Fitness Seller

Gaining muscle (cleanbulk)

• Topic Starter Topic Starter
Mss niet even een weekje rust houden als je, je ziek voelt?

Wel nette side raises!
2 dagen rust gehad, ik ben niet zon type die een weekje rust neemt max 3 dagen en dan voel ik me al k*t dan ik niet kan trainen. Als ik me nu warm hou gaat het hopelijk beter, gisteren ook k*t gegeten mis komt het daarom.

Gaat wel nice een vriend van me heeft mn arm gemeten en kwam uit op 39 cm eerst was het 34 :D weet niet of die het goed heeft gemeten eigenlijk maarjah.
Over paar maanden upload ik ook pic's beloofd!

Hebben jullie dit ook, heb je spierpijn bij je biceps moet je volgende dag side raises gaan doen echt focked up dan

Ach weekje rust kan echt geen kwaad. Het is mss moeilijk om niks te doen, maar het is wel beter als je voelt dat het gewoon niet meer gaat.

39cm is bijna 40cm. 40cm is nice, dus je hebt bijna nice, nice!

binnenkort gunshow bro?;)

Gistern lopen poseren @ spiegel, en mn borst/triceps en achterkant schouders lopen achter.
Ga ze 2x per week aanpakken totdat ze bij alles bijbenen. 1X laag gewicht veel reps en ander training hoog gewicht.

WTF is er vandaag aan de hand.
Op school was ik zo pumped up, zei nog tegen een vriend vandaag ga ik echt PR'S breken bij benchpress en had echt veel energie.
Kom thuis eet 160 gram rijst + 150 gram tonijn + mueslireep en begon beetje te rusten op bed en toen was al mn energie weg, echt vaag!
Eenmaal bij het trainen had ik moeite met 60 kg benchpress terwijl ik 1,5 week geleden 5x80 pressde en had bij 3de set 1x60kg kunnen pressen. :fuu:
Ooknog pijn bij mn bicep aanhechting. (heb ik weer)

Ga zo nieuwe voedingsschema plaatsen en schema wil ik zo doen:
Ma: Borst + triceps (licht gewicht 8 tot 10 reps)
Di : Biceps + rug
wo schouders + traps+ abs ( voorkant schouder doe ik niet, pak ik bij benchpress + ze zijn groter dan andere delen schouders
Do rust
Vrijdag : Borst + triceps
Za :rust
Zondag benen+ kuiten + achterkant schouders.

Borst + achterkant schouders+ triceps lopen achter dat wil ik veranderen.

Echt jammer dat ik zo gaar heb kunnen trainen :(

waarom nie wa engergy sf voor training ?

engery sugar free drankje :P

had 400 mg cafeine tabs genomen

WTF is er vandaag aan de hand.
Op school was ik zo pumped up, zei nog tegen een vriend vandaag ga ik echt PR'S breken bij benchpress en had echt veel energie.
Kom thuis eet 160 gram rijst + 150 gram tonijn + mueslireep en begon beetje te rusten op bed en toen was al mn energie weg, echt vaag!
Eenmaal bij het trainen had ik moeite met 60 kg benchpress terwijl ik 1,5 week geleden 5x80 pressde en had bij 3de set 1x60kg kunnen pressen. :fuu:
Ooknog pijn bij mn bicep aanhechting. (heb ik weer)

Ga zo nieuwe voedingsschema plaatsen en schema wil ik zo doen:
Ma: Borst + triceps (licht gewicht 8 tot 10 reps)
Di : Biceps + rug
wo schouders + traps+ abs ( voorkant schouder doe ik niet, pak ik bij benchpress + ze zijn groter dan andere delen schouders
Do rust
Vrijdag : Borst + triceps
Za :rust
Zondag benen+ kuiten + achterkant schouders.

Borst + achterkant schouders+ triceps lopen achter dat wil ik veranderen.

Echt jammer dat ik zo gaar heb kunnen trainen :(

Je moet ook niet gaan slapen voor de training he :P
Ik moet zelf altijd echt minimaal 4-5 uur wakker zijn en paar keer goed gegeten hebben wil ik normaal kunnen trainen.

Ga over een eindje ook cleanbulken dus wil wel eens zien hoe je het doet! ;)

voeding
100g kwark
100g oats+whey
3 sneen pindakaas+ bruin brood
whey
200 gram rijst
150 gram tonijn
8 stukken kofte (vlees)
100gram kipfilet
2 eieren
2 olijfolie lepels
straks whey + kwark

Hoop de 3200 kcal hiermee te halen:P en 2 mueslirepen morgen maak ik nieuw schema

Mss idee om het in een schema te zetten, met wat + wanneer je het eet.

Op welk gewicht+ vet% zit je nu?, leuke log btw

Ik sliep niet echt lag gewoon

Vaag man. Ach ja, soms heb je gewoon een k*t dag he. Het ligt vaak ook niet aan hoe je je voelt, want vaak voel ik me ook goed en ben ik ook niet veel sterker of ik voel me k*t en denk dit wordt een k*t training en dan zet ik PR's

Terug
Naar boven