gns
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 73
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik dacht dat jeffrey dat deed, marja er is nog magnesium in zo'n leger zakje, daar zit zo'n magnesium bal in. maar als je die wil zou ik dat aan nils vragen denk trouwens dat jeffrey dat ook wel weet te vinden.Toch nog aardige gewichten bro!Magnesium is idd k*t
, was bij mij ook al op... Heb telkens met me handdoek de stang en me handen drooggemaakt
Wie zorgt er normaal gesproken voor nieuwe magnesium?
met magnesium houd ik 190 easy, als ik daar gewoon gebruik van kan maken blijf ik het ook gebruiken.Grip beginnen trainen
Ik zit ook zonder magnesium..
grip komt vanzelf dan wel
ben ik ook van plan als het inkomen binnen iseigen bakje masgnesium meenemen, kost geen drol dat spul

. maar voorlopig kan ik gebruik maken van die magnesium balidd, soms gaat het en soms ook nietToch mooie VPRs hoor. Je hebt dagen dat je vindt dat het lekker gaat en je hebt andere dagen... Mooie training.![]()

maar het zou wel leuk zijn als dat altijd konNiks mis met je training. Je kan nou eenmaal niet altijd maar tegen of over je max blijven trainen.

jij snapt hetNice training met VPR's, ondanks dat het niet liep zoals je het graag had gewild.
Ik snap je wel een beetje, ondanks dat je gewoon een goede traing heb gedraaid hou je toch het gevoel dat er meer in zat.
daarom ook dat klote gevoel na de training