Fitness Seller

gokhann's log

• Topic Starter Topic Starter
Nice train bro! Jammer van die 230.. ik heb m afgezworen dat klote ding :P
haha wilde er ook niet meer op, marja je kan er wel goed op reppen als je dat ding laat bouncen ze waren niet allemaal strict maar het ging ook een beetje om de burning quad's:p

---------- Post toegevoegd Thu 1 Dec 2011 om 18:59 ----------

thankx wel met bounce marja:o

---------- Post toegevoegd Thu 1 Dec 2011 om 19:01 ----------

sterke deadlift gokhann! deadlift ligt me echt niet :S
en je assistence bij vorige training,

cable rows, pulldowns
beginnen met 30kg? en eindigen tegen de 100? pak dan wat volume op gewicht waarbij je voelt dat je iets doet :P

verder top trainingen zoals altijd natuurlijk!
haha ja een beetje te rustig opgebouwd:p

---------- Post toegevoegd Thu 1 Dec 2011 om 19:03 ----------

bij m'n knieen volgens mij is de stang zelfs boven m'n knieen geweest maar kreeg dat ding echt niet gelockt:( bleef wel eventjes doortrekken

Laatst bewerkt:
Sterke deadlift man!

Respect voor je sumo :bow:, ik vind em toch een stukje zwaarder als de "gewone"deadlift" :o

thankx philipe

---------- Post toegevoegd Sat 3 Dec 2011 om 17:46 ----------

Respect voor je sumo :bow:, ik vind em toch een stukje zwaarder als de "gewone"deadlift" :o
kleiner zijn bij de sumo komt voor mij wel geod uit. hoef een kortere beweging te maken dan iemand die langer is dan mij:D

---------- Post toegevoegd Sat 3 Dec 2011 om 17:50 ----------

training van gisteren
Borst

Bench press
8x20
5x40
5x60
2x80
1x100
1x110
3x3x122.5 PR:D
1x130 paused PR:D:D ,heerlijk dit gedaan te hebben na m'n werkset.

incline dumbbell press
5x24
5x30
3x36
3x8x44:cool: ,moest eingenlijk 42kg doen maar die was er niet:rolleyes:

dumbbell flyess
8x16
8x20
8x26

heerlijk getraind:)

Laatst bewerkt:
Goede benchpress, maar wow die inclines. Volgende x zorg ik ervoor dat de 42,44,46 en 48kg er niet zijn...dan mag je de 50ers proberen.;):D

Nice train bro.. Ik zat afgelopen maandag met hetzelfde probleem :D na de 40 gaan de dumbbells inderdaad naar 44/48/52, zijn leuke stappen om te maken dan:), helemaal als je ze dan ook vol kunt maken:fire:

Ik zie iig dat ik qua borst in de buurt aan het komen ben haha :P

dikke bench. 135 @ wedstrijd?

Goede benchpress, maar wow die inclines. Volgende x zorg ik ervoor dat de 42,44,46 en 48kg er niet zijn...dan mag je de 50ers proberen.;):D
haha maar dan wel zonder te failen:o

---------- Post toegevoegd Sun 4 Dec 2011 om 19:31 ----------

Nice train bro.. Ik zat afgelopen maandag met hetzelfde probleem :D na de 40 gaan de dumbbells inderdaad naar 44/48/52, zijn leuke stappen om te maken dan:), helemaal als je ze dan ook vol kunt maken:fire:

Ik zie iig dat ik qua borst in de buurt aan het komen ben haha :P
ik moet meer gas geven met de inclines. je mag niet in de buurt komen:p

---------- Post toegevoegd Sun 4 Dec 2011 om 19:34 ----------

dikke bench. 135 @ wedstrijd?
zou wel mooi zijn maar denk toch dat het te hoog gegrepen is

---------- Post toegevoegd Sun 4 Dec 2011 om 19:38 ----------

training van de schrale zondag

squat
8x20
5x60
5x80
2x100
1x120
1x130
1x140
1x150
1x160 grinder
1x165 Fail had er gewoon geen kracht voor, zo klote vind ik het zeg die zondag:mad:

deadlift
5x60
1x100
1x120
1x140
1x160
2x3x180 voelde ook al zwaar aan ongelofelijk:(

Kerel, je maxt nu al aardig tijdje. Geen tijd om weer eens 5 jes te pakken ofzo?

Ga je eigenlijk uit op de zaterdag(drank)? Dan vind ik het al een prestatie dat je traint:p.

CNS is je centraal zenuwstelsel, zwaar vermoeid CNS -> overtraining, en je CNS pak je heel zwaar door dicht bij je 1RM te liften. Als je dat langere tijd achter elkaar doet ga je snel stuk

Ga je eigenlijk uit op de zaterdag(drank)? Dan vind ik het al een prestatie dat je traint:p.
ow nee doe ik niet, maar dit heb ik onderhand iedere zondag, ga denk ik voortaan niet meer op zondag trainen. ben echt lui dan:o

---------- Post toegevoegd Sun 4 Dec 2011 om 20:30 ----------

CNS is je centraal zenuwstelsel, zwaar vermoeid CNS -> overtraining, en je CNS pak je heel zwaar door dicht bij je 1RM te liften. Als je dat langere tijd achter elkaar doet ga je snel stuk
zou idd daardoor kunnen komen had nog een max sumo geattempt. en bp was ook al pittig deze week.

Lekkere trainingen man, nice bench! Zat net is je beginpost van je log te lezen, brutale progressie in redelijk korte tijd!
Best sick ook dat je pas 16 bent, je gaat echt nog ****ing sterk worden als je zo doorgaat.

Merk het zelf ook, ik train het liefst ook dicht tegen mn 1RM aan, maar na een tijdje merk je dat je zwakker word. Dan even stapje terug doen en wat herstellen, dan kom je er weer sterker uit ;)

Zondagen zijn geen trainingsdagen:P

Jouw zondags gewichten zijn nog meer dan wat de helft van DBB pakt:D

Terug
Naar boven