MuscleMeat

Shocking News Ruud staying FIT (or FAT?)!

Moeten moderators van onze topics afblijven?


  • Totaal stemmers
    29
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Je traint normalerwijs tot spierfalen of ?

Sterkte man !

Thanks! Ik train normaal niet tot failure. Maak gewoon m'n sets netjes af...
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Word niet te breed met je bovenlichaam anders knapt je andere kuitspier straks ook nog. :D
:roflol:

Beterschap Darude :(. Jammer van je spier, maar het komt zoiezo wel goed! Kan je bijvoorbeeld niet extra cardio en zoals je zelf net zei, upper body doen?

Misschien de volgende keer stretchen/beter opwarmen? Dat vergroot de kans van geen blessures oplopen :)
 
:roflol:

Beterschap Darude :(. Jammer van je spier, maar het komt zoiezo wel goed! Kan je bijvoorbeeld niet extra cardio en zoals je zelf net zei, upper body doen?

Misschien de volgende keer stretchen/beter opwarmen? Dat vergroot de kans van geen blessures oplopen :)

Hey Carrot, blessure heb ik niet opgelopen met sporten. Ik stretch daar btw altijd. Ik was op het strand met mijn dochter aan het gek doen en wilde achter haar aanrennen. Voelde toen iets hard knappen in mn kuit en stond gelijk stil. Kuit is dik, dus is niet goed. Morgen naar de huisarts en dan kijken we wel. Cardio is nu onmogelijk. Ik kan amper lopen... :(
 
Hey Carrot, blessure heb ik niet opgelopen met sporten. Ik stretch daar btw altijd. Ik was op het strand met mijn dochter aan het gek doen en wilde achter haar aanrennen. Voelde toen iets hard knappen in mn kuit en stond gelijk stil. Kuit is dik, dus is niet goed. Morgen naar de huisarts en dan kijken we wel. Cardio is nu onmogelijk. Ik kan amper lopen... :(
Balen man! Eerst die sportdag en nu dit.

Laatst nog eea over gelezen (schrijver op 70s Big deed ff mee met potje flagfootball: krachttraining en hardlopen is voornamelijk gecontroleerd en een beweging in 1 richting en dan de risico's met onverwachte bewegingen.

Sterkte!
 
Balen man! Eerst die sportdag en nu dit.

Laatst nog eea over gelezen (schrijver op 70s Big deed ff mee met potje flagfootball: krachttraining en hardlopen is voornamelijk gecontroleerd en een beweging in 1 richting en dan de risico's met onverwachte bewegingen.

Sterkte!

Ja, ik moet maar leren leven met het feit dat ik geen 20 meer ben ;)

Ik geef het nu goed rust. Fysio heeft weinig zin las ik, dus rust zal het moeten oplossen. Ff geen cardio en legdays meer. Daar baal ik nog het meeste van. Heb nu nog heerlijke spierpijn van legday van eergisteren en dat moet ik nu missen :D
 
Vanmorgen naar de huisarts geweest...slecht nieuws...8 weken uitgeschakeld en op z'n vroegst pas over 4 weken weer lichte cardio inspanning. Kan wel :treuren:

Ik mag bovenlijf gewoon trainen, maar dat is met deze slechte mobiliteit echt heel lastig. Ik ben bang dat ik geen zware gewichten kan tillen, zonder de kuit te erg te belasten. Maar machines pakken dan. Moet alleen een vreselijke trap op en af in de sportschool om bij de KT afdeling te komen.

Poehh...zit hier even door in een dipje, maar laat me niet uit het veld slaan!

Tips en tricks zijn van harte welkom om een goede training te kunnen doen de komende tijd.
 
Vanmorgen naar de huisarts geweest...slecht nieuws...8 weken uitgeschakeld en op z'n vroegst pas over 4 weken weer lichte cardio inspanning. Kan wel :treuren:

Ik mag bovenlijf gewoon trainen, maar dat is met deze slechte mobiliteit echt heel lastig. Ik ben bang dat ik geen zware gewichten kan tillen, zonder de kuit te erg te belasten. Maar machines pakken dan. Moet alleen een vreselijke trap op en af in de sportschool om bij de KT afdeling te komen.

Poehh...zit hier even door in een dipje, maar laat me niet uit het veld slaan!

Tips en tricks zijn van harte welkom om een goede training te kunnen doen de komende tijd.
Hoe gaat het dan met seated OHP en benchen? Seated incline DB rows? Kun je die wel of belast dat ook al teveel?
Beterschap kerel.
 
Echt balen van je kuit :(. Ik hoop echt dat je herstel sneller gaat dan die 8 weken.

Maar geef nu zeker niet op darude. Nu moet je juist nog harder gaan trainen, maar dit kan je en ik geloof zeker in je!

Voor cardio kan je roeien, maar voor je upper body weet ik niet.

Wat je wel kan doen is goed door blijven cutten, dan weetje zeker dat je je doelen haalt :).
 
Hoe gaat het dan met seated OHP en benchen? Seated incline DB rows? Kun je die wel of belast dat ook al teveel?
Beterschap kerel.

Geen idee! Ik heb sinds zaterdag niet meer getraind. Kan er bijna niet op staan en kom nu ook lastig bij de sportschool, inclusief fokking hoge trap...Misschien maar even een weekje rust nemen en kcals naar beneden. Zien hoe dat gaat...

Echt balen van je kuit :(. Ik hoop echt dat je herstel sneller gaat dan die 8 weken.

Maar geef nu zeker niet op darude. Nu moet je juist nog harder gaan trainen, maar dit kan je en ik geloof zeker in je!

Voor cardio kan je roeien, maar voor je upper body weet ik niet.

Wat je wel kan doen is goed door blijven cutten, dan weetje zeker dat je je doelen haalt :).

Roeien is best lastig met een scheur in je kuit vriend ;) Ik hou het voorlopig maar bij machines en losse dumbbells...Opgeven staat niet in mijn woordenboek!
 
Balen man........wel goed dat je doorgaat! thumbs up!
 
Balen man........wel goed dat je doorgaat! thumbs up!

Thanks! Ja, ik geef het wel even een paar dagen voordat ik weer echt de sportschool inga. Mijn kuit is nu bijna 2x zo dik als normaal (GAAAAAIINNZZZZ :roflol:). Ik durf nu nog even niet de trap op bij de sportschool. Wellicht morgen, dan zijn we 5 dagen verder. Huisarts heeft wel echt benadrukt het rustig aan te doen, omdat het anders opnieuw of verder inscheurt. Dat kunnen we natuurlijk niet hebben...
 
Neem echt je rust nu, anders ben je straks veel verder van huis.
 
NEE

Beterschap man :p

Thanks! :thumb:

Neem echt je rust nu, anders ben je straks veel verder van huis.

Ja, ik heb vanmorgen (geheel tegen mijn eigen zin in, maar verplicht van de baas thuis) krukken gehaald...Nu voel ik me helemaal oud! Maar het zo min mogelijk belasten, zal het herstel alleen maar ten goede komen. Ik hoorde dat het echter wel altijd een zwakke plek zal blijven. Lekker klote, want dat waren mijn achillespezen ook al :huilen:
 
Thanks! :thumb:



Ja, ik heb vanmorgen (geheel tegen mijn eigen zin in, maar verplicht van de baas thuis) krukken gehaald...Nu voel ik me helemaal oud! Maar het zo min mogelijk belasten, zal het herstel alleen maar ten goede komen. Ik hoorde dat het echter wel altijd een zwakke plek zal blijven. Lekker klote, want dat waren mijn achillespezen ook al :huilen:
Je zult toch moeten rusten. Kan me wel voorstellen dat het k*t is. :o :mad:
Met krukken kun je wel overal de triceps trainen. :rolleyes:
 
Thanks! :thumb:



Ja, ik heb vanmorgen (geheel tegen mijn eigen zin in, maar verplicht van de baas thuis) krukken gehaald...Nu voel ik me helemaal oud! Maar het zo min mogelijk belasten, zal het herstel alleen maar ten goede komen. Ik hoorde dat het echter wel altijd een zwakke plek zal blijven. Lekker klote, want dat waren mijn achillespezen ook al :huilen:
Vind dat wel slim van die baas =], laat zien dat hij echt om je geeft, of hij wil gewoon niet dat je de ziektewet inkomt, either way hij zorgt voor je, top baas imo
 
Vind dat wel slim van die baas =], laat zien dat hij echt om je geeft, of hij wil gewoon niet dat je de ziektewet inkomt, either way hij zorgt voor je, top baas imo

Je had toch wel de baas thuis gelezen hè? Da's een vrouwtje en weet altijd alles beter...Zo'n baas :D
 
Zoek de verschillen...

IMG_3152.JPG
 
Back
Naar boven