt aan het geheel.

Laatst bewerkt:
0,5kg per week is best prima, je zal er straks vast beter bij staan dan na je vorige cut :)

Hoe oud ben je eigenlijk?

• #1.713
Heul oud. Over twee weken 34 :D

Damnnn, goed bezig ouwe :)

Alvast gefeliciteerd man! Tijd om een Venysaur te worden :D

Nog 2 weken en dan kan je de getallen niet meer omdraaien. ;)
Althans.. dat wil je niet :p

Ik ben nu 10 weken aan het cutten, dus ik val gemiddeld nog steeds 0.5kg per week af. Ik wil het nog zeker doortrekken tot 70kg. Toen ik vorige keer op 73kg eindigde had ik nog aardig wat buikvet en dat hoop ik nu stiekem wat meer te verliezen.

Ik hanteer nu ook IF, dus ik hoop dat dat positief meewerkt aan het geheel.
Dat gaat best lekker dan man!

• #1.718
Haha thanks! Beter laat dan nooit. Als ik 2 jaar geleden niet had geregistreerd op dit forum was ik nu vast nog steeds een zwaargewicht geweest. Ben blij dat ik inmiddels ~20kg ben afgevallen en bewust bezig ben met voeding en trainen!

Alvast gefeliciteerd man! Tijd om een Venysaur te worden :D
Thanks! Ben bezig met cutten, dus eigenlijk weer eerst een bulba! Bij mijn bulk ga ik weer voor een Ivysaur!

Nog 2 weken en dan kan je de getallen niet meer omdraaien. ;)
Althans.. dat wil je niet :p
Brrr, moet ik weer wachten tot ik 41 ben!

Dat gaat best lekker dan man!
Ik mag niet klagen Kev, maar wat dat betreft gaat cutten mij goed af. Eerst cut duurde ook dik 7 maanden en toen was ik ook 18kg afgevallen. Cutten ligt mij wel denk ik!

Lvysaur 4/4/8 workout 2A - 21-03-2017

Barbell bench press (+1kg 90% 4x8)

10x20kg
8x35kg
4x8x49kg

En weer een kilootje erbij! :D

Barbell deadlift (+5kg 90% 4x8)
4x8x60kg

Werd tijdens het deadliften aangesproken op mijn houding, blijkbaar sta ik iets te hoog en werd mij geadviseerd de kont wat lager te doen en meer een squat houding aan te nemen in het begin. Moet even hier aan werken en een beetje een tussenweg zien te vinden, de heupen te laag lijkt mij ook niet goed.

Overheadpress (+1.5kg 100% 4x4)
10x20kg
4x4x30kg

Chin-ups (4x4)
4x bw +0.5kg
4x bw +0.5kg
3x bw +0.5kg
3x bw +0.5kg

Moest eigenlijk T-bar, maar die was bezit. Repje meer dan opzichte van zondag, maar nog steeds geen 4x4 helaas. Komt goed.

T-bar row (+1.5kg 100% 4x4)
4x30kg
4x4x32.5kg

Close-grip barbell bench press (+1.5 kg 3x8)
3x8x32.5kg

Doe deze niet zo heel erg lang, maar vind het een super fijne oefening!

Alternating dumbbell hammer curl

3x8x12.5kg

Face pulls
3x8x23kg

Tandje zwaarder gedaan (ipv 17kg) en dat ging prima. Goed squeeze en hold en de schouderbladen tegen elkaar.

2x15 - 2x15x7kg

Cardio
2x 30 min fietsen

Reeting
Bench voelt steeds lekkerder aan. Nog even werken aan mijn deadift houding. Vrijdag mogen we weer! :)

hw6h8AP.png
hw6h8AP.png
hw6h8AP.png

Drie reeten!

Laatst bewerkt:
Goeie sessie weer. Bijna 4 reten?

Werd tijdens het deadliften aangesproken op mijn houding, blijkbaar sta ik iets te hoog en werd mij geadviseerd de kont wat lager te doen en meer een squat houding aan te nemen in het begin. Moet even hier aan werken en een beetje een tussenweg zien te vinden, de heupen te laag lijkt mij ook niet goed.
Niet alle adviezen van willekeurige mensen in een gym lijken me even waardevol :)
Altijd weer even vergelijken met wat goeie mensen op joeptjoep zeggen (Thrall, Buff Dudes, ...)

• #1.720
Ja, ik heb vrijwel al die filmpjes gezien. Thrall heeft zelfs vorige week nog een nieuw DL filmpje gepost en buff dudes zeggen ook duidelijk dat je geen squat moet uitvoeren in het begin. @flexx123 zei ook al dat ik iets te hoog stond (in een soort van RDL-houding). Ik moet denk ik een beetje de middenweg zoeken. Ik zal nog eens een poging doen van een filmpje anders :)

Terug
Naar boven