Fitness Seller

Gaining muscle (cleanbulk)

Dat je training k*t ging heeft mischien met je pre-workout voeding te maken?

door 160gr rijst en een muslireep te eten voor het trainen, reist je bloedsuikerspiegel als een malle en daarbij ook nog 400mg cafeine te nemen voor training = alles bij elkaar een flinke dip.

Raar maar waar, als ik op een lege maag train, of een héél kleine maaltijd heb gegeten 2 uur vooraf, dan gaan mijn trainingen echt veel beter dan dat ik ga trainen terwijl ik een uur ervoo nog rijst en kip op heb bijvoorbeeld.

pre-workout voedsel is zo overated IMO. zorg voor een shake met wat noten ofzo, een uur ervoor, en het zal wellicht beter gaan.

Laatst bewerkt:
Onzin, rijst = complexe carbs daar stijgt je bloedsuiker niet als een malle van.

Daarnaast eet ik voor elke training een volledige maaltijd en ik heb nergens last van.

• Topic Starter Topic Starter
at altijd een pre workout meal en daarna trainen, ging prima.
Laatste tijd ben ik wel brak :P en heb nu ook spierpijn ondanks ik k*t hebt getraint

Vandaag ging wel lekker alleen een 2 min punten.

- Diarree :( elke dag 4x naar wc, kan het aan de whey zitten? Heb choco smaak.
- Misselijk tijdens trainen, ga niet 100% dan ga ik overgeven.

Vandaag benen+achterkant schouders en beetje biceps.
Wel PR's gemaakt komt omdat ik een weekje rust nam met benen.
Achterkant benen curl
1x10xstand 3 (warming up)
1x10xstand 7
3x8xstand 8 pr

Leg curl
1x10xstand 4 (warming up)
2x10xstand 11
2x10xstand 13 pr

Squat
3x8x100kg vpr , kon meer maar mn stuitje deed pijn bij het bukken ???
2x10x80kg
1x10x60kg

Lat raise
3x10x10kg
3x10x7kg

Wat curls voor biceps om op te pompen

2 oefeningen voor kuiten gedaan maar niet echt gelet op gewichten gewoon hard en intensief gedaan, ga zeker morgen wat voelen.

:fuu: ben zomaar misselijk heb dikke pangafilet hier zitten maar kan het niet eten

Toch nog sterke training bij die omstandigheden :p

K*t man voor je

FUUUUUUU
Vandaag stond ik op en kreeg naar gevoel bij mn elleboog en na het trainen is het erger geworden, altijd ik!
Warm licht op en doe alles langzaam maar dit ga ik zeker voelen.. hoop niet op een blessure en fock die choco whey isolaat, t**fus dingen verdoet mij helemaal elke dag misselijk+diarree ga iets anders kopen + jack3d ookal ben ik ongevoelig voor cafeine.

Het gaat je echt niet mee, heb nu ook focking veel last van mn schouders, ik hoop dat het tegen morgen overgaat, echt irritante pijn die erger zou worden moest ik er mee trainen. Blessures zijn echt klote.

@Beiden, Deloaden!

Gewoon weekje niet trainen en rusten.

Rust = anabool.

Ja ben ik wel van plan, heb het misschien wel eens nodig.
Eens zien wanneer, de pijn is niet zo erg, en gaat morgen wss over zijn, heb over een maand toch examens, dan zou wel het perfecte moment zijn.

we zien wel, even schema goed maken.
Weet niet of ik jack3d moet kopen, zal dat werken? kan liever clen kopen en gebruiken bij cut weken

Haha net zei iemand tegen mij of ik hem kan helpen met db pressen (38kg)
Doet die 1/3 reps steeds en ik zei zo van waarom ga je niet wat minder gewicht pakken en lekker laag gaan ermee.
Hoor ik : Mn schouders doen pijn wou het gewoon pompen ??? :roflol: idioot wat ga je dan pressen met 38 kg als je het niet kan haha

Laatst bewerkt:
Koop gewoon niks en vreet goed.

Nu al clen kopen :roflol:

heb je clen ooit gebruikt dan? je doet alsof het slecht is als ik gewoon laag hou is het gewoon goed te doen hoor.

beetje net als die blarock heeft nooit aas gebruikt of weet er niks van en zegt steeds zou het niet doen blabla je bent jong en het is slecht terwijl die het nooit heeft gebruikt gewoon woorden van anderen kopieren.

Nee, jij wel dan?

Waarom ik lach, is dat je het totaal niet nodig heb. Je weegt 83kg? Bij 12%? Zijn gewoon prima stats en hiermee kan je alle kanten uit met enkel dedication. Als je 105kg weegt met 6% dan begrijp ik het ja.

Oftewel je grijpt te snel naar de makkelijke spullen, terwijl deze sport niet makkelijk is.

Little Daddy ik weet zeker dat je nog een klote fysiek hebt, waarom wil je dan in godsnaam aas gebruiken? In de trend van ; hey ik ga even naar de supermarkt en haal wat bier voor een tientje, jij zou dan zeggen: voor dat geld kan je net zo goed een lekkere shot heroine halen(bij wijze van)

Little Daddy ik weet zeker dat je nog een klote fysiek hebt, waarom wil je dan in godsnaam aas gebruiken? In de trend van ; hey ik ga even naar de supermarkt en haal wat bier voor een tientje, jij zou dan zeggen: voor dat geld kan je net zo goed een lekkere shot heroine halen(bij wijze van)
clen is geen aas ???

@Beiden, Deloaden!

Gewoon weekje niet trainen en rusten.

Rust = anabool.

Mee eens, klinkt als oververmoeid/overtraining.

Clen is geen AAS btw maar ook geen snoepgoed en ik ga het je niet aan of afraden daddy maar er zijn gezondere opties zoals je weet.;)

beetje net als die blarock heeft nooit aas gebruikt of weet er niks van en zegt steeds zou het niet doen blabla je bent jong en het is slecht terwijl die het nooit heeft gebruikt gewoon woorden van anderen kopieren.

Ik heb 2x gezegd dat het nog veel te vroeg is voor jou om aas en/of clen te gebruiken gast.
17 jaar en aan zo'n dingen denken, het moet niet gekker worden.

Eens met Dennis.

Terug
Naar boven