AndroidHealthClinic

Gaining muscle (cleanbulk)

• Topic Starter Topic Starter
Zaterdag
Benen
Squat
3x10x60kg (opwarmen, en helemaal beneden gegaan)
4x5x100kg (helemaal naar beneden gegaan kon eerst niet)
1x7x80kg

leg press
Seated leg curl
Leg curl

Kuiten
Calf press
Lever standing calf raise

Omg mijn benen waren kapot! Ik zweer het toen ik moest traplopen was het squaten all over again! Kan niet opstaan :D Moest het doen om rijst+tonijn te eten en nu ga ik een paar uur niet opstaan.

Geen energie meer zeg alsof ik 3 scoops noxipro heb genomen, dikke crash.

vind een dikke knobbel bij mn ballen is dit normaal? weet dat het de bijbal is maar is wel hard

vind een dikke knobbel bij mn ballen is dit normaal? weet dat het de bijbal is maar is wel hard

Waarschijnlijk is het niks, maar ik zou het toch laten checken als ik jou was.
En als je zorgt dat je bij de vrouwelijke huisarts bent (kweenie of je kan kiezen) dan kan je er nog van genieten ook.
Oh ja, daar zit iets dokter, uhmmmja daar. Volgens mij moet er wat uit komen dokter :D

Waarschijnlijk is het niks, maar ik zou het toch laten checken als ik jou was.
En als je zorgt dat je bij de vrouwelijke huisarts bent (kweenie of je kan kiezen) dan kan je er nog van genieten ook.
Oh ja, daar zit iets dokter, uhmmmja daar. Volgens mij moet er wat uit komen dokter :D
Haha is denk ik niks, ben al een keer eerder gegaan is niet echt prettig man zat aan mn ballen te knijpen en zei da er niks was maar soms als ik ze recht wil zetten krijg ik een steek of aanraak dat maakt me van streek

Mja ik zou alsnog gaan man. Of het nou een kerel is of niet boeie, het zijn wel 2 dingen die je nodig hebt

Snelle suikers = insuline piek = buik vet.

gewicht is wel hoger maar zie niet echt verschil.. weet ik het ook alvast en neem ik het gwn na training.

Rug
pull ups
1x7xBW (pr)
3x5xBW

Na 1 training kon ik net 5 keer en nu lukt het makkelijk, krachttoename+!:D

Dumbbell rows
3x5x30kg (pr)
2x8x28kg

T-bar rows (zonder stang)
3x6x40kg
2x5x45kg
Latt pulldown
Gewichten staan niet erbij maar standen, hier ging ik wel wat klooien :o

Deadlift
4x5x100kg
Grip faalt steeds maar kracht ging vooruit en had niet zoveel steken dit keer!

BicepsSeated dumbbell curl
4x8x18kg
1x8x16kg

Ez-bar curl
4x5x15kg (elke zij)
1x10x10kg (elke zij)

En dan een ez -bar curl maar voor je onderarmen erbij, zegmaar een hammer bar curl

4x5x15kg (elke zij)
1x10x10kg (elke zij)

En dan wat onderarmen en klaar.

Ging lekker :D Woensdag schouders en wil hoger dan 5 reps 28kg dumbbell shoulder press doen en als ik eenmaal 8x30kg kan wissel ik naar militairy press.

Sterke dumbbell curls na die rug training!

Nette training broeder.:)

lekker bezig man ;)

Heb fine oats gekocht en ga een voedingsschema nu maken, gewicht gaat steeds omhoog zit nu rond 83/84 volgend mij eet ik teveel.

Vandaag :
whey
4 brood pindakaas (bruin)
1 pak kipfilet
3 brood plus 1 turks worst
1 appel
150/200gram rijst + 150 tonijn
300-500gram vlees turkse kofte
1x whey
150gram kipfilet + 2 grote lepels olijfolie
500gram kwark+ whey

Even wat je eet per tijd stip neer zetten. Ziet er op het eerste gezicht redelijk uit, aardig wat eiwit. Betwijfel of kh hoog is.

Kh's zijn niet hoog denk ik rond 250-300? maar ga fine oats erbij voegen en wat eieren. wil rond de 400 khs zitten dan ofz

Eet dan wat meer rijst en boterhammen ipv van fine oats. Is leuk, maar om daar nou 25% van je kh uit te halen is een 2de.

Edit: Laat maar, is gewoon havermout bedenk ik me zo. Opzich prima kh bron, dan is die 100gram niet eens zo slecht nee ;)

Laatst bewerkt:
Ik zit echt om de uur te eten, tot ik bijna moet kotsen hoe moet ik meer eten? Fine oats gaan er makkelijk in denk ik en kan idd wel nog 100 gram rijst erbij zetten maar mijn gewicht gaat goed nu als ik er wat meer bijzet ga ik nog harder wat meer vet betekent

Terug
Naar boven