Vortexx029
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 264
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
thankx andere beest

ja, ik denk het NKLekkere DL. Wil je aan een PL wedstrijd gaan meedoen? Goed bezig iig![]()
idd klote van die faal, maar ik had daarvoor best dik volume met de mp. en close grip is zowieso niet een van m'n sterkste kantbruut zoals altijd!
falen op bench? niet gewend van jou
je haalt zeker ook veel kracht uit borst en minder uit tricep? (vanwege lagere cgbp)

chill dat het niet zo druk was, ik ben er zondag weer om zo'n 12 uurWederom sterk!
Was vandaag weer rond 5 uur daar en het was op zich niet eens zo heel druk![]()

denk het niet, maar hoop het wel

thankx stefanjij gebruikt echt beesachtig hoge gewichten man, ik kan de poten hebben, maar jij squat dubbel zo veel xd?

kurwa maaach, waarom zie ik je nooit meer bij de axis brah. we hebben die kurwa motivatie nodig bij onze PR's

thankx Vortexxgratz met je zoveelste VPR
strong deadlift is strong![]()

volgende jaar start ik een nieuwe log, dan zet ik hem daar wel neer. denk dat het daar ook wel meer op z'n plek staatt*ring wat ben jij toch sterk voor je leeftijd, moet dit log trouwens niet in de PL/Strongman/gewichtheffen sectie?

PLHij is toch een echte bodybuilder aan het worden
PL strongman doen toch niet zozeer aan iso oefeningen of wel?
meestal gewoon de compounds iddthankx philippe

3x per week, en in de vakanties soms een dag extraKan niet wachten tot je volgende training. Hoe vaak per week train je eigenlijk?![]()

thankx ua26, volgende jaar staat het daargoede pr's gokhan! echt sterk ben je nu al.. en ben het wel eens met hierboven dat je dit log beter in pl sectie kunt doen![]()

Snap nou wat Gns bedoelt met een vervelende knik
http://www.youtube.com/user/MyTobiasz#p/u/1/QXFYmwqwSKohoppa, 3x4x150kg squatlekker man!
k*t leg presses heb ik ook wel eens gehad, met een epic sticking point ergens onderin...
legg press is idd wat krapjesokee, zo een heb ik nog nooit gedaan.
krijg pijn aan me knieen als ik naar zijn filmpje kijk...
haha weet ik maar die polen trainen wel hard en serieus. in ieder geval beter dan m'n vorige die gym die veroverd werd door de beachboys/superdudes![]()