Sterk man lekker hoor! hoop dat je snel weer zwaarder en lagere reps kan..
thx, hoop hetzelfde al hoop ik wel eerst uit te komen op ongeveer 30x100 kg.. al betwijfel ik het sterk of dit gaat lukken.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sterk man lekker hoor! hoop dat je snel weer zwaarder en lagere reps kan..
Wat zijn dit voor trainingen man? 40-50 reppers...
Weet je zeker dat je niet beter lange afstand kan gaan zwemmen of zo?
Op hoge herhalingen wordt techniek alleen maar slechter, dus lijkt me sterk dat dat beter is om eventuele blessures te genezen of voorkomen.
het blijft mij verbazen maar als het zo is
chapeau ! vind kracht ook erg belangrijk
---------- Post toegevoegd Thu 15 Dec 2011 om 00:23 ----------
ik hoop voor jou dat je geen blessure krijgt..
las al dat je pijn hebt en toch traint, oppassen best.
blessures zijn echt geen pretje en helemaal niet overroepen
hoor.
zou eerder 1 of 2 weken rust nemen, kan nooit kwaad.Tjah zo bijzonder is het niet hoor bedoel , ok 78 reps zijn zeker wel wat reps maar op een hoger gewicht duiken de reps bij mij echt enorm omlaag(veel erger dan bij de gemiddelde).
En begin inderdaad wel wat last te krijgen ( onderrug/polsen) maar nog 1 week en dan las ik toch op z'n minst 1 lichte trainingsweek in en als het moet 2 vooraleer ik verder ga met dit programma( welliswaar met verhoogde gewichten).
zou eerder 1 of 2 weken rust nemen, kan nooit kwaad.
anders zit je achteraf misschien met de shit trust me.
---------- Post toegevoegd Thu 15 Dec 2011 om 00:38 ----------
+ 30 maal 100 bench is echt sterk.
ben eens benieuwd hoeveel je doet met 1 rm
zal wel 150 zijn ofzo
.idd, eerst te ijverig & daarna met de shit zitten. ik was ook zo maar had het me er na toch verdomme hard beklaagd. maar als je nog geen blessure gehad hebt is het ook logisch dat je zo denkt van "ik train toch door boeie" ik weet nu toch wel beter ondertussen..Wat heb je er aan als ik vragen mag, 30x100 benchen? Om eerlijk te zijn, je bf is veel te hoog ik zou zo snel mogelijk beginnen met cutten. Als je echt 130 wilt zijn en dus ook een nog hoger bf krijgt is gewoon (levens) gevaarlijk. Ik woog zelf op me max 105 en cutten terug naar de 93 op 10% wat er beter uitzag toen ik 105 woog.
Ik zal je fysiek niet beoordelen op het aantal kg's maar op definitie en mass, en ik zal niet de enige zijn
Er zit aardig wat massa onder zo te zien, en om het nog meer uit de hand te laten lopen is doodzonde.
Wat heb je er aan als ik vragen mag, 30x100 benchen? Om eerlijk te zijn, je bf is veel te hoog ik zou zo snel mogelijk beginnen met cutten. Als je echt 130 wilt zijn en dus ook een nog hoger bf krijgt is gewoon (levens) gevaarlijk. Ik woog zelf op me max 105 en cutten terug naar de 93 op 10% wat er beter uitzag toen ik 105 woog.
Ik zal je fysiek niet beoordelen op het aantal kg's maar op definitie en mass, en ik zal niet de enige zijn
Er zit aardig wat massa onder zo te zien, en om het nog meer uit de hand te laten lopen is doodzonde.
idd, eerst te ijverig & daarna met de shit zitten. ik was ook zo maar had het me er na toch verdomme hard beklaagd. maar als je nog geen blessure gehad hebt is het ook logisch dat je zo denkt van "ik train toch door boeie" ik weet nu toch wel beter ondertussen..
fuaark 37x90kg..wanneer ga je nou eindelijk aan de "normale" reps man, wil die 8x120's 6x140's zien gvd...![]()
.