jonggeleerd
Huge Freak
- Waardering
- 374
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zondagen zijn geen trainingsdagen![]()
Jouw zondags gewichten zijn nog meer dan wat de helft van DBB pakt![]()
thankx zunnepitte over zo'n 2 weken word ik 17 (18 december). dus mijn 16 jarige leeftijd gaat niet meer zo lang durenLekkere trainingen man, nice bench! Zat net is je beginpost van je log te lezen, brutale progressie in redelijk korte tijd!
Best sick ook dat je pas 16 bent, je gaat echt nog ****ing sterk worden als je zo doorgaat.

thankx voor advies bossmanMerk het zelf ook, ik train het liefst ook dicht tegen mn 1RM aan, maar na een tijdje merk je dat je zwakker word. Dan even stapje terug doen en wat herstellen, dan kom je er weer sterker uit![]()
, ga deze week ook deloaden. maar wat kan ik dan het best doen. 1 week voor het NK?haha thankxZondagen zijn geen trainingsdagen![]()
Jouw zondags gewichten zijn nog meer dan wat de helft van DBB pakt![]()

nee train echt om zo'n 12 uur. maar heb er eigenlijk helemaal geen zin in om te gaan trainenraar dat je zondag zo weinig pakt? ga je om 7 uur trainen ofzo? :O
maar was BBosman ook zegt, ik zou wat meer triples/5jes gaan doen en af en toe maxen, want je cns raakt dan ****ed

hopen dat het over een aantal jaren 99% word

haha zal ik doen maar eerst een weekje deloadgoed bezig gokhan, maar doe inderdaad maar eens wat 5-jes of triples. Dan kan ik je gemakkelijker inhalen![]()

het NK van 18 december meer weet ik er niet over. zal denk ik wel junioren ofzo zijn. maar wat zijn die aparte NK dan eigenlijkJe trainingen zien er prima uit en ja de 1 vindt zondagtrainingen geweldig de ander....
Welk NK ga je doen? NK PL voor junioren? Je hebt ook nog aparte NK bench en DL. Weet niet of dat wat voor je is.![]()

thankx, probeer nog zo door te gaan

flinke stap terug daar bedoel je eigenlijk zo'n deaload week mee toch. of gewoon een redelijk training.Ik ga weekje voor het NK ook een flinke stap terug, maar deze week ook al niet meer maxen
ja idd mike denk toch dat dit verstandiger is, deze week dan toch nog gewone trainingen neerzetten. volgende week deloadDeloadpercentages in je laatste week gebruiken, anders dan maak je er op die 18e weinig van klaar. Veel succes in ieder geval, ben benieuwd wat je daar kan gaan neerzetten.
thankx mike
thankx maar ik zie dat bossman al het volledige heeft gepostWanneer die andere NK's zijn weet ik niet precies, maar die staan vast wel op 1 of andere PL kalender. Hercules Amsterdam organiseerde het NK Deadlift en ik d8 dat het NK BP in Alkmaar werd georganiseerd.![]()

NK Deadliften?
Nk Bankdrukken ken ik wel![]()
NK Powerliften Junioren/masters 18-dec-2011 Alkmaar SSS
NK Powerliften junioren/masters 15-apr-2012 Alkmaar SSS
NK Bankdrukken 18-mrt-2012 Nijmegen Atlas
RAW Bankdrukken 23-sep-2012

thankx dumba, effe kijken hoe zoiets eruit zietToch nog ff een aanvulling; dit jaar was het NK deadlift 11-9-2011. Zag het net op youtube.![]()

Toch nog ff een aanvulling; dit jaar was het NK deadlift 11-9-2011. Zag het net op youtube.
En wsl is het niet 2x NK Junioren/masters, maar 1x die en 1x voor senioren.![]()

best raar er zit helemaal niet zoveel tijd tussen danNope, de eens is het NK junioren van 2011 en de ander van 2012
kalender is in 2012 ietsje anders zover ik weet