gokhann
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 91
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 85kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Overhead press = military press?
Of wat versta jij eronder?
thankxZiek weer, lees net dat je geen voedingsschema hebt? Jij bent echt geneticly blessed.
het is een push jerk, als ik dit zo zieDat had ik al door door
100 pushpress is echt nice man.
Ben eens benieuwd wat jij vorig jaar op SM wedstrijden presteert..
dit bedoel ikNeem aan dat je seated dumbbell BENCH press bedoelt! In ieder geval ziekelijk sterk, net als je OH press!
ja zekerJezus man corrigeer hem niet zo..jelly ****s.
Heb je al een beetje zin in de wedstrijd zaterdag Gokhann?
, heb echt geen idee hoe alles daar in elkaar zit. daar bedoel ik mee hoe vaak je aan de beurt komt en hoe ze op de uitvoering gaan letten enzo.thankxfuaark 40's shoulder press!
nette oh press ook gaat lekker![]()

haha was dat maarfuuaark indeed.
Spijtig dat je niet betaald word per pr, je was al rijk!

training van vandaag
rug-schouders-triceps
seated shoulder press
8x16
8x20
8x24
8x28
8x32 PR
training van vandaag
schouder
seated dumbbell press
8x20
5x24
5x28
5x32
5x36 PR
3x40 PR
Of doe je gewoon zo snel zoveel progressie maken. Ach **** it. Je bent gewoon een beest! Respect.ja zeker, heb echt geen idee hoe alles daar in elkaar zit. daar bedoel ik mee hoe vaak je aan de beurt komt en hoe ze op de uitvoering gaan letten enzo.
bij de bovenste training had ik 2 dagen daarvoor ofzo m'n max op de bench press gedaan. en ik voelde nog steeds de spierpijn dus ik had gewoon een rustige schouder training gedaanBen ik nog steeds verwardOf doe je gewoon zo snel zoveel progressie maken. Ach **** it. Je bent gewoon een beest! Respect.
.heel erg bedankt sanneIk zal je straks, als ik terug kom van trainen, even een privé bericht sturen met wat meer info. Dan weet je een beetje wat je kunt verwachten en hoe je moet opwarmen.
, zou idd erg fijn zijn als je dat kunt doen.