AndroidHealthClinic

gokhann's log

raar dat je zondag zo weinig pakt? ga je om 7 uur trainen ofzo? :O
maar was BBosman ook zegt, ik zou wat meer triples/5jes gaan doen en af en toe maxen, want je cns raakt dan ****ed

goed bezig gokhan, maar doe inderdaad maar eens wat 5-jes of triples. Dan kan ik je gemakkelijker inhalen:p

• Topic Starter Topic Starter
Lekkere trainingen man, nice bench! Zat net is je beginpost van je log te lezen, brutale progressie in redelijk korte tijd!
Best sick ook dat je pas 16 bent, je gaat echt nog ****ing sterk worden als je zo doorgaat.
thankx zunnepitte over zo'n 2 weken word ik 17 (18 december). dus mijn 16 jarige leeftijd gaat niet meer zo lang duren:(

---------- Post toegevoegd Mon 5 Dec 2011 om 13:39 ----------

Merk het zelf ook, ik train het liefst ook dicht tegen mn 1RM aan, maar na een tijdje merk je dat je zwakker word. Dan even stapje terug doen en wat herstellen, dan kom je er weer sterker uit ;)
thankx voor advies bossman:), ga deze week ook deloaden. maar wat kan ik dan het best doen. 1 week voor het NK?

---------- Post toegevoegd Mon 5 Dec 2011 om 13:40 ----------

Zondagen zijn geen trainingsdagen:P

Jouw zondags gewichten zijn nog meer dan wat de helft van DBB pakt:D
haha thankx:D

---------- Post toegevoegd Mon 5 Dec 2011 om 13:42 ----------

raar dat je zondag zo weinig pakt? ga je om 7 uur trainen ofzo? :O
maar was BBosman ook zegt, ik zou wat meer triples/5jes gaan doen en af en toe maxen, want je cns raakt dan ****ed
nee train echt om zo'n 12 uur. maar heb er eigenlijk helemaal geen zin in om te gaan trainen:o

---------- Post toegevoegd Mon 5 Dec 2011 om 13:43 ----------

hopen dat het over een aantal jaren 99% word:D

---------- Post toegevoegd Mon 5 Dec 2011 om 13:44 ----------

goed bezig gokhan, maar doe inderdaad maar eens wat 5-jes of triples. Dan kan ik je gemakkelijker inhalen:p
haha zal ik doen maar eerst een weekje deload;)

Laatst bewerkt:
Je trainingen zien er prima uit en ja de 1 vindt zondagtrainingen geweldig de ander....
Welk NK ga je doen? NK PL voor junioren? Je hebt ook nog aparte NK bench en DL. Weet niet of dat wat voor je is.;)

Ik ga weekje voor het NK ook een flinke stap terug, maar deze week ook al niet meer maxen

Je trainingen zien er prima uit en ja de 1 vindt zondagtrainingen geweldig de ander....
Welk NK ga je doen? NK PL voor junioren? Je hebt ook nog aparte NK bench en DL. Weet niet of dat wat voor je is.;)
het NK van 18 december meer weet ik er niet over. zal denk ik wel junioren ofzo zijn. maar wat zijn die aparte NK dan eigenlijk:D

---------- Post toegevoegd Mon 5 Dec 2011 om 20:14 ----------

Als je zo doorgaat kan dat haast niet anders.
thankx, probeer nog zo door te gaan:)

---------- Post toegevoegd Mon 5 Dec 2011 om 20:16 ----------

Ik ga weekje voor het NK ook een flinke stap terug, maar deze week ook al niet meer maxen
flinke stap terug daar bedoel je eigenlijk zo'n deaload week mee toch. of gewoon een redelijk training.

Laatst bewerkt:
Deloadpercentages in je laatste week gebruiken, anders dan maak je er op die 18e weinig van klaar. Veel succes in ieder geval, ben benieuwd wat je daar kan gaan neerzetten.

Deloadpercentages in je laatste week gebruiken, anders dan maak je er op die 18e weinig van klaar. Veel succes in ieder geval, ben benieuwd wat je daar kan gaan neerzetten.
ja idd mike denk toch dat dit verstandiger is, deze week dan toch nog gewone trainingen neerzetten. volgende week deload;) thankx mike

Geen probleem:D

Wanneer die andere NK's zijn weet ik niet precies, maar die staan vast wel op 1 of andere PL kalender. Hercules Amsterdam organiseerde het NK Deadlift en ik d8 dat het NK BP in Alkmaar werd georganiseerd.:)

NK Deadliften?

Nk Bankdrukken ken ik wel :P

NK Powerliften Junioren/masters 18-dec-2011 Alkmaar SSS
NK Powerliften junioren/masters 15-apr-2012 Alkmaar SSS
NK Bankdrukken 18-mrt-2012 Nijmegen Atlas
RAW Bankdrukken 23-sep-2012

:)

---------- Post toegevoegd Wed 7 Dec 2011 om 10:58 ----------

Wanneer die andere NK's zijn weet ik niet precies, maar die staan vast wel op 1 of andere PL kalender. Hercules Amsterdam organiseerde het NK Deadlift en ik d8 dat het NK BP in Alkmaar werd georganiseerd.:)
thankx maar ik zie dat bossman al het volledige heeft gepost:)

---------- Post toegevoegd Wed 7 Dec 2011 om 11:00 ----------

NK Deadliften?

Nk Bankdrukken ken ik wel :P

NK Powerliften Junioren/masters 18-dec-2011 Alkmaar SSS
NK Powerliften junioren/masters 15-apr-2012 Alkmaar SSS
NK Bankdrukken 18-mrt-2012 Nijmegen Atlas
RAW Bankdrukken 23-sep-2012

waarom is er eigenlijk 2 keer het NK powerliften, er zitten maar 4 maandjes tussen. en het raw bankdrukken is wel ver weg in het jaar 2012. marja bedankt bossman:)

Toch nog ff een aanvulling; dit jaar was het NK deadlift 11-9-2011. Zag het net op youtube.;)
En wsl is het niet 2x NK Junioren/masters, maar 1x die en 1x voor senioren.:)

Toch nog ff een aanvulling; dit jaar was het NK deadlift 11-9-2011. Zag het net op youtube.;)
En wsl is het niet 2x NK Junioren/masters, maar 1x die en 1x voor senioren.:)

Nope, de eens is het NK junioren van 2011 en de ander van 2012 ;)

kalender is in 2012 ietsje anders zover ik weet

weet ik t :P

dit is gewoon de kalender die op de site van de NPB staat :)

Gewoon met dat ijzer gooien gokhan... gaat je zeker lukken ;)

Terug
Naar boven