Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goeie tip!CGBP mag idd wel wat smaller.
Side raises moet je aan werken. Probeer je ellebogen hoger te houden dan je handen, en stel je voor dat je in beide handen een flesje leeggiet. Dus ellebogen hoger dan handen, en pinkies hoger dan de duimen. Kzal kijken of ik het filmpje wat ik laatst voorbij zag komen kan vinden.
Als het voor jou zo goed werkt moet je het blijven doen. Vind de vorm van de oefeningen enzo er verder top uit zien. Goed geconcentreerd etc.
Ik quote EmileV even.
Citaat:
Een belt is geen blessurepreveterend middel per sé! Het is een hulpmiddel om met de juiste ademtechniek een hogere intra-abdominale druk op te bouwen. Dit kan leiden tot een verhoogde aanspanning van buik en rugspieren wat dan weer kan leiden dat een grotere activitatie van de spier en dus zwaarder tillen.
Waarom zou dit je core verwaarlozen?

Niemand een opmerking over de boxsquat van Luppie
Waarvoor doe je een boxsquat? Om meer explosiviteit te krijgen op de hoogte van je "box".
Dat betekent dat je op de box gaat zitten en de spanning van de benen haalt. En dan weer
explosief omhoog komen. En dat gebeurt niet echt in je filmpje Luppie.
Zoals jij em doet kun je net zo goed zonder box squatten van het heeft zo totaal geen meerwaarde dan een standaard quartersquat.
Maar als je variatie wilt of je traint fullbody dan kun je op meerdere dagen een squat versie doen.Geen verstand van Boxsquats.. Doe liever de gewone.. ik vind 1 squat per training genoeg.. je doet immers ook nog LegPress.. Eventueel Lunges.. Dan vind ik 2 Squats overdreven!