Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
yup, alleen achterkant mist wat massa maar daar werk ik aan. Heb dan een rond schouderSterke schouders bro. Goed punt bij jou qua massa ook?

Heb nu alleen before pictures, ben wel heel erg veranderd, na de cut waar zal het er beter uit zien (vormen) en post ik hier wel progressie pic's.ben sowieso wel benieuwd naar hoe je er nu bij staat. Heb namelijk nog nooit een foto van je gezien
ben sowieso wel benieuwd naar hoe je er nu bij staat. Heb namelijk nog nooit een foto van je gezien
Komt een keer
, zelf ben ik niet tevreden om echt foto's te schieten..
wou 5x80, volgende keer maar!

jah ging welCongratz @ pr brah!
Toch wel een leuke training geworden tog?

Niet teveel willen bro, gewoon lekker doorknallen en dan ga je vanzelf wel omhoog met die squat. Stiffed leg deadlifts hebben mijns quat ook wel geholpen!
Eet je tussen je avond eten en je kwark niets meer bro? Vind ik een beetje onverstandig. Skip die laatste scoop whey, eet daar je kwark en pak op 7 nog een maaltijd.
Ik schat dat je zo rond de 3800 o.i.d zit? Pak dat excel bestand erbij en je weet het.

Wil even tot 10 % cutten, voel me dan beter dan ga ik gewoon keihard clean bulkenWaarom ga je nu al wee cutten. Je bent toch net een maandje aant bulken?