Little Daddy
Monstrous Giant
- Waardering
- 711
jij ook al?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jij ook al?

Ok ga voor jouw eentje posten als ik pics maak van mn progressie, heb wel een behaarde ass

Als ik al die grootse plannen van jou lees moet ik je toch maar is in de gaten gaan houden.
Dumbbell rows zien er goed uit bro.
Je bent 17 toch? Wat zijn je overige stats?
83 kilo en train nu 1 jaar en 5 dagen.Kijk aan, streven we voor hetzelfde doel. Ik ben even groot, dus dat is leuk om te zien.
Hoeveel weeg je nu?
83 kilo en train nu 1 jaar en 5 dagen.
doel gaat me niet naturel lukken (8bf gedeelte dan..)

nee, een jaar of 2 ga je het snelst en boven de 2 jaar gaat het wel langzamer maar we zien wel ben wel dik 12 kg + in een jaar!Het is niet de vraag of het gaat lukken, het is de vraag of je het gaat proberen![]()
Volgend jaar wil ik de 90 kg halen met 10%Ik vind een aas lichaam toch buffer dan een naturel lichaam.Ach, ik ben ondertussen al 31kg aangekomen in iets meer dan 3 jaar trainen. En naar mijn mening heb ik nog genoeg te halen zonder AAS. Eerst dat maar eens halen en dan zien we verder.
Volgend jaar zomer hoop ik rond de 95kg op 10% eindigen, kijken of dat lukt.

motivatie is en blijft nog op 100% probleem is dat ik alleen harder wil gaan met progressieLaten we onszelf de '100kgop8%club' noemen. Jottum!
12kg in een jaar is netjes. Imo is de 90kg op 10% wel te doen in twee jaar. Als je gewoon dedicated blijft knallen komt dat echt wel goed. Dat is mijn streven voor de zomer.
Laten we onszelf de '1m83,100kgop8%club' noemen. Jottum!

.