MuscleMeat

Gaining muscle (cleanbulk)

• Topic Starter Topic Starter
Hey jongens sorry dat ik niet veel heb gepost laatste tijd, meestal post ik rond 1-4 uur wat maar dan vast ik en heb echt geen zin om dingen te doen behalve slapen of een spelletje spelen :p

Vandaag Biceps + rug

Optrekken
1x5xBWx10kg
2x4xBWX10kg

Dumbbell row
3x6x30kg
1x10x16kg

Lat Pulldown
3x5xstand 10 (ging erg makkelijk dit keer) nice
1x8xstand 8

T-bar row machine
3x5x40kg (ging ook nice kon helemaal naar me toe trekken)

Biceps
Arnold curl als afmaker
3x8x12kg

ezbar curls 6 sets, eentje staand en ander op soort van leuning
3x5x17,5 kg elke zij
1x8x10kg elke zij

en op leuning 3x8x10kg elke zij

Deadlift
3x7x90kg

Het was erg druk vandaag.. ik moest echt heel lang wachten en sommige oefeningen wou ik meer kg pakken maar alles was bezet dus deed het met andere kilo's. Moet blij zijn dat ik al mn oefeningen af kon maken.

Even een verhaal, we hebben echt een huge gast bij onze gym lekker droog en groot.
Traint met echt licht gewicht en weet zeker dat die aan de aas zit maar wat zie ik hem vandaag doen CURLEN IN SQUATREK lol! Gast traint echt bagger en is echt huge man en maar zeggen dat anabolen niks uitmaken zonder goeie schema etc

---------- Toegevoegd om 20:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:22 ----------

En broeders , ik heb vitamine b5 bij de tuinen gekocht maar hoeveel mag ik er nemen per dag? staat achterkant 1x maar dat gaat niet mn acne helpen denk ik zo :P

1 tab bevat 500 mg vita b5 8333% adh

Sommige sites raden eerste week 10 gram aan, zal dalijk ff wat links voor je zoeken.

[Link niet meer beschikbaar]

Astu

wat kosten die B5?

5 euro voor 90 stuks

---------- Toegevoegd om 22:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:20 ----------

het is daar dus goedkoper :fuu: wou b5 gewoon uitproberen wil niet gelijk 40 euro tellen voor iets.
en staat daar 10 gram, wtf 1 tab van mij is al 8333% adh

Lol, geloof daar geen reet van. Of dan is het niet boeiend. Kan nooit goed zijn dat je een adh zo erg overschrijft. Anders zal die adh nergens op slaan.

Heb je trouwens wel pantotheenzuur in pure vorm? Dat is het werkende deel ervan.

Lol, geloof daar geen reet van. Of dan is het niet boeiend. Kan nooit goed zijn dat je een adh zo erg overschrijft. Anders zal die adh nergens op slaan.

Heb je trouwens wel pantotheenzuur in pure vorm? Dat is het werkende deel ervan.
er staat panthoheenzuur

vandaag op lege maag (3bcaa's) cardio gedaan 360 cal verbrand was echt moeilijk ging bijna dood :P

Gaat het goed hier brah?Wordt je al wat droger?

weet echt niet brah ben ook maar paar dagen bezig .. denk het niet :p

nvm keep it up brah :D

heb wel vandaag echt pijn bij mn voeten/kuiten en weet niet waarom

Vandaag was ik echt moe

Schouders
Side raise
3x5x12kg
1x10x9kg

MP
3x5x60kg
1x10x50kg

Lat raise
3x8x10kg
1x10x7kg

Facepull
weet kgs niet meer

BB shrug
4x8x60kg ??? dikke krachtverlies hier, kon 5x100 kg doen eerst :fuu:

En wat abs

Jammer volgende keer beter..als ik minder bench ga ik zelfmoord plegen :P

****ing sterke MP!

Op lege maag cardio gedaan 350 kcal verbrand in 30 min
ben wel helemaal kapot pff

Ik zou minimaal effe een eiwit shake erin knallen voor de cardio. Ik heb een hele tijd die hard fasted cardio gedaan en ben behoorlijk wat spiermassa kwijtgeraakt terwijl ik 250mg test E per week zette.

Ik zou minimaal effe een eiwit shake erin knallen voor de cardio. Ik heb een hele tijd die hard fasted cardio gedaan en ben behoorlijk wat spiermassa kwijtgeraakt terwijl ik 250mg test E per week zette.
weet niet of ik spier verlies eigenlijk hoelang deed je cardio dan? zal dan whey voor nemen ;)

Je doet toch IF, whey voor de cardio=geen IF.

Terug
Naar boven