MuscleMeat

Gaining muscle (cleanbulk)

:roflol: heb het over clen en komt hormon blabla :roflol: ben even weg en dikke topic hijack hier :P
Gaat wel grappig zijn dit als ik eenmaal klaar ben heb ik mijn fysiek terwijl mensen hier in feite ''bang'' zijn om te kuren hoeveel wil je naturel eruit halen dan? 100 kg? dat gaat je dik jaren kosten en helemaal bij een laag bf.
philly slecht naam bb? hij is buffer dan 90% hier

Succes dan maar. :thumbup:

Ik heb Klaver btw al gereport als kloon van Bia, maar geen resultaat.

Bia had wel geweten dat clen geen AAS is maar het kan ook een afleidingsmanoeuvre zijn, hoewel dat ook weer vergezocht is.
Ik gok dat het geen biakloon is.

Mja, zelfde arrogantie, zelfde hey-jij-vindt-[boardsponsor]-goed-dus-ze-betalen-je-voor-reclame theorieën.
En hetzelfde gebash op Little Daddy.

Mja, zelfde arrogantie, zelfde hey-jij-vindt-[boardsponsor]-goed-dus-ze-betalen-je-voor-reclame theorieën.
En hetzelfde gebash op Little Daddy.

Dat dan weer wel.Heeft ook een paar reacties in mijn log geplaatst idd bia style.Ja en dat gebash is wel wat irritant ja.

Volgens mij heeft Little Daddy zich wel goed ingelezen over Clen, als hij het wilt gebruiken moet hij dat doen.

In een jaar heb ik het wel uitstekend gedaan alsje mn before pics met elkaar vergelijkt.

Heb je ondertussen al ergens foto's gepost dan?

Gaat wel grappig zijn dit als ik eenmaal klaar ben heb ik mijn fysiek terwijl mensen hier in feite ''bang'' zijn om te kuren hoeveel wil je naturel eruit halen dan? 100 kg? dat gaat je dik jaren kosten en helemaal bij een laag bf.
philly slecht naam bb? hij is buffer dan 90% hier

Wat grappig is, is dat het merendeel van die (natural) jongens die hier posten al een fysiek hebben wat jij nog niet na jouw eerste gaat bereiken.
Er wordt hier aangeraden om minstens 3 jaar natural te trainen en 21 te zijn. Dat lijkt mij een mooi streven en heeft niets te maken met "bang" zijn voor aas of wat dan ook, just common sense.

Alhoewel die 3 jaar een richtlijn is, zit er natuurlijk meer achter. Na drie jaar natural trainen heb je redelijke kennis, dan snap je hoe je moet cutten en dat je absoluut geen clen nodig hebt om te cutten als je op 12% staat. Ken jij je eigen lichaam, weet je waar je het beste op reageert en noem het maar op. Alleen over AAS lezen maakt je nog geen expert.

• Topic Starter Topic Starter
Heb je ondertussen al ergens foto's gepost dan?

Wat grappig is, is dat het merendeel van die (natural) jongens die hier posten al een fysiek hebben wat jij nog niet na jouw eerste gaat bereiken.
Er wordt hier aangeraden om minstens 3 jaar natural te trainen en 21 te zijn. Dat lijkt mij een mooi streven en heeft niets te maken met "bang" zijn voor aas of wat dan ook, just common sense.

Alhoewel die 3 jaar een richtlijn is, zit er natuurlijk meer achter. Na drie jaar natural trainen heb je redelijke kennis, dan snap je hoe je moet cutten en dat je absoluut geen clen nodig hebt om te cutten als je op 12% staat. Ken jij je eigen lichaam, weet je waar je het beste op reageert en noem het maar op. Alleen over AAS lezen maakt je nog geen expert.
ik ga niet nu kuren he roth wil even de 85 kg bereiken met een laag bf dat gaat me nog 1,5 jaar kosten dan train ik al 2,5 jaar.
als ik klaar ben met me kuur dan ben ik rond de 91 kg droog welke persoon heeft die natty hier kunnen halen dan?

Wat versta je onder droog? 91kg op 8% is te behalen in 3 jaar mits dedication.

Wat versta je onder droog? 91kg op 8% is te behalen in 3 jaar mits dedication.
rond 8 jah, is maar een richtlijn.. motivatie en doorzettingsvermogen is 100% misschien haal ik het wel naturel ;) maar hier heb ik niet een fysiek gezien waarvan ik wow zei als je snapt wat ik bedoel (die natty zijn)

Zit rond de 3300 kcal maar volgens mij is het teveel ga het op 3000 kcal proberen. Gain te snel vet op 3300

dan wat lager idd

Elleboog heb ik nog steeds last maar denk dat ik morgen kan trainen anders word ik gek.
Ik eet gewoon nu alles.. moet ook stoppen. Gisteren een hele kom bloemkool+aardappelen+vlees gegeten en nog meer dingen.
Heb hier 8 bananen staan en wil ze opeten maar hou mezelf tegen :p

Vandaag benen+kuiten+onderarmen+ schouders gepakt.
Elleboog doet niet meer pijn en ging lekker, heb jack3d geprobeerd maar voelde niks, daaag 23 euro :P

Ging vandaag ook beetje flexen @ spiegel en ben wel enorm veranderd als je before pics met elkaar vergelijkt, beetje raar als mensen mij niet eens hebben gezien en gelijk zeggen dat ik een ''slecht'' lichaam heb.

Voeding wil ik zo houden rond 3000 kcal, waardes zet ik na het eten.

1. 100 g brinta
- scoop whey

2. 3 sneeen bruin brood +pindakaas

3. Whey+ banaan (na workout)

4. 150 gram rijst
150 g tonijn in blik

5 avondeten denk rond 300-500 kcal

6 100 gram kipfilet
2 eieren
2 eetlepels olijfolie

7 500g kwark
halve scoop whey voor smaak

post dan keer eens pics.

Eten ziet er prima uit.

Heb geen camera maar ik beloof het! Nog heel klein beetje spier derbij en vet eraf zodat het beter oogt.
Eten heb ik clean mogelijk gehouden als ik nu erdoor veel vet dan normaal gain dan ben ik een phaggot die iets niet goed doet :P
Morgen benchen moet dit keer 80 kg pressen!

Wil even een tip geven : koop geen pre workout supplementen, werken voor geen meter

BP
1X10X60KG
1X7X70KG
1X5X80KG (PR)
1X5X60KG

Mijn borst verzuurd echt snel..

Dips

3x8xbw

CGBP
3X8X70KG

DB fly's
3x8x12kg

Cable fly's
3x8x13.5 kg

En nog cable oefening voor triceps

Incline db press
3x6x24kg

licht gewicht maar was echt kapot.. alles verzuurde behalve triceps. Maar boeie, groei lekker

Die CGBP is sterk man!

Terug
Naar boven