Fitness Seller

Gaining muscle (cleanbulk)

• Topic Starter Topic Starter
Oorspronkelijk een veterinair geneesmiddel, word ook wel voorgeschreven bij bepaalde aandoening van de luchtwegen, ik weet alleen niet zo gauw welke.(Google is your friend)
maakt je luchtwegen ''groter'' dat je meer zuurstof kunt opnemen = meer verbranding en doet meer dingen.

Geen snoepgoed dat weet ik ook wel maar wtf jullie mierennken wel vaker alsof ik dood ga van een tablet terwijl hier mensen kettingroken of ter pletter drinken

maakt je luchtwegen ''groter'' dat je meer zuurstof kunt opnemen = meer verbranding en doet meer dingen.

Geen snoepgoed dat weet ik ook wel maar wtf jullie mierennken wel vaker alsof ik dood ga van een tablet terwijl hier mensen kettingroken of ter pletter drinken

Correct.

Nee man, je moet het zelf weten vind ik.

Dus?
Hoelang train je al en wat zijn je begin & huidige stats?

Dit. Volgens mij train je toch nog maar 1 jaar dedicated?

Daarnaast vond ik het wel wat hebben wat trainingspartner/goeie vriend zei:
Hij neemt geen enkele medicatie ook geen paracetamol.

Ergens heeft hij wel een punt, word veels te makkelijk naar medicatie gegrepen alsof het maar snoepjes zijn. Geldt voor clen, aas en nog meer 'rotzooi'

We hebben niks gezegd over je gezondheid. Enkel dat dit eruit ziet als een keuze van luiheid en gemakzucht. Je wilt aan de eca, aas, clen. Enkel omdat het dan sneller en makkelijker gaat.

Roken en drinken is totaal geen vergelijking met wat AAS of Clen.
Eca, clen of AAS is niet lekker, het resultaat is leuk. Daarvoor nemen we het, we roken niet voor het resultaat maar omdat mensen het lekker vinden. Bij alcohol is dat twijfelachtig, al neemt men het vanaf een leeftijd wanneer we volwassenen zijn ook nog enkel omdat we het lekker vinden niet voor resultaat.

Natuurlijk grijp je naar AAS als je sneller wilt groeien, is dit een slechte reden? Ik heb ook naar de AAS gegrepen omdat het me anders te lang duurde.

Voor mij geld: ik ben absoluut niet tegen AAS gebruik en snap de mensen die er wat eerder dan de gemiddelde gebruiker mee willen beginnen, immers iedereen wil uiteindelijk zo snel mogelijk groot worden en een mooi fysiek krijgen, ik kan best begrijpen dat je daarom sneller naar AAS grijpt. Sommigen halen daar geen voldoening uit, anderen wel.

MAAR ik heb zo'n voor gevoel dat jou fysiek nog vrij belabberd is(no offence), dan vind ik het gewoon dom en vooral luiheid.

Natuurlijk grijp je naar AAS als je sneller wilt groeien, is dit een slechte reden? Ik heb ook naar de AAS gegrepen omdat het me anders te lang duurde.

Of het slecht is of niet, is een morele kwestie.

Oogt in mijn ogen alleen gebrek aan doorzettingsvermogen en getuigt van luiheid en kiezen voor de makkelijkste keuze ongeacht de nadelen.

Of het slecht is of niet, is een morele kwestie.

Oogt in mijn ogen alleen gebrek aan doorzettingsvermogen en getuigt van luiheid en kiezen voor de makkelijkste keuze ongeacht de nadelen.

Ik vind ook dat ik te vroeg greep, ik ben ook erg lui en gebrek aan doorzettingsvermogen heb ik ook. maar goed boeit me niet veel, ik train nu al paar maanden niet echt meer. Begin binnenkort weer met kuurtje dan zit ik weer op oude niveau

Ik vind ook dat ik te vroeg greep, ik ben ook erg lui en gebrek aan doorzettingsvermogen heb ik ook. maar goed boeit me niet veel, ik train nu al paar maanden niet echt meer. Begin binnenkort weer met kuurtje dan zit ik weer op oude niveau

:roflol:

Ja deze mensen geven de gebruikers een goeie naam :')

:roflol:

Ja deze mensen geven de gebruikers een goeie naam :')

Hoezo? Als ik train dan train ik ook altijd to the max, heb alleen vaak last van periodes waar ik geen zin heb om te trainen. Maar het is toch logisch dat ik dankzij de AAS sneller groei, ben momenteel al tijdje off en het voelt wel goed hoor.

Hoezo? Als ik train dan train ik ook altijd to the max, heb alleen vaak last van periodes waar ik geen zin heb om te trainen. Maar het is toch logisch dat ik dankzij de AAS sneller groei, ben momenteel al tijdje off en het voelt wel goed hoor.

ik ben ook erg lui en gebrek aan doorzettingsvermogen

Volgens mij zijn dat wel de 2 essentiële karaktereigenschappen die je nodig hebt in deze sport wil je ver komen.

Dat je hard traint wil je keuze tot AAS nog niet rechtvaardigen. Je zegt zelf dat je te vroeg begonnen bent, te lui bent je wilt snel resultaat.

En je traint nu amper, en door slechts een kuurtje ben je weer terug op niveau. Alsof dat alleen met een kuurtje kan.

Zulk soort gebruikers vind ik de gene die een slechte naam geven aan het gebruiken, en in mijn ogen eerst maar eens 5 jaar hard moeten trainen voordat ze met de AAS beginnen. Maarja wie ben ik om dat te denken.

Ja dat kan dennisik. Iedereen zijn eigen manier toch, de een wacht jaren de ander grijpt al snel naar AAS. Als ik het anders mocht doen had ik nog naar de AAS gegrepen, maar dat ben ik he

Ach daar is dit forum toch voor. Dat je het hebt gedaan en achteraf gezien nog steeds zou doen hoeft ook niet te zeggen dat, dat de juiste keuze is.

Je zegt immers in je eigen post ook niet dat dit wel of niet de beste keuze was, wel het makkelijkst maar niet de beste keuze. Maar het is tenslotte ook makkelijker om andere mensen te corrigeren dan jezelf.

Dit forum is om te leren, en zo niet je fouten te verbeteren in je huidige patroon.

In mijn ogen grijpt hij te snel naar de snoepjes, mijn advies is dus ook doe het niet. En volgens mij ben ik ook niet de enige die daar zo over denkt.

Weer eens met Dennis.
En no offence, maar je kennis mbt tot training en voeding zelf is ook niet optimaal denk ik.
Je hebt toch een vrij hoog doel? (kan even niet op z'n naam komen)
Hoe beter je naturel basis en kennis, hoe meer je eruit kan halen, zowel zonder als met aas.
Los van het feit dat je 18 bent en je dan niet moet gaan ****en met je hormonen.

Maar goed, uiteindelijk kies je zelf wat je doet.
Als je het nog steeds wilt ga ik er ook niet verder op ingaan, het meeste is al gezegd denk ik.

:roflol: heb het over clen en komt hormon blabla :roflol: ben even weg en dikke topic hijack hier :P
Gaat wel grappig zijn dit als ik eenmaal klaar ben heb ik mijn fysiek terwijl mensen hier in feite ''bang'' zijn om te kuren hoeveel wil je naturel eruit halen dan? 100 kg? dat gaat je dik jaren kosten en helemaal bij een laag bf.
philly slecht naam bb? hij is buffer dan 90% hier

:roflol: heb het over clen en komt hormon blabla :roflol: ben even weg en dikke topic hijack hier :P
Gaat wel grappig zijn dit als ik eenmaal klaar ben heb ik mijn fysiek terwijl mensen hier in feite ''bang'' zijn om te kuren hoeveel wil je naturel eruit halen dan? 100 kg? dat gaat je dik jaren kosten en helemaal bij een laag bf.
philly slecht naam bb? hij is buffer dan 90% hier

Na een kuurtje clen zie je er probably nog steeds ****ed up uit..

Na een kuurtje clen zie je er probably nog steeds ****ed up uit..
jij begint me wel te irriteren post een foto van jouw dan kijken hoe jij erbij staat meneer buf.
In een jaar heb ik het wel uitstekend gedaan alsje mn before pics met elkaar vergelijkt.

volgens mij ben jij een dubbel van bia die zat ook altijd te zeiken

Terug
Naar boven