JAJA, het was weer legendarischhhh.
Woensdag 16-4-2014
Do what you want-Day
Dit moet haast wel de meest gefaalde workout zijn ever. Maar wel met een pr. HOE??
ik kom de gym in, zie dat me buddy bij squat rek staat, bezig met laatste set. Hangt 120 kilo aan een stang van 20= 140 kilo.
Ik zie hem moeilijk doen, en niet diep gaan enzo, dus ik denk wat hij( verkeerd ) kan , kan ik ook( verkeerd).
Dus helemaal koud pak ik die stang op mijn schouders en voer 3 halve squats uit.
Ik wist het zeker, vandaag wordt niet serieus....
Nadat hij dropsets squat ging doen, ben ik een paar pull ups gaan doen, en wat single leg, leg presses. Deze voelde wel erg goed. Was een hammer strength leg press met 100 kilo aan schijven op 1 been.
4 setjes van 5 per been.
Vervolgens deden we samen het volgende:
Incline dumbell press:
10*22
8*26
8*26
Benchpress:
10*80
8*90
4*100
3*105!!!nog niet eerder vertoond.
Incline dumbell press( we waren nog niet klaar):
8*32
8*32
8*32
Standing military press:
10*30
10*40
8*40 (schouders deden pijn aan de achterkant)
6*40
Tricep superset
tricep extension (dacht 30 kilo)
Overhead tricep cable extension

(32,5 kilo)
4 setjes, 8 reps.
Trainingspartner heeft nog iemand boos gemaakt in de gym....
Hij merkte op dat iemand die shoulder press aan het doen was, zijn kleine spiertjes pakte in het bovenste gedeelte van de rep. ECHTER, deze meneer verstond alleen: Kleine spieren!
Op zich een grappige vergissing, alleen de lifter die het betrof was gelijk uit zijn element, en voelde zich niet prettig meer. Jammer.
Vanavond weer basketball, en dan vrijdag een ronde hardlopen tussen de regendruppels door.
:Yeah: