XXL Nutrition

Het logboek van een ecto

• Topic Starter Topic Starter
Goedemorgen DBB,

Gisteren weer heerlijk chaos getraind.
Ben van plan om RIPPED te worden voor aankomende zomer.:cool:
fuUn7X8.jpg

Ben door het zittende werk en minder fitness wel wat afgevallen. Weeg nu 100,0 kilo ( na het avondeten gemeten).
Ik krijg bij mijn eerst volgende supps een Metacal Bodyfat caliper. Dus er zullen wat nieuwe stats ontstaan en beter bijgehouden kunnen worden.

Ben van plan meer te gaan pompen, let's keep each other motivated!:D

Nieuw schema-> Volle bak, love it <3

IDbSFdC.jpg

---------- Toegevoegd om 09:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:39 ----------

Ik wil hier wel bij vermelden dat de cable seated row gewoon een seated row is met platen
De dumbell shoulder press vandaag effe in plated machine, want de rest was bezet
barbell bent over row was nu bent over two arm long bar row.
De preacher curl in machine ( heel kut) want het 'echte ' preacherbankje was bezet.

Doei

Woensdag 10-12-2014

Workout gedaan met de enige echte ecto van NL...

Zoals eerder vermeld, behoorlijk wat dumdums in de fitness waar we waren.

Erg jammer was het dat ik bij verschillende oefeningen weer een steek in mijn schouder kreeg. Toch effe oppassen geblazen.
Log:
QWrdSFx.jpg

---------- Toegevoegd om 09:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:39 ----------

De app die ik gebruik tijdens mijn workout ( handig ding met een rust timer en setjes bijhouden van oude trainingen zodat je weet op welk gewicht je hoeveel kan ( ongeveer)) deed gisteren een beetje leip.
Hij gaf me telkens een superset van maar 1 of 2 setjes, terwijl bij de gevraagde reps bijvoorbeeld 16, 14, 12, 10 staat. Hoe dit in 2 setjes moet geen idee, dus ik heb net mijn schema geëdit. En hopelijk doet hij het dit weekend wel goed!

Woensdag 10-12-2014

Workout gedaan met de enige echte ecto van NL...

Zoals eerder vermeld, behoorlijk wat dumdums in de fitness waar we waren.

Erg jammer was het dat ik bij verschillende oefeningen weer een steek in mijn schouder kreeg. Toch effe oppassen geblazen.
Log:
QWrdSFx.jpg

---------- Toegevoegd om 09:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:39 ----------

De app die ik gebruik tijdens mijn workout ( handig ding met een rust timer en setjes bijhouden van oude trainingen zodat je weet op welk gewicht je hoeveel kan ( ongeveer)) deed gisteren een beetje leip.
Hij gaf me telkens een superset van maar 1 of 2 setjes, terwijl bij de gevraagde reps bijvoorbeeld 16, 14, 12, 10 staat. Hoe dit in 2 setjes moet geen idee, dus ik heb net mijn schema geëdit. En hopelijk doet hij het dit weekend wel goed!

Hoop dums dums waren hoop

Woensdag 17-12-14
YvK3qvU.jpg

Vraagje, misschien kan iemand me hiermee helpen:
Bij de lat pull down beweeg ik redelijk met mijn torso naar beneden om momentum te creëren. Is dit een slechte vorm, of doet iedereen dit?

Verder bij de BOR doe ik eigenlijk hetzelfde: Ik probeer mijn benen gestrekt te houden en daadwerkelijk alles te roeien, maar ik betrap mezelf erop dat ik bij elke rep mijn knie een beetje buig en strek. Is dit erg?

Ik denk dat als ik DEZE^^^ erg strikt moet doen, zonder bijbewegingen, ik een stuk lager gewicht moet pakken.... helaas, maar stel dat het niet uitmaakt kan ik stoer blijven doen met deze stats.

Namaste

Donderdag 18-12-14
Fitness voor bbal training
TSnkJYF.jpg

Ik voel bij alle presses mijn rechter schouder nog wel moeite hebben:mad::(
nu spierpijn:)

Terug
Naar boven