AndroidHealthClinic

Frenk's 2012 log - Working on it

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Mooie 1e training van het jaar.
Succes weer in 2012 !

hmm, dat klinkt iig wat interessanter. Ik betwijfel eigenlijk ook wel of ik echt sterker zal worden door 3 weken een repout set te doen op 80-90% van m'n max. I'll think about it.

ik werd er in ieder geval niet sterker door... chris wel, maar die zat toen nog enigszins in zijn newbe-ik-gain-op-alles-fase

pl versie beukte ik er pas pr's uit.

• Topic Starter Topic Starter
waar het in feite op neer komt is dat je dus niet 5/3/1-deload doet maar 3/5/1-deload

week 1 dus die 3jes + 2-3 heavy singles
week 2 strictly je 5jes, geen added singles (ook geen repout)
week 3 de 5-3-1 + 2-3 singles
week 4 deload

das eigenlijk alles... voor de rest is alles hetzelfde als de andere variant. alleen die repouts komen dus te vervallen en daar komen singles voor in de plaats.

Doe je dus na je repout in week 3 met de '1' van 5-3-1 nog 2-3 singles?

dat is van z'n andere boek inderdaad, de PL-variant - heb er wel wat over gelezen. Ik kon er alleen geen gratis ;) ebook van vinden zo gauw. heb jij die wel erwin?

dat is van z'n andere boek inderdaad, de PL-variant - heb er wel wat over gelezen. Ik kon er alleen geen gratis ;) ebook van vinden zo gauw. heb jij die wel erwin?

Kevin,ik heb die pl versie iig wel, stuur je over uurtje wel ff een pm want dan ben ik thuis,tenzij Erwin sneller is natuurlijk ;)

Koel. Hier kom ik vaker kijken!

Succes baas!

E-books zijn via PM opvraagbaar.

Doe je dus na je repout in week 3 met de '1' van 5-3-1 nog 2-3 singles?

nope. je doet geen repouts bij de pl variant. dus na de 1 rep kan je gewoon er voor kiezen om nog 2-3 zwaardere singles te doen of op hetzelfde gewicht...

volgens mij heb ik het ebook ook ergens op mijn harde schijf slingeren, maar ik zie dat hij al 3x aangeboden word.. dus dan komt het wel goed!

nope. je doet geen repouts bij de pl variant. dus na de 1 rep kan je gewoon er voor kiezen om nog 2-3 zwaardere singles te doen of op hetzelfde gewicht...

volgens mij heb ik het ebook ook ergens op mijn harde schijf slingeren, maar ik zie dat hij al 3x aangeboden word.. dus dan komt het wel goed!

Hmm op pagina 11 en 12 van de pl manual wordt 5/3/1 en 3/5/1 besproken waarbij bij beide optie een repout vermeld wordt. Even een quote:

"The Last Set
Whichever option you choose, you‘ll notice that the last set of the day reads, ―or more reps.‖ This is where the fun begins. The last set of the day is the all-out set. You‘ll be going for as many reps as possible."

Lijkt er dus op dat een repout wel de bedoeling is..

"The Last Set
Whichever option you choose, you‘ll notice that the last set of the day reads, ―or more reps.‖ This is where the fun begins. The last set of the day is the all-out set. You‘ll be going for as many reps as possible."

Lijkt er dus op dat een repout wel de bedoeling is..

ah inderdaad. staat overigens wel bij "What you will notice in the programs and outlines in the books is that the 3x5 week (week 2) will not be done for max reps." op pagina 12.

maar je hebt gelijk, de 5 en 1 week kan je dus wel een rep out hitten... wij hebben het het eerlijk gezegd nooit gedaan. betwijfel ook of het verstandig is om te doen voor je nog heavy singles gaat doen.

ah inderdaad. staat overigens wel bij "What you will notice in the programs and outlines in the books is that the 3x5 week (week 2) will not be done for max reps." op pagina 12.

maar je hebt gelijk, de 5 en 1 week kan je dus wel een rep out hitten... wij hebben het het eerlijk gezegd nooit gedaan. betwijfel ook of het verstandig is om te doen voor je nog heavy singles gaat doen.

Volgens mij bedoel je de 3 en de 1 week ;) Ik vermoed dat een repout in de eerste paar cycles nog wel te doen is omdat de gewichten nog relatief laag zijn op de de repouts. Na 4 of 5 cycles is dat wel anders natuurlijk. Wat betreft die heavy singles dan, wat voor aanpak gebruikte je daar of ging je gewoon steeds heel dicht of op je 1rm zitten?

Volgens mij bedoel je de 3 en de 1 week ;) Ik vermoed dat een repout in de eerste paar cycles nog wel te doen is omdat de gewichten nog relatief laag zijn op de de repouts. Na 4 of 5 cycles is dat wel anders natuurlijk. Wat betreft die heavy singles dan, wat voor aanpak gebruikte je daar of ging je gewoon steeds heel dicht of op je 1rm zitten?

oeps, 3 & 1 week ja... pff raak in de war.

euhm to be honoust, gewoon elke keer een near max en bij bench zelfs 1x van de 2x maxen :roflol: toen pakte chris geloof ik in 3 maanden iets van 15 kilo op zijn bench

oeps, 3 & 1 week ja... pff raak in de war.

euhm to be honoust, gewoon elke keer een near max en bij bench zelfs 1x van de 2x maxen :roflol: toen pakte chris geloof ik in 3 maanden iets van 15 kilo op zijn bench

20 in 2 maanden zelfs, maar op de lb movements vond ik de 'gewone' wendler beter werken.

Close grip bench press:
5x80 kg
5x92,5 kg
5x97,5 kg
9x107,5 kg (PR)

Chin ups:
8xBW
8xBW +10 kg
6xBW +10 kg
6xBW

weet niet what happend, maar t was zwaar as hell voor m'n biceps/schouders

Seated dumbbell press:
10x24 kg
8x28 kg
8x32 kg
6x32 kg

Cable face pulls:
12x45 kg
10x55 kg
10x65 kg
10x65 kg

Cable fly:
12x32 kg
12x36 kg
9x41 kg (PR)

incline db presses made my pecs stronger. Alle progressie is mooi

Seated dumbbell press:
10x16 kg
8x18 kg
8x18 kg

2 dumbbells tegelijkertijd curlen.. sjeesz wat een extreme verzuring!

Nice repout. Toch maar voor de normale Wendler variant gegaan?

Heel nice die repout op de bench.

+1

strong bench

die db curl variant was verrekte zwaar maat - afzien! mooie rep out op de bench zo, jammer dat die 10e niet ging. ik dacht dat t er wel in zat, maar ineens was het gedaan met de pret :p

ja triceps waren nog wat vermoeid van maandag, verder voelde t echt licht. Oud rep pr was 10x100.. dus nice :)

Db curls waren gruwelijk.. hele intense pomp zo! Houden we er ff in ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven