Fitness Seller

gokhann's log

• Topic Starter Topic Starter
doe ze nou effe nog op deze diepte, daarna ga ik wat minder diep. want dit is denk ik niet echt nodig

jezus, hoe kom je zo diep man! je rug bolt ook niet echt.
****ing sterk!

ga ze niet altijd zo diep doen hoor, maar doe het nou wel even. anders is het weer gekloot of ik diep genoeg ga of niet.

Daaaaaaaaaaamn, die diepte!

thankx philip, maar zoals ik al zei ga ik ze niet altijd zo diep doen;)

---------- Post toegevoegd Fri 14 Oct 2011 om 22:55 ----------

training van vandaag

schouders, triceps, rug

seated dumbbell press
8x18
5x24
3x6x32

push jerk
5x20
5x40
2x60
3x5x85 VPR

close grip bench press
8x20
5x40
5x60
2x80
1x95
2x5x107.5 PR
4x107.5 :(

bent over row
8x20
5x40
2x60
1x85
3x8x95 VPR

lat pull down
8x49
8x63
8x77
2x8x96
7x96 :(

zondag ochtend verterk ik naar londen met school, tot woensdag. dat word dus 4 daagjes niet trainen. marja is niet zo erg lijkt me. want do, en vr. ben ik vrij:D

Laatst bewerkt:
nice training jammer van close grip

Jij blijft ook bescheiden zeg! Over die diepte had ik inderdaad al gelezen, maar je doet het toch maar ff hé! Zware CGBP, BOR en LPD. Volgende keer heb je de 3x5 en 3x8! ;)

Woow, kapot zieke stats!
Je bent een voorbeeld voor me!

hoe ging push jerk was het al een beetje zwaar

nice training jammer van close grip
idd jammer volgende keer 3x4x107.5. verlagen in volume;)

---------- Post toegevoegd Sat 15 Oct 2011 om 18:37 ----------

Jij blijft ook bescheiden zeg! Over die diepte had ik inderdaad al gelezen, maar je doet het toch maar ff hé! Zware CGBP, BOR en LPD. Volgende keer heb je de 3x5 en 3x8! ;)
doe het niet effe hoor:o

---------- Post toegevoegd Sat 15 Oct 2011 om 18:41 ----------

Woow, kapot zieke stats!
Je bent een voorbeeld voor me!
thankx nerenore:), was ik maar zo buff, van jou ga ik trouwens zieke kracht stats verwachten voor je 17 de;)

---------- Post toegevoegd Sat 15 Oct 2011 om 18:43 ----------

hoe ging push jerk was het al een beetje zwaar
ja ze waren lekker zwaar dit keer, volgende keer doe ik ook 3x4x87.5 deze doe ik dus ook al verlagen in volume;)

gokhan: jong en gevaarlijk.
Goede kracht heb jij man voor je leeftijd

Echt nice filmpje man. Techniek blijft ook gewoon 200% onder die zware gewichten.
Jmmr van die laatste rep elke keer in je laatste training. Maar blijft indrukwekkend.

Die paar daagjes londen hadden ze beter in schoolweek moeten doen ipv herfstvakantie:P
Veel plezier alvast!!

gokhan: jong en gevaarlijk.
Goede kracht heb jij man voor je leeftijd
thankx tyrael, jou kracht stats zijn trouwens ook echt ziek:eek:

---------- Post toegevoegd Sat 15 Oct 2011 om 19:00 ----------

Echt nice filmpje man. Techniek blijft ook gewoon 200% onder die zware gewichten.
Jmmr van die laatste rep elke keer in je laatste training. Maar blijft indrukwekkend.

Die paar daagjes londen hadden ze beter in schoolweek moeten doen ipv herfstvakantie:P
Veel plezier alvast!!
thankx dwarff, maar de londen reis is niet in de herfst vakantie. morgen ochtend verterk ik naar londen, en woensdag ben ik terug. en do, vr vrij:D.
de week erop herfst vakantie:D. daarna nog een weekje school, na dat weekje school begint de proefwerkweek.:(

Laatst bewerkt:
Pfff, jij bent echt moeilijk sterk overhead en op de bank man ;)

thankx dwarff, maar de londen reis is niet in de herfst vakantie. morgen ochtend verterk ik naar londen, en woensdag ben ik terug. en do, vr vrij:D.
de week erop herfst vakantie:D. daarna nog een weekje school, na dat weekje school begint de proefwerkweek.:(

Dus gewoon komende 2 weken chillen jij. Effe paar daagjes in buitenland en extra lange herfstvakantie. doe je goed!!

Jij hebt duidelijk niet stil gezeten. Ik heb weer veel pr's zien voorbijkomen. Binnen enkele weken zal het bij mij ook opnieuw beginnen.
De rust zal je goed doen, en erna knal je maar dubbel zo hard;)

Pfff, jij bent echt moeilijk sterk overhead en op de bank man ;)
thankx bossman

---------- Post toegevoegd Thu 20 Oct 2011 om 12:16 ----------

Dus gewoon komende 2 weken chillen jij. Effe paar daagjes in buitenland en extra lange herfstvakantie. doe je goed!!
idd:D

---------- Post toegevoegd Thu 20 Oct 2011 om 12:17 ----------

Jij hebt duidelijk niet stil gezeten. Ik heb weer veel pr's zien voorbijkomen. Binnen enkele weken zal het bij mij ook opnieuw beginnen.
De rust zal je goed doen, en erna knal je maar dubbel zo hard;)
als je me maar niet voorbij knalt:p

london was wel lachen, veel vrije tijd gehad om wat rond te lopen. lekkere durum op, en kfc en de mac:D maar toch ben ik blij dat ik thuis ben en normaal kan eten.
nu terug op het echte werk. gisteren had ik nog getraind was om 7 uur terug en m'n moeder zat turkse pizza's te maken:D snel 3 van naar binnen gewerpt. en hup naar de sportschool

de training

Bench press
8x20
5x40
5x60
2x80
1x90
1x105
2x6x115
7x115

incline dumbbell press
5x20
5x26
3x8x34 VPR

dips
8xbw
8x10+
8x20+
5x25+ ik denk dat het allemaal PR's zijn:)

Zwaar he, dippen als je bijna 110 kilo weegt :D

Hoe komt t trouwens dat jou bench relatief hoog is ivt je squat en dl als je kijkt naar anderen hier?

zwaar idd:D
maar bij de bench weet ik het ook echt niet. misschien omdat ik wat later met benen begon te trainen.

Terug
Naar boven