EmileV
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 0
Oke, een soort 'ondersteuningsspier' dus eigenlijk?
Klopt, de infraspinatus is ook een deel van rotator cuff. Zoek het op, interessant.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oke, een soort 'ondersteuningsspier' dus eigenlijk?
Klopt, de infraspinatus is ook een deel van rotator cuff. Zoek het op, interessant.
Whouw, vind het erg interresant inderdaad.. ff googleen! Weet jij een goede site alvast?
spankie, bij tricep ext. je ellebogen zoveel mogelijk tegen je hoofd aan drukken en daar op zijn plek houden!! dan ga je je armen pas echt voelen!
En nergens in je sportschool een plekkie voor je chestdips? want die benchdips zijn IMO gruwelijk blessuregevoelig en uiteindelijk voel je ze nauwelijks in je borst...
Idd benchdips zijn voor de triceps en niet de borst.Oke want op een site zag ik ze ook uit elkaar..
Het bijn Bench Tricep DIPS.. Dus niet voor Chest!![]()
Rest wel goed?
Idd benchdips zijn voor de triceps en niet de borst.
Zal vanavond eens kijken spanker.
Maar waarom post je iedere oefening zovaak? Een clipje per oefening is voldoende imo.
Hoe kan je spieren specifiek trainen op wijdte of dikte?
JuistIk denk dat Mugje meer doelt op de spieren tussen de schouderbladen.
Naar mijn mening zorgen die voor dikte, en je lats zorgen voor een brede rug...

Ok daar geef ik je gelijk in.Ik post 2 van elk (Voorkant gezien en zijkant) Zoals bij de Incline BP.. omdat je daar van het vooraanzicht niet alles goed kunt zien..
Je hebt geen flauw idee. Onderdoornspier: infraspinatus.
Infraspinatus. 13. Onderdoornspier. 15. Het is zelfs korter. Sucker.
!Je hebt geen flauw idee. Onderdoornspier: infraspinatus.
Infraspinatus. 13. Onderdoornspier. 15. Het is zelfs korter. Sucker.

Nee, hij heeft gelijk. Je vergeet namenlijk een deel van de benaming. Voluit is het musculus Infraspinatus tegen Onderdoornspier
![]()

Oke want op een site zag ik ze ook uit elkaar..
Het bijn Bench Tricep DIPS.. Dus niet voor Chest!![]()
Rest wel goed?
Nee, hij heeft gelijk. Je vergeet namenlijk een deel van de benaming. Voluit is het musculus Infraspinatus tegen Onderdoornspier
![]()
Squat 90kg probeer full maar wil niet dieper zakken
http://www.youtube.com/watch?v=X_tQ...ing.com/f81/lus-log-2009-a-195875/index6.html