IMBAatwork
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.274
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hmm, dat klinkt iig wat interessanter. Ik betwijfel eigenlijk ook wel of ik echt sterker zal worden door 3 weken een repout set te doen op 80-90% van m'n max. I'll think about it.
waar het in feite op neer komt is dat je dus niet 5/3/1-deload doet maar 3/5/1-deload
week 1 dus die 3jes + 2-3 heavy singles
week 2 strictly je 5jes, geen added singles (ook geen repout)
week 3 de 5-3-1 + 2-3 singles
week 4 deload
das eigenlijk alles... voor de rest is alles hetzelfde als de andere variant. alleen die repouts komen dus te vervallen en daar komen singles voor in de plaats.
dat is van z'n andere boek inderdaad, de PL-variant - heb er wel wat over gelezen. Ik kon er alleen geen gratisebook van vinden zo gauw. heb jij die wel erwin?

Doe je dus na je repout in week 3 met de '1' van 5-3-1 nog 2-3 singles?
nope. je doet geen repouts bij de pl variant. dus na de 1 rep kan je gewoon er voor kiezen om nog 2-3 zwaardere singles te doen of op hetzelfde gewicht...
volgens mij heb ik het ebook ook ergens op mijn harde schijf slingeren, maar ik zie dat hij al 3x aangeboden word.. dus dan komt het wel goed!
"The Last Set
Whichever option you choose, you‘ll notice that the last set of the day reads, ―or more reps.‖ This is where the fun begins. The last set of the day is the all-out set. You‘ll be going for as many reps as possible."
Lijkt er dus op dat een repout wel de bedoeling is..
ah inderdaad. staat overigens wel bij "What you will notice in the programs and outlines in the books is that the 3x5 week (week 2) will not be done for max reps." op pagina 12.
maar je hebt gelijk, de 5 en 1 week kan je dus wel een rep out hitten... wij hebben het het eerlijk gezegd nooit gedaan. betwijfel ook of het verstandig is om te doen voor je nog heavy singles gaat doen.
Ik vermoed dat een repout in de eerste paar cycles nog wel te doen is omdat de gewichten nog relatief laag zijn op de de repouts. Na 4 of 5 cycles is dat wel anders natuurlijk. Wat betreft die heavy singles dan, wat voor aanpak gebruikte je daar of ging je gewoon steeds heel dicht of op je 1rm zitten?Volgens mij bedoel je de 3 en de 1 weekIk vermoed dat een repout in de eerste paar cycles nog wel te doen is omdat de gewichten nog relatief laag zijn op de de repouts. Na 4 of 5 cycles is dat wel anders natuurlijk. Wat betreft die heavy singles dan, wat voor aanpak gebruikte je daar of ging je gewoon steeds heel dicht of op je 1rm zitten?
toen pakte chris geloof ik in 3 maanden iets van 15 kilo op zijn benchoeps, 3 & 1 week ja... pff raak in de war.
euhm to be honoust, gewoon elke keer een near max en bij bench zelfs 1x van de 2x maxentoen pakte chris geloof ik in 3 maanden iets van 15 kilo op zijn bench
Nice repout. Toch maar voor de normale Wendler variant gegaan?