UA26
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 91kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
die dumbbells in de goede startpositie krijgen bij de seated db press is wel een training op zich ofniet26 kg bij mij gaat nog wel maar 30 nu echt ff niet

haha gaat nog wel hoordie dumbbells in de goede startpositie krijgen bij de seated db press is wel een training op zich ofniet26 kg bij mij gaat nog wel maar 30 nu echt ff niet

thankx manHeb ik ook last van
Iig erg mooie training weer, sterke CGBP!

thankx tom
jammer m'n rechter arm was al boven maar links ging alleen mar verder omlaag.sterke bench man! Bij mij in de gym zou je al bijna de sterkste zijn haha
(met squat en deadlift ben je dat al)

heb ik vaker last van, maar het zijn meestal de laatste pers herhalingenHeb je weleens vaker last van (reachts sterker dan links). Wat DB work pakken om het verschil aan te pakken! Verder nette VPR hoor!

haha je moet je PR toch wel zetten heKan me inderdaad nog wel een filmpje van een van je benches herrineren waarin je rechts er gelijk uitknalde en links heeel erg langzaam ging. Was wel machtig om te zien toen
![]()

thankx gns
idd tom

hahasterke bench man! Bij mij in de gym zou je al bijna de sterkste zijn haha
(met squat en deadlift ben je dat al)

haha, thankx

haha
, ze meten zo'n 68/69cm
wtf @ bijna 70 cm benen lol
ik heb geeneens 60 ofzo haha.
Feeling ecto![]()

de filmpje van de 3x147.5 squat