philippe58
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 29
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haha thankxFocking hard man. Haha zo'n klein mannetje wat er in die box staat maar wat een power....
Echt niet te onderschatten ditMoet er niet aan denken 185kg in me nek te laten rusten.
Respect man!!
Hoezo trainde je in die volgorde? schouders->triceps->rug

thankx, maar staand zijn ze ook een stuk zwaarderKlasse die zittende schouderpress. Ik vind die oefening staand met die gewichten al zwaar, maar zittend...pffff. Goed hoor.![]()

zou erg mooi zijn

thankx maar als ik 190 had gedaan, moet jij weer harder trainen om me voorbij te gaanAls ik dat filmpje zie had je er nog wel een 190 uit kunnen grinden hoor![]()

thankx phillipe fijn dat je weer komt kijkenHeb een aantal erg sterke trainingen gemist! Vooral sterke squats!

thankx maar als ik 190 had gedaan, moet jij weer harder trainen om me voorbij te gaan![]()

zou erg mooi zijn

thankx axis member

barbell curls jaPittige frontsquats. Die bicepsoef was dat de BB curl? Is toch een behoorlijk gewicht wat je gebruikt. Mss ff hoger aanvangenVb 8x30 7x40 6x50 5x60.
![]()

haha die stang ligt op de front ook een stuk zwaarderhehe nice frontsquatsik help me eigen altijd half om zeep als ik die doe
![]()

nee jammer genoeg niet

deed eerste alle zware been oefeningen op een dag, maar dat is niet zo verstandig. dus heb ik gewoon in de week 2 been dagen.bijv, ene keer zware squats en de andere keer zware fronst squat of dl's.lekkere FSQ
hoelang herstel heb je meestal nodig na zware squats? en wat is je schema ongeveer?
want je doet nu maar 2 oefeningen
haha thankx G.N.SHele nette training gokhan... Ik zie dat ik nog een lange weg te gaan heb voor ik jou heb ingehaald
Die incline is echt dodelijk![]()

gingen wel waren eigenlijk helemaal niet zo zwaarSuperbruuttt
Hoe gingen die pullovers?
Voelde je dat nog beetje in de borst?
i want your dl

thankx dumbaWow die incline db press en je bench. Congratzz met je PR-regen.![]()

ooit zal ik die andere pl beast zien, ooit...