MuscleMeat

Sticky Het grote 'filmpjes van oefeningen' topic!

Oefeningen zien er goed uit Luup. Kan er weinig op aanmerken.

Ik weet het zitje moet lager. Helaas zijn er geen lagere zitjes omdat ik zo kort ben.
Of ik moet een shitload platen boven op elkaar donderen

Maar je doet het waarschijnlijk al een tijdje zo. Kom je met je oplossing een beetje laat. Waste of time.

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind ze allen er netjes uitzien Lup! Respect voor die chins, Ik ga er mee beginnen vrijdag

Aan de hand hoe het mij opvalt dat jij vaak met een plaatje reageert zonder daar verder iets mee te zeggen. Je mag ook met inhoud op mijn post reageren als je het er niet mee eens bent, dat vind ik niet erg.

emileV wat ben je voor een zielig persoon. Enige wat je aan deze thread toegevoegd hebt met je circa 10posts is dat je luppie probeert te bashen omdat ie nederlandse namen voor spieren gebruikte. Big deal, no one gives a ****.
Ben gewoon stil en geef tips over de VIDEOS, daar gaat dit draadje tenslotte over.

Core verwaarlozen door een belt? Explain.

dude doe die riem af
probeer je core te verwaarlozen ?

Nix ik heb al jaren last van chronische rug klachten.
Zonder riem heb ik er sneller last van dan met riem.
Core versterk ik wel met oh presses en crunches.
Helaas is een riem een must voor mij of ik moet altijd licht blijven squatten en dat wil ik niet

Als je rug problemen hebt dan snap ik het, anders gewoon zonder trainen. Daar wordt je sterker van.

Mee eens. Ook wel eens gedaan maar daar door heb ik maanden niet kunnen trainen en
weken op mijn bed moeten liggen van de pijn. Met zware pijnstillers kon ik kleine stapjes lopen. Ik heb altijd iets met de zenuwen in mijn rug onderin

Ik quote EmileV even.

Een belt is geen blessurepreveterend middel per sé! Het is een hulpmiddel om met de juiste ademtechniek een hogere intra-abdominale druk op te bouwen. Dit kan leiden tot een verhoogde aanspanning van buik en rugspieren wat dan weer kan leiden dat een grotere activitatie van de spier en dus zwaarder tillen.

Waarom zou dit je core verwaarlozen?

Ik ben van de oude stempel, vroeger trainde iedereen met een riem. Als ik nu geen aan heb dan voel ik me niet veilig, en als je je niet veilig voelt dan train je niet meer goed.

Laatst bewerkt door een moderator:
  • Topic Starter Topic Starter
nette BP hoor! Mooi diep! Nix over te zeggen!

Terug
Naar boven