Doorzettingsvermogen bedoelde ik meer op lange termijn. Voor de rest is mijn punt wel redelijk duidelijk, en zo te zien ben je het er redelijk mee eens (Of je er wat mee doet is wat anders

)
Betreft dat negatiefs dat kan van alles zijn. Is het niet een blessure dan wel ongeluk of een zware dip. Je hebt geluk dat je dat nog niet hebt mee gemaakt. Je traint immers ook nog maar 1 jaar.
Maar heb vaak genoeg een dip gehad van -8 kilo, en dat kwam niet omdat ik er geen zin had Motor ongelukken (10cm of ik was dood) familie die overlijd, studie zijn gewoon allemaal factoren waar je totaal, maar dan ook totaal geen invloed op hebt. BB is leuk, het is zeer leuk. Maar er zijn nog altijd belangrijkere dingen.
Edit: Niet te vergeten het punt hierboven. Dat telt ook zwaar mee, je hebt zelf ook wel genoeg gelezen dat gewoon 99% het niet bij 1 kuur laat. Vandaar dat de uitdaging gewoon leuker/moeilijker is zonder AAS maar als je het haalt zonder zal dat beter voelen dan dat je hebt gekuurd. (Met eventuele kans op sides)