Fitness Seller

Het dagboek van Shakawkaw

Gewicht zegt ook niet veel al is het wel zo dat je moet blijven stimuleren de spier te laten werken en niet laten wennen, daardoor is gewicht verhogen helaas noodzakelijk. Spieren wennen heel snel hou daar rekening mee.

• Topic Starter Topic Starter
Gewicht zegt ook niet veel al is het wel zo dat je moet blijven stimuleren de spier te laten werken en niet laten wennen, daardoor is gewicht verhogen helaas noodzakelijk. Spieren wennen heel snel hou daar rekening mee.

Ja van dat wennen heb ik wel gemerkt, vorige bicep training dacht ik dat ik 16kg in m'n hand had (doe normaal 14kg al maanden) en dacht ik, ik moet wel 10 reps doen. Toen deed ik er 10, en bleek dat ik 18kg in m'n hand had. Was eigenlijk iets te zwaar maar ik doe het wel, ik ga gewoon wat zwaarder totdat ik het makkelijk kan en dan ga ik weer hoger.

Ja van dat wennen heb ik wel gemerkt, vorige bicep training dacht ik dat ik 16kg in m'n hand had (doe normaal 14kg al maanden) en dacht ik, ik moet wel 10 reps doen. Toen deed ik er 10, en bleek dat ik 18kg in m'n hand had. Was eigenlijk iets te zwaar maar ik doe het wel, ik ga gewoon wat zwaarder totdat ik het makkelijk kan en dan ga ik weer hoger.
Exactly je kan ook opeens van schema veranderen of iets meer herhalingen doen.:cool:

Succes.;)

Vandaag pas half 1 me bed uit, net ontbeten:
- 4 broodjes
- 3 eieren
- 600ml melk
- Banaan
- Muesli reep
- 200ml chocomelk

1360 kcal zit nu nogal vol met water erbij nog..

Nu tijd om een schema te maken.

Ik heb net getraint, Borst en triceps, lichtere gewichten dan vorige week en durf de gewichten ook niet te posten. Wel demotiverend om lichter gewicht te pakken maar wat wel motiverend is, is dat ik weer wat zwaarder ben (81,3) en dat ik een dikke pomp had. In de spiegel thuis zag het er wel stoer uit, volgende week maak ik er misschien wel een foto van.

Ik blijf 3500 kcal eten want voor me gevoel is dat veel voor mij en ik ga er blijkbaar op vooruit.

Ik heb net getraint, Borst en triceps, lichtere gewichten dan vorige week en durf de gewichten ook niet te posten. Wel demotiverend om lichter gewicht te pakken maar wat wel motiverend is, is dat ik weer wat zwaarder ben (81,3) en dat ik een dikke pomp had. In de spiegel thuis zag het er wel stoer uit, volgende week maak ik er misschien wel een foto van.

Ik blijf 3500 kcal eten want voor me gevoel is dat veel voor mij en ik ga er blijkbaar op vooruit.
Daar gaat het om;)

Idd, dit is ongeveer het meeste dat ik ooit heb gewogen. Het meeste was 81,5 in februari. Daarna ben ik dus 5kg afgevallen. Ben blij dat ik weer terug op dat niveau ben. Nu is het aangekomen en zo groot groeien als ik nog nooit geweest ben :eyebrow:

Oke dan! Ach, als jij op 3500 groeit dan ist goed, de een heeft meer nodig als de ander.. zo zit ik al op 3300 op trainingsdagen, maar dit is per persoon verschillend! Warom ga je lichter in gewicht dan?

Oke dan! Ach, als jij op 3500 groeit dan ist goed, de een heeft meer nodig als de ander.. zo zit ik al op 3300 op trainingsdagen, maar dit is per persoon verschillend! Warom ga je lichter in gewicht dan?

Nouja ik ging niet zoveel lichter in gewicht maar ik kon wel minder reps en voelde me slapper, en had geen spotter dus durfde ik ook niet zo erg zwaar. Maarja op de benchpress ben ik wel 5kg hoger in gewicht gegaan net als tricep pushdown.

training rug

Pull ups (al een half jaar niet gedaan ofzo)
9xBW
6xBW
6xBW

BOR
40x12
50x12
55x8
55x11

Deadlift
10x60
10x90
8x90

Front Lat Pulldown
45x12
55x12
65x12

Shrugs vergeten :rolleyes:

Wat een rot training weer :o voel me dood en heb buikpijn. Ik train vrij licht omdat ik gewoon geen energie heb, echt nooit gewoon.
Heb trouwens nog nooit iemand in mijn sportschool zien deadliften (of BOR'en) Ik train in 2 sportscholen en in beide doet niemand het. Zelfde geld voor squatten.

Nette pull ups toch.. iets anders als chins?

Nette pull ups toch.. iets anders als chins?

Ja ik weet niet, de uitvoering gaat raar bij mij, ik trek m'n knieën helemaal omhoog.
Wat het verschil is tussen chins en pull ups bedoel je?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Links pull up en rechts chins

Eerder andersom denk ik?

Been training:

Squats Below P
10x80
8x90 PR
8x90 PR :D ging stuk beter dan vorige keer

Calf Raises in leg press
veel setjes en weinig rust
beetje kloten want ik kreeg steeds last van kramp in m'n hamstrings van het strekken van me benen ???

Leg Curls
11x60
6x65
7x55
9x50

Toen was stopte ik al, hou het kort want ik ben altijd maar moe en slaap slecht dus atm train ik kort maar krachtig.

Ben begonnen aan een push/pull/benen schema (is nog half in de maak) maar ik vandaag push gedaan:

Incline Benchpress ging een stuk beter dan vorige keer
9x50
9x60
6x65
6x60

Overhead Press
10x37,5
6x42,5
toen ging ik zitten ipv staan want ik trilde teveel
7x42,5
7x42,5

Flys
10x16
10x18
8x18

Dips
12xBW
11xBW
9xBW

Ben weer 1kg zwaarder dan 2 weken geleden :D focking chill
Was wel lekkere training.

Vandaag gedaan:
T bar rows
Pull Ups
Front Pulldown
Incline DB Curls
BB Shrugs

ging niet zo lekker

Minder lekkere dagen zijn er ook! Helaas Pindakaas! Volgende keer beter!

Terug
Naar boven