gns
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 73
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
thankx gns
idd lang geleden, dacht laat ik eens wat anders doen dan flyeskijk hem gaan. dippen lang geleden ofnie ziet er wel nice uit man

meer richting het afgetrapt appartementcomplexnice training kerel, had je nog een beetje chill logeeradres of zat je in zo'n gaar afgetrapt appartementencomplex![]()
, marja het enige wat je er deed was slapen.ze waren toch niet zo grootepic turkse pizza's eten
je bf is 18% ongeveer?
brute bench zoals altijd
. en m'n bf schat ik zo rond de 18 janee nog nietHeb jij dan niet eens een volledig weekje rust nodig animal?
Meteen weer met gewichten smijten, goed bezig!!
, weet echt niet wat ik moet doen met dat weekje rust
haha thankx baas

eindbaas bob

gaat de volgende keer wel zwaar worden, weet dan niet hoe het met de VPR's zal gaan.
haha, nee hoor gaat geen gewoonte worden ditweer een vpr?
Begin het stilaan gewoon te worden eigenlijk![]()

ik weet niet of ik zo'n repout weer ga doen, had er toevallig een lekker tempo in de laatste werkset dus was ik maar gewoon verder gegaansterke fronts man, 100kg no way dat dat me lukt
btw, die triples met 165 gingen easy denk ik? dat je het derde setje 8x165kg deed? lekker doodgaan
volgende keer 167,5kg 3x3 met laatste repout? kan je nog tijdje doorgaan met verhogen![]()

thankx philip

eigenlijk had ik er geen zin in om de fronstsquats nog te doen. maar had ze toch gedaan, wel 10kg minder als de vorige keerGratz met je VPR's netjes dat je toch nog 'ff' die frontsquats eruit hebt gestampt![]()