gns
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 73
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
thankx bossman

leuke oefening is het**** jonge, moet ook eens leren push jerken
En di gewichten ook weer..

haha thankx

oke zeker chill, wij zijn daar op wo, vr, zo, (ma). altijd in de avonden.lekkere gewichten weer.. deze week kom ik eens bij jullie langs![]()

haha, ik train gewoonlijk op wo, vr, en zo. maar omdat het nou vakantie is, en ik niet naar school hoef, dus ook geen huiswerk heb
. ging ik maar ook op ma trainen
haha thankx

maar die van jou waren fullsDamn.. monster training weer... en ik was al blij met me 1 x 140![]()

iddDat is een mooi mijlpaal wat je daar neerzet met die squat![]()

thankx

misschien het NK maar weet het niet zekerLekkere training man gratz met die zware VPR op de squat.
Ga je binnenkort nog een wedstrijd draaien ?
haha mag ook niet gebeuren hesterk man. Ik probeer je maar in te halen, en jij loopt maar weer ff weg![]()

thankx philipGefeliciteerd met je VPR!
Jij gaat nog lekker door zo!![]()
haha, jij mag mij ook niet inhalen

alweer het allerlaatste setje met de laatste rephaha, wacht al met spanning af op de revangeZware flyes gokhan.
Miss eens resetten op bench?
Je bencht volgens mij zo 20x80kg
Zet zware stem op:
Will gokhan the mysterieus lost son of Goku hit the 3x6x117,5kg bench and surpased the super sayjin 5 AND his dad..??
See it the next time on Draaagoon..Baaall... ZZZZ (a.k.a: gokhan's LOGGG)![]()
. maar als het niet lukt ga ik gewoon wat lager in reps(3x5). met resseten wacht in nog af.