jonggeleerd
Huge Freak
- Waardering
- 374
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
thankx mike
ik niet bob en gns ook al niet

bij ons trainen ze wel benenZe trainen inderdaad wel hard, zijn er altijd, maar ik zie ze nooit benen trainen. Jou ook al opgevallen? Voor de rest heb ik absoluut geen moeite met ze.

thankx philip hoop ook echt dat de 3x3x152.5 erin zitGefeliciteerd met je squat man! Die 152,5 zit erin!
haha moet ook sterker worden heHey vriend, het feit dat jij meer bankt dan mij wilt niet zeggen dat je meer kan gaan squatten en DL'en dan mij
![]()

volgende keer gewoon verhogen heeft geen zin om steeds op hetzelfde gewicht te blijven hangen.
training van gisteren
bench press
8x20
5x40
5x60
2x80
1x90
1x105
6x117.5
3x117.5 , 4, 5 en 6 werd gespot
5x177.5volgende keer gewoon verhogen heeft geen zin om steeds op hetzelfde gewicht te blijven hangen.
incline dumbbell press
5x20
5x26
3x8x38 VPR
incline dumbbell flyes
5x16
5x20
5x26
5x30
allemaal PR's op de incline flyess nog nooit eerder incline gedaan![]()
damn... en dan ontevreden, pff...
hehe gratz met je VPR op de incline dumbbell press
Gaan de dumbbells bij jullie verder als 40 kg, want anders wordt het zeuren of je moet gewoon meer reps draaien![]()
ik train samen met hemHoly crap... 177,5 kgdamn... en dan ontevreden, pff...
Beestachtige training![]()

verbeterd

idd geen zin om hier nog weken op te blijven hangenlekkere flys hoor en ja gewoon die bp verhogen dan volgende keer!

thankx stefansuper sterke bench man:O
en de rest ook allemaal zwaar haha
3x6 was eigenlijk de bedoelingwauw die flyes zijn ongekend beest,
5x117,5:| Stop is met zo sterk zijn?

thankx dumba
thankx philippe
idd kort en krachtig

haha gelukkig lopen ze tot de 52, wat bob al zeihehe gratz met je VPR op de incline dumbbell press
Gaan de dumbbells bij jullie verder als 40 kg, want anders wordt het zeuren of je moet gewoon meer reps draaien![]()

eigenlijk wel genoeg voor borst ja, maar ziet er kort uit 3 oefeningkrachtig zeker!
maar kort? gewoon 3 press oefeningen, genoeg lijkt me toch?