Little Daddy
Monstrous Giant
- Waardering
- 711
Cutten is zeker ****ed up

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Cutten is zeker ****ed up

Het werkt niet op zo;n manier. Paar weekjes bulk, weekje cut.
Je kan het beste doorcutten tot een acceptabel vetpercentage en dan gaan bulken terwijl je niet teveel stijgt in vet en dan na een lange tijd weer gaan cutten.
Je hebt gelijk, omdat ik al een buikje heb en heel snel opzwel bij vochtinname lijd mn cleanbulk eronder omdat ik dan denk dat ik vet gain...Je kan best kortere perioden bulken en cutten hoor, zal geen verschil maken in uiteindelijk resultaat.
Echter beginnen aan een bulk terwijl je cut nog niet 'klaar is' is geen goed idee. (dan blijf je namelijk ontevreden over je uiterlijk. Daarnaast ga je als gevolg waarschijnlijk zo zuinig mogelijk bulken waardoor je minder snel progressie maakt)
Gewoon doorgaan met cutten tot je redelijk droog bent (10-12%) daarna weer een periode gaan opbouwen.
Je zult trouwens in die 3 weken toch niet meer dan max 0.6-0.75 spiermassa pakken dus voor een hoger vvm wanneer je gaat cutten hoef je het eigenlijk niet te doen.
Gewoon nog een paar weekjes doorgaan en daarna met een schone lei beginnen.
hoeveel zal ik zakken in een maand als je zou mogen schatten, denk dat ik nu 12% ben en eet nu rond 2500 kcalJe kan best kortere perioden bulken en cutten hoor, zal geen verschil maken in uiteindelijk resultaat.
Echter beginnen aan een bulk terwijl je cut nog niet 'klaar is' is geen goed idee. (dan blijf je namelijk ontevreden over je uiterlijk. Daarnaast ga je als gevolg waarschijnlijk zo zuinig mogelijk bulken waardoor je minder snel progressie maakt)
Gewoon doorgaan met cutten tot je redelijk droog bent (10-12%) daarna weer een periode gaan opbouwen.
Je zult trouwens in die 3 weken toch niet meer dan max 0.6-0.75 spiermassa pakken dus voor een hoger vvm wanneer je gaat cutten hoef je het eigenlijk niet te doen.
Gewoon nog een paar weekjes doorgaan en daarna met een schone lei beginnen.
Ik heb zelf het idee dat mijn lichaam toch even moet omschakelen dus dat ik na een paar weken lekker in de cut zit. Vandaar zou ik echt niet minder dan 6 weken cutten.
Dat is denk ik iets psychologisch ivm gewenning aan een nieuw patroon en een kcal tekort. Qua hormoon huishouding is de cut het effectiefst in het begin en wordt daarna minder effectief naarmate hormoonlevels van oa leptine afnemen en daarmee het metabolisme vertraagd (waardoor het dus goed is om gebruik te maken van refeeds en full diet breaks)
@Little Daddy
Als je een buikje hebt denk ik dat je je vet% wat te laag hebt ingeschat of een foutieve meting hebt gedaan. Bij dat percentage horen er geen grotere ophopingen meer te zijn behalve mss als je hoofdzakelijk vet op je buik opslaat en weinig op andere plaatsen.
Ik zou gewoon op de spiegel afgaan en doorcutten tot je echt tevreden bent.