MuscleMeat

FREAKJAM - GZCL:Jacked & Tan 2.0

Bezoekers in dit topic

Prima training man! Tja die bench zit misschien nu ff niet mee, maar volgende keer knal je weer die BB omhoog!
 
Toch een nette training moet ik zeggen.
Misschien niet zo goed als wanneer je beter bent maar qua gewichten en volume zeker niet slecht.
 
Ziet eruit als een lekkere training hoor. En die BP komt er vanzelf!
Je gaat stug door en het rsultaat zie je zelf ook he! Keep that in mind. :)

succes met legs straks :D
 
Prima training man! Tja die bench zit misschien nu ff niet mee, maar volgende keer knal je weer die BB omhoog!
Ja komt goed! Het hoeft ook niet altijd mee te zitten. Dag ervoor had ik ook onder onderhoud gegeten, omdat ik mijn voeding amper binnen kreeg ivm die kies die ik had laten trekken haha :D

Toch een nette training moet ik zeggen.
Misschien niet zo goed als wanneer je beter bent maar qua gewichten en volume zeker niet slecht.
Thanks. Ik draai graag veel volume. Ik ben soms wel eens een half uur bezig met squaten, benchen whatever.

Ziet eruit als een lekkere training hoor. En die BP komt er vanzelf!
Je gaat stug door en het rsultaat zie je zelf ook he! Keep that in mind. :)

succes met legs straks :D
Thanks Marina! Ik boek sowieso progressie en Rome was ook niet in 1 dag gebouwd!

Gister legs:

legs + abs

goblet squat
2x10x17.5kg

squatrekken waren bezet, dus eerst maar even opwarmen.

squat: (target reps tussen haakjes)
10x20kg [warmup]
10x40kg [warmup]
5x50kg [warmup]
5x65kg [5]
3x72.5kg [3]
1x80kg [1+]
3x77.5kg [3]
3x72.5kg [3]
3x67.5kg [3]
5x65kg [5]
5x60kg [5]
10x55kg [5+]

Waren paar pittige setjes, vooral de setjes rond de 80kg. PR is 3x80kg, dus ik zit weer in de buurt, maar merk wel weer dat het zwaar wordt.

sumo deadlift:
5x60kg
5x70kg
3x80kg [3]
5x80kg [5] PR
2x80kg [7]
-x80kg [4]
-x80kg [6]
-x80kg [8]

Kreeg helaas weer last van mijn linkernie, net eronder. Geen idee wat het is. Beetje gezocht op internet en mogelijk zijn het "shin splints". Zou betekenen dat ik geen goede legdrive heb en teveel vanuit mijn tenen pull of iets dergelijks.
Ik begin ook vrij laag wanneer ik de deadlift pull. Even kijken wat het precies is en aan mijn vorm werken. Ik deadlift ook op mijn adidas schoenen, die eigenlijk voor squats zijn. Misschien ook ander schoeisel proberen.

lying leg curl:
3x12x47kg VPR

face pulls superset cable crunch
3x12x29kg PR // 3x12x61kg PR

seated calf raises:
4x15x50kg PR

alternating dumbbell hammer curl:
3x10x15kg

Toch maar weer even 15kg. Had paar reps 17.5 gedaan, maar is toch echt iets te zwaar.

Vanmiddag en morgen naar Hengelo! Zusje is geslaagd en dan vieren we met een klein uitstapje.
 
Laatst bewerkt:
Zit je dicht bij mij in de buurt. :)
Leuke stad! Ook nog paar uurtjes in Deventer geweest, was ook gezellig!

De afgelopen dagen flink lopen smikkelen en dagjes weg geweest, maar vanmorgen toch nog even een training gepakt.
Donderdag naar de Griek geweest en gister hadden we ook een feestje met allerlei lekkers op tafel. Heeft wel geresulteerd in een dikke training vanmorgen.

shouders + chest + arms (fasted training)

benchpress: (tussen haakjes is target reps)
10x20kg [warmup]
10x35kg [warmup]
10x45kg [warmup]
5x55kg [5]
3x62.5kg [3]
2x70kg [1+] PR
3x65kg [3]
5x62.5kg [5]
3x57.5kg [3]
5x55kg [5]
3x50kg [3]
15x47.5kg [5+]

Bam! vorige week nog 3x67.5kg als PR en nu gelijk 2x70kg :D

close-grip benchpress (tussen haakjes is target reps)
6x35kg [6]
5x40kg [5]
3x50kg [3]
5x50kg [5]
7x50kg [7]
4x50kg [4]
6x50kg [6]
8x50kg [8] PR

chest dips
4x6 +bw +7.5kg PR

Weer 1.5kg erbij.

db side raise seated
3x12x7kg VPR

2 reps erbij.

21's
3x21x18.5kg PR

skullover superset plate shrugs
3x12x27kg VPR // 3x15x20kg (gewicht per plate)

Sow, dat was een dikke training. Goed (vr)eten doet een training goed!
 
Prima bulk training met zoveel (V)PR's!!! :thumb:

Klinkt als gezellige dagen in ieder geval! Smakelijk waren ze zeker! :D
 
Gaat lekker hier!
 
Wow! Gaat lekker hier man:cheer: PR's al over the place!:D

Mirin CGBP!
 
De afgelopen dagen flink lopen smikkelen en dagjes weg geweest, maar vanmorgen toch nog even een training gepakt.
Donderdag naar de Griek geweest en gister hadden we ook een feestje met allerlei lekkers op tafel. Heeft wel geresulteerd in een dikke training vanmorgen.
Mooie dubbele bodem :D
Maar wel PR's all over the place, dus goed bezig!
 
Hoe lang ga jij je bulk doorzetten?
 
Prima bulk training met zoveel (V)PR's!!! :thumb:

Klinkt als gezellige dagen in ieder geval! Smakelijk waren ze zeker! :D
Waren gezellige dagen inderdaad! Heb er wel een training door moeten missen, maar die probeer ik deze week in te halen.

Gaat lekker hier!
thanks B!

Wow! Gaat lekker hier man:cheer: PR's al over the place!:D

Mirin CGBP!
CGBP en bench gaan de goede kant op ja :D

Mooie dubbele bodem :D
Maar wel PR's all over the place, dus goed bezig!
Yep, en nu doorzetten!

Hoe lang ga jij je bulk doorzetten?
Ben ik nog niet helemaal over uit. Ik ben pas 6 weken aan het bulken en nog niet zo heel veel aangekomen. (nu lastig in te schatten na een culinair weekend). Over een paar dagen ben ik dat overtollige vocht weer kwijt, maar dan begin de kerst weer. Ik denk dat ik nog zeker een paar maanden door bulk in ieder geval. Ik weeg nu 74.5 schat ik zo en ik stop gewoon met bulken als ik echt te "dik" aan het worden ben. Desnoods doe ik een korte cut voor een paar weken om vervolgens weer door te bulken.
 
En dat gewoon aan de hand van de spiegel? Zo doe ik het wel en dat houdt in dat ik straks echt ga cutten hahaha
Ja, spiegel en ook wel een beetje de weegschaal. Van het weekend nog een spijkerbroek maatje 28 gekocht, dus ik kan nog wel even door denk ik zo :D
 
Ja, spiegel en ook wel een beetje de weegschaal. Van het weekend nog een spijkerbroek maatje 28 gekocht, dus ik kan nog wel even door denk ik zo :D

28??? ik zit op 30/31 nu (maar ik kwam van 34). Ondanks dat ik nu zo'n 7 kilo ben aangekomen kan ik nog steeds dezelfde jeans aan dus dat wil ook niet altijd wat zeggen hoor.....
 
28??? ik zit op 30/31 nu (maar ik kwam van 34). Ondanks dat ik nu zo'n 7 kilo ben aangekomen kan ik nog steeds dezelfde jeans aan dus dat wil ook niet altijd wat zeggen hoor.....
Ik zat op maat 32 doen ik ~90 kilo woog en nu zit ik op maatje 28/29. Oude jeans kan ik nog wel aan, maar dat ziet er echt niet uit, zijn gewoon veel te groot.
 
Ik zat op maat 32 doen ik ~90 kilo woog en nu zit ik op maatje 28/29. Oude jeans kan ik nog wel aan, maar dat ziet er echt niet uit, zijn gewoon veel te groot.

Haha ja die oude jeans heb ik ook allemaal weggemikt! Benen krijgen eindelijk de goede vorm dus dat mag gezien worden toch?
 
maatje 36 hier..en dan moet ik nog geluk hebben :)
 
28?! :eek:
Time to build some glutes bro!
 
Broekmaat zegt toch ook niet alles.

Weet nog wel dat ik vorige bulk blij was dat mijn broeken maat 30 niet meer paste.
Als ik nu foto’s terugkijk kwam dat voor een heel groot deel gewoon door vetpercentage :o

Stretch broeken ( zodat je ze nog over je benen kan trekken) en bij je taille nog net ruimte over hebben is pertect imo!
 
Back
Naar boven