gokhann
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 91
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 85kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
thankx philip, maar zoals ik al zei ga ik ze niet altijd zo diep doen

idd jammer volgende keer 3x4x107.5. verlagen in volume

doe het niet effe hoorJij blijft ook bescheiden zeg! Over die diepte had ik inderdaad al gelezen, maar je doet het toch maar ff hé! Zware CGBP, BOR en LPD. Volgende keer heb je de 3x5 en 3x8!![]()

thankx nerenoreWoow, kapot zieke stats!
Je bent een voorbeeld voor me!
, was ik maar zo buff, van jou ga ik trouwens zieke kracht stats verwachten voor je 17 de
ja ze waren lekker zwaar dit keer, volgende keer doe ik ook 3x4x87.5 deze doe ik dus ook al verlagen in volume

thankx tyrael, jou kracht stats zijn trouwens ook echt ziekgokhan: jong en gevaarlijk.
Goede kracht heb jij man voor je leeftijd

thankx dwarff, maar de londen reis is niet in de herfst vakantie. morgen ochtend verterk ik naar londen, en woensdag ben ik terug. en do, vr vrijEcht nice filmpje man. Techniek blijft ook gewoon 200% onder die zware gewichten.
Jmmr van die laatste rep elke keer in je laatste training. Maar blijft indrukwekkend.
Die paar daagjes londen hadden ze beter in schoolweek moeten doen ipv herfstvakantie
Veel plezier alvast!!
.
. daarna nog een weekje school, na dat weekje school begint de proefwerkweek.
thankx dwarff, maar de londen reis is niet in de herfst vakantie. morgen ochtend verterk ik naar londen, en woensdag ben ik terug. en do, vr vrij.
de week erop herfst vakantie. daarna nog een weekje school, na dat weekje school begint de proefwerkweek.
![]()
thankx bossmanPfff, jij bent echt moeilijk sterk overhead en op de bank man![]()
iddDus gewoon komende 2 weken chillen jij. Effe paar daagjes in buitenland en extra lange herfstvakantie. doe je goed!!

als je me maar niet voorbij knaltJij hebt duidelijk niet stil gezeten. Ik heb weer veel pr's zien voorbijkomen. Binnen enkele weken zal het bij mij ook opnieuw beginnen.
De rust zal je goed doen, en erna knal je maar dubbel zo hard![]()

maar toch ben ik blij dat ik thuis ben en normaal kan eten.
snel 3 van naar binnen gewerpt. en hup naar de sportschool