MuscleMeat

Shocking News Ruud staying FIT (or FAT?)!

Moeten moderators van onze topics afblijven?


  • Totaal stemmers
    29
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Thanks Neet, ga ik vanavond eens proberen. Nek nog op een bepaalde hoogte? En niet te strak zeker? :D
Nek moest vlak onder de adamsappel dacht ik, netjes aansluiten, maar niet strak trekken :p
 
Trainen....we moeten trainennnn...dus we zijn gaan trainen :D

Schade; 1 uur en ca. 45 minuten....niet goed op de tijd gelet :rolleyes:

Score: :superman::superman::superman:

20 minuten wandelen naar sportschool✔️

30 minuten loopband✔️
  • 15 minuten helling 6, speed 6,5kmh
  • 15 minuten hardlopen, speed 9,5kmh
IMG_3824.JPG

Rear delt machine✔️
4x8x54kg

Triceps pushdown (v-bar)✔️
4x12x20kg

Lat side raises (strict/gestrekt)✔️
4x8x5kg

Dumbbell wrist twists✔️
4x30seconden 5kg per arm

Upper back machine✔️
4x8x40kg

Dumbbell wrist curls✔️
4x10x16kg per arm

Chinups✔️
8xBW
7xBW
6xBW
4xBW

Pullups (klimmuur grips, semi wide?:fire::fire:)✔️
8xBW
4xBW
4xBW

Voor het idee, dit ben ik niet...;)
maxresdefault.jpg


Pullups (wide grip)✔️
4xBW (ik blijf proberen...:flexbiceps:)
5xBW:fire::fire::fire:

30 minuten loopband✔️
  • 15 minuten helling 6, speed 6,5kmh
  • 15 minuten hardlopen, speed 9,5kmh
IMG_3826.JPG

20 minuten wandelen naar huis✔️

Lekker douchen, uitpuffen op de bank en nog een bakkie kwark...

Truste voor straks :zzz: Darude0306 out! :wave2:
 
Laatst bewerkt:
Trainen....we moeten trainennnn...dus we zijn gaan trainen :D

Schade; 1 uur en ca. 45 minuten....niet goed op de tijd gelet :rolleyes:

20 minuten wandelen naar sportschool✔️

30 minuten loopband✔️
  • 15 minuten helling 6, speed 6,5kmh
  • 15 minuten hardlopen, speed 9,5kmh
Bekijk bijlage 378088

Rear delt machine✔️
4x8x54kg

Triceps pushdown (v-bar)✔️
4x12x20kg

Lat side raises (strict/gestrekt)✔️
4x8x5kg

Dumbbell wrist twists✔️
4x30seconden 5kg per arm

Upper back machine✔️
4x8x40kg

Dumbbell wrist curls✔️
4x10x16kg per arm

Chinups✔️
8xBW
7xBW
6xBW
4xBW

Pullups (klimmuur grips, semi wide?:fire::fire:)✔️
8xBW
4xBW
4xBW

Voor het idee, dit ben ik niet...;)
maxresdefault.jpg


Pullups (wide grip)✔️
4xBW (ik blijf proberen...:flexbiceps:)
5xBW:fire::fire::fire:

30 minuten loopband✔️
  • 15 minuten helling 6, speed 6,5kmh
  • 15 minuten hardlopen, speed 9,5kmh
Bekijk bijlage 378087

20 minuten wandelen naar huis✔️

Lekker douchen, uitpuffen op de bank en nog een bakkie kwark...

Truste voor straks :zzz: Darude0306 out! :wave2:
Goede pullups zijn goed! (Vandaag zelf voor het eerst 3 chins in een set, ik voelde me zo'n beest...:flexing:)

Word je al herkend door de andere cardiobunnies? :D
 
Goede pullups zijn goed! (Vandaag zelf voor het eerst 3 chins in een set, ik voelde me zo'n beest...:flexing:)

Word je al herkend door de andere cardiobunnies? :D

Die chinups gaan nog best goed voor een 110kg zware homp vlees...Het zijn de pullups die echt nog vreselijk zijn :D

Ik word liever niet herkend door cardiobunnies...tenzij ze een goede yogapants aan heeft :hahaha:
 
Die chinups gaan nog best goed voor een 110kg zware homp vlees...Het zijn de pullups die echt nog vreselijk zijn :D

Ik word liever niet herkend door cardiobunnies...tenzij ze een goede yogapants aan heeft :hahaha:
Als je achter haar staat is het meest gunstige scenario dat ze je helemaal niet ziet, maar zodra eentje dit in de gaten heeft... Oh, don't ya fucking worry, dan herkennen ze die creep wel! :roflol:
 
Huh??? Heb je nu serieus..vooraf EN achteraf cardio gedaan?

Die klimmmuur grips zijn best ziek voor je onderarmen!:eek!:
 
Huh??? Heb je nu serieus..vooraf EN achteraf cardio gedaan?

Die klimmmuur grips zijn best ziek voor je onderarmen!:eek!:

Nee, ik heb een beetje kracht tussen mijn cardio gedaan! :D

Ik doe niet zo heel veel kracht meer iv.m. teruggekeerde navelbreuk...dus doe een uur cardio en dan tussendoor een beetje kracht (om op adem te komen ;))

Die klimmuurgrips gaan gek genoeg makkelijker dan wijde pullups... ??? Maar ik blijf dit voorlopig wel even doen...Wil het proberen bij iedere workout toe te voegen, zodat het steeds een beetje makkelijker gaat.
 
Nee, ik heb een beetje kracht tussen mijn cardio gedaan! :D

Ik doe niet zo heel veel kracht meer iv.m. teruggekeerde navelbreuk...dus doe een uur cardio en dan tussendoor een beetje kracht (om op adem te komen ;))

Die klimmuurgrips gaan gek genoeg makkelijker dan wijde pullups... ??? Maar ik blijf dit voorlopig wel even doen...Wil het proberen bij iedere workout toe te voegen, zodat het steeds een beetje makkelijker gaat.
Oja..dat zou ik bijna vergeten:o Goed dat je jezelf op deze manier in ieder geval in beweging houdt en niet bij de pakken neer gaat zitten..:D
 
Nee, ik heb een beetje kracht tussen mijn cardio gedaan! :D

Ik doe niet zo heel veel kracht meer iv.m. teruggekeerde navelbreuk...dus doe een uur cardio en dan tussendoor een beetje kracht (om op adem te komen ;))

Die klimmuurgrips gaan gek genoeg makkelijker dan wijde pullups... ??? Maar ik blijf dit voorlopig wel even doen...Wil het proberen bij iedere workout toe te voegen, zodat het steeds een beetje makkelijker gaat.
Lijkt me een prima tactiek onder deze omstandigheden. Die klimgrips zijn heel goed voor je vingerkracht lijkt me.
 
Lijkt me een prima tactiek onder deze omstandigheden. Die klimgrips zijn heel goed voor je vingerkracht lijkt me.

Ja, ik hou dit voorlopig even vast. Is ook goed voor mijn conditie en vetverbranding. Dan gaan de pullups uiteindelijk ook makkelijker lijkt me ;)
 
Yo gaat hier allemaal nog steeds heel goed zie ik.
Ik vraag me wel af bij die cardio-sessies af of die 500 kcals niet gewoon bshit is, het kan niet zoveel zijn, lijkt me iig.
For the record, je bent vergeten een score toe te voegen aan je training (lots on your mind i guess, ook met incoming operatie n shit).
Laat het weten als het zo ver is, dan kunnen we je steunen met veel success n shit :D
Blijft trouwens erg ziek hoeveel pull-up' s jij kan doen, kijk daardoor nu een beetje schamper naar mijn eigen resultaten :D (over 8 maanden ^^)
 
Yo gaat hier allemaal nog steeds heel goed zie ik.
Ik vraag me wel af bij die cardio-sessies af of die 500 kcals niet gewoon bshit is, het kan niet zoveel zijn, lijkt me iig.
For the record, je bent vergeten een score toe te voegen aan je training (lots on your mind i guess, ook met incoming operatie n shit).
Laat het weten als het zo ver is, dan kunnen we je steunen met veel success n shit :D
Blijft trouwens erg ziek hoeveel pull-up' s jij kan doen, kijk daardoor nu een beetje schamper naar mijn eigen resultaten :D (over 8 maanden ^^)

Waarom kan dat niet zo veel kcals zijn? Ik loop me het lazerus :D Score staat er gewoon bij hoor.

Die pullups gaan eigenlijk waardeloos, maar dat is denk ik meer door m’n gewicht dan door gebrek aan kracht...Die blijf ik gewoon iedere keer doen, tot ik er 20 achter elkaar kan :flexbiceps:
 
Waarom kan dat niet zo veel kcals zijn? Ik loop me het lazerus :D Score staat er gewoon bij hoor.

Die pullups gaan eigenlijk waardeloos, maar dat is denk ik meer door m’n gewicht dan door gebrek aan kracht...Die blijf ik gewoon iedere keer doen, tot ik er 20 achter elkaar kan :flexbiceps:
Maar dat kan toch helemaal niet? Kracht gainen en vet verliezen. Ik loop zelf op dit moment tegen hetzelfde punt aan namelijk, dat je vet wilt verliezen en kracht wilt gainen.. herinnerd aan het feit dat dit (volgens menigen incl boeken) niet kan tenzij absolute beginnerness. Maar correct me if im wrong, please :D

edit: nou.. de reden dat cardio volgens mij niet zoveel kan opleveren is vanwege het feit dat als dat waar was, dat ik gewoon een halve bak ijs ''free'' kan eten als ik zoveel loop, dat klinkt gewoon ongeloofelijk in mijn oren, is all :D.
 
Laatst bewerkt:
Maar dat kan toch helemaal niet? Kracht gainen en vet verliezen. Ik loop zelf op dit moment tegen hetzelfde punt aan namelijk, dat je vet wilt verliezen en kracht wilt gainen.. herinnerd aan het feit dat dit (volgens menigen incl boeken) niet kan tenzij absolute beginnerness. Maar correct me if im wrong, please :D

edit: nou.. de reden dat cardio volgens mij niet zoveel kan opleveren is vanwege het feit dat als dat waar was, dat ik gewoon een halve bak ijs ''free'' kan eten als ik zoveel loop, dat klinkt gewoon ongeloofelijk in mijn oren, is all :D.

Je kunt wel degelijk kracht gainen en afvallen tegelijk...Je bent denk ik in de war met spieren gainen en afvallen tegelijk :D

Ennuh...Calorieën in vs. calorieën uit?
 
Je kunt wel degelijk kracht gainen en afvallen tegelijk...Je bent denk ik in de war met spieren gainen en afvallen tegelijk :D

Ennuh...Calorieën in vs. calorieën uit?
Waarschijnlijk wel dan ja :D
Calorien in en calorien uit, ja oke ik zal moeten accepteren dat je hier een punt maakt, maar..!
Lichaam is een efficientie beest, dus elke keer dat jij hardloopt zoekt/en vindt je lichaam een manier om met minder kcal hetzelfde te doen (iig volgens chris aceto, in z'n boek over fat loss), m.a.w elke cardio-loop sessie doe je hetzelfde maar met minder en dus is het niet/nooit 500 kcal behalve als het mee zou nemen hoe vaak jij carido' d per week etc, volgens mij doen deze apparaten dit niet en is deze 500 kcal dus meer een soort van ''best-guess''.
Maar goed, kom wel erg betweterig over zo, das ook niet de bedoeling, dus laten we het erop houden dat het 500 kcal heeft verband en zal blijven verbranden :D

EDIT: wacht is even... je zegt, je kan geen spieren erbij krijgen.. maar wel kracht? (ik klink een beetje alsof ik een column vraag stel voor debielen maar toch) hoe zit dat dan? Spieren zijn toch datgeen wat kracht geeft? of niet dan... ik ben erg verward nu...
 
Laatst bewerkt:
Ik zeg maar 1 ding: Holy FUAARKKK!! :fire::fire::fire:

Oke, dat zijn 2 dingen :hahaha:

Heftig BW traininkje vandaag, na een rondje hardlopen...

Totale schade; Geen idee, tijd vergeten.

Score: zeker :superman::superman::superman:

20 minuten wandelen naar sportschool✔️

30 minuten loopband✔️
  • 15 minuten helling 6, speed 6,5kmh
  • 15 minuten hardlopen, speed 9,5kmh
Wide low pulley✔️
4x8x35kg

Rear delt machine✔️
4x8x54kg

Vanaf hier werd ‘t warm...:fire:

Pullups✔️
8xBW
4xBW
5xBW
5xBW

Chinups✔️
6xBW (geen energie :janken:)
5xBW
5xBW
4xBW

Pullups (muurgrip)✔️
6xBW
4xBW
5xBW
4,5xBW

Dips✔️
5xBW
5xBW
5xBW
5xBW
5xBW

Front raises met schijf✔️
4x10x10kg

Leeggggg...

20 minuten naar huis wandelen✔️

Al met al geen slechte training...morgen weer een dag. Nu Game of Thrones kijken met m’n :heart:

Fijne avond nog. Darude0306 out! :wave2:
 
Back
Naar boven