Little Daddy
Monstrous Giant
- Waardering
- 711
Neem alleen als ik ent wakker ben en naar school ga fietsen en na training haha shit ben nu bang heb ik veel vet aangezet dan

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Neem alleen als ik ent wakker ben en naar school ga fietsen en na training haha shit ben nu bang heb ik veel vet aangezet dan

Moest het doen om rijst+tonijn te eten en nu ga ik een paar uur niet opstaan.vind een dikke knobbel bij mn ballen is dit normaal? weet dat het de bijbal is maar is wel hard

Haha is denk ik niks, ben al een keer eerder gegaan is niet echt prettig man zat aan mn ballen te knijpen en zei da er niks was maar soms als ik ze recht wil zetten krijg ik een steek of aanraak dat maakt me van streekWaarschijnlijk is het niks, maar ik zou het toch laten checken als ik jou was.
En als je zorgt dat je bij de vrouwelijke huisarts bent (kweenie of je kan kiezen) dan kan je er nog van genieten ook.
Oh ja, daar zit iets dokter, uhmmmja daar. Volgens mij moet er wat uit komen dokter![]()

Woensdag schouders en wil hoger dan 5 reps 28kg dumbbell shoulder press doen en als ik eenmaal 8x30kg kan wissel ik naar militairy press.Was erg vermoeiend

Kh's zijn niet hoog denk ik rond 250-300? maar ga fine oats erbij voegen en wat eieren. wil rond de 400 khs zitten dan ofzEven wat je eet per tijd stip neer zetten. Ziet er op het eerste gezicht redelijk uit, aardig wat eiwit. Betwijfel of kh hoog is.
Kh's zijn niet hoog denk ik rond 250-300? maar ga fine oats erbij voegen en wat eieren. wil rond de 400 khs zitten dan ofz