Fitness Seller

Gaining muscle (cleanbulk)

Pas ook af en toe IF toe, vind het enorm handig in de vakanties. Helaas is het tijdens school een stuk minder goed toepasbaar :(.

Wel sterke MP bro, hoe zit het met je lichaamsstats? Nog geen pics staan nergens?

• Topic Starter Topic Starter
nop alleen begin pics wil even doorgaan tot ik tevreden ben op pics te zetten

hoe krijg je in 30 min dan spierverlies :dunno:

:fuu: nu hebben jullie me bang gemaakt over spierverlies, plan alle maaltijden goed en exact, krijg veel eiwitten binnen zit niet telaag onder me onderhoud en neem bcaa's als ik spierverlies lijd is het zeer ****ed up

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:fuu: kan niet meer slapen door jullie

phaggots :trollface:

Ben denk ik 2% kwijt en ik stop ermee, ga nu 3 weken cleanbulken en dan 1 week cut doen.
Ja, verander steeds van schema maar dit keer ga ik het zo houden.. **** droog worden eerst voldoende massa maken en langzaam cutten..

Vandaag zou ik vasten maar ging ook niet door omdat onze gym om 4 uur gaat sluiten zat ik echt te rushen met eten en trainen.

Heb 2 cafeine tabs genomen (400mg)

Before foto's wist toen niet was poseren was maar jullie ongeveer te laten zien hoe ik eruit zie toen ik net begon.
72KG en bf rond 16-18 (skinny fat)

Jij weet ook niet wat je wilt, familie van mc toevallig?

Pics van huidige shape!

hahaha ik verander wel vaak van schema maar ik heb 1 training gemist tot nu toe, motivatie heb ik genoeg om mijn doel te bereiken hoor ;) dat je me gelijk MC noemt vind ik wel raar

Lezen, ik noem je geen mc. Maar ik vraag of je familie was.

U mad, yes he mad!

Als naturel zijnde ga je pas echt significant spierverlies merken als je onder de 6 procent bodyfat gaat. Zit je hoger hoef je je er echt niet druk over te maken, mits je vol. eiwit eet en geen hele stomme dingen doet maar dat zit bij de meesten hier wel goed.

Lezen, ik noem je geen mc. Maar ik vraag of je familie was.

U mad, yes he mad!

---------- Toegevoegd om 15:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:55 ----------

Als naturel zijnde ga je pas echt significant spierverlies merken als je onder de 6 procent bodyfat gaat. Zit je hoger hoef je je er echt niet druk over te maken, mits je vol. eiwit eet en geen hele stomme dingen doet maar dat zit bij de meesten hier wel goed.
komt wel goed even verder cleanbulken ;)

Update :

Heb m'n lichaam even rust gegeven en een training geskipt.. me lichaam wou niet meer.
Denk toch dat ik beetje teveel ga, wou vandaag trainen maar sportschool is dicht dus morgen maar.

Rug + biceps

Pull ups
2x9xbw
2x4xbw+10kg

Pull ups ben ik pas mee bezig maar het gaat zeker goed.

DB rows
3x5x32kg (pr)
1x10x20kg

T-bar row
2x5x40kg
2x8x30kg

Latt puldown
1x5xstand11 (pr)
2x6xstand 10 vpr
1x10xstand 4 (warming up)

deadlift
3x5x100 kg
1x8x60kg

Gewichten zijn niet zwaar kon meer pakken maar wil eerst m'n grip verbeteren dat faalt hier.

EZBAR curl
2x5x17,5 elke zij
2x8x15 elke zij
4x8x10 kg elke zij

arnold curl
3x7x14kg
1x9x12kg

klaar en ging lekker

Echt spierpijn bij me biceps + ik begin me ziek te voelen. (Koorts/moe)
Vandaag zou schouders+abs+en traps worden afgebeuld maar dat is verplaatst naar morgen, even mezelf beter voelen!

Oke, ben beetje ziek geworden maar ga gewoon trainen jongens!
Wil front delts en achterkant schouders pakken en geen side, die is te groot die pak ik wel bij bench press.

Ga zo trainen en post het wel en brahs kijk uit er worden veel mensen ziek hier kan je ook zomaar gebeurn!

Helemaal kapot vandaag
Side raise
3x5x12kg
1x10x10kg

lat raise
5x10x10kg

MP press achterkant hoofd
3x6x15kg

BB shrug
4x10x60kg
3x6x90kg

wat abs en onderarmen, vandaag ben ik echt kapot training ging wel intensief, morgen borst+ triceps en hopen maar dat het beter gaat

Mss niet even een weekje rust houden als je, je ziek voelt?

Wel nette side raises!

Terug
Naar boven