Pas op dat je niet verdrinkt......schroef er maar een aftapkraantje in
Haha echt he, valt gelukkig wel mee. Ik vind het niet erg om veel te drinken, het is vaker dat ik het vergeet in de drukte of te lui ben om het te pakken... Ik kan het makkelijk wegdrinken, helemaal niet met tegenzin gelukkig.
Ehm..
Dit is wat ik zo even snel tegen kom
- De pil – Orale anticonceptiva die oestrogeen bevatten kunnen het vasthouden van vocht veroorzaken.
- Een voedingstekort – Wanneer iemand onvoldoende eiwit of vitamine B1 (thiamine) in hun dagelijkse voeding krijgt dan kan het lichaam vocht beginnen vast te houden.
Drink je wel eens koffie of thee, zorgt er ook goed voor dat je vocht afscheidt, alcohol ook, maar
ja omdat overdag te gaan drinken
Pas wel op met diuretische middelen, want van uitdroging wordt je ook niet vrolijk.
Thanks voor je moeite! Ik slik dezelfde pil al 7 jaar ofzo

zou bijzonder zijn als ik daar nu opeens vocht van ga vasthouden.
Tsja, voedingstekort zou kunnen, maar ik heb in mijn eerdere cutperioden (Die precies hetzelfde zijn qua voeding) ook geen last daar van gehad. Ik wijt het voor nu maar aan de hooikoorts. Het is niet zo dramatisch dat ik vanalles tot mij wil gaan nemen om het te fixen, het gaat vanzelf wel over, maar het is in de eerste weken van de cut niet heel motiverend als je keihard je best doet maar weinig verandering in de spiegel en gewicht ziet.. Nu weet ik wel dat je je daar niet aan vast moet klampen, ik weet wel dat wat ik doe werkt, maar ik blijf een vrouw he, ik wil iets en wel NUUUUUUU!
Pil kun je vocht van vasthouden. Groene asperges eten werkt vocht afdrijvend en ook appel cider 2 x 15ml op lege maag. Hooikoorts kan je ook vocht van gaan vast houden, moet je deze even bestellen :
DYSON Pure Cool Link Toren Wit. Als je vaak last hebt van hooikoorts moet je ook bepaalde soorten fruit vermijden. Deze dingen hebben mijn vriendin i.i.g geholpen.
Het is een flinke investering, maar als je dat apparaat koopt ben je als je thuis zit gegarandeerd van die hooikoorts klachten af.
Dankjewel! Zie hierboven, ik slik dezelfde pil al jaren en nooit eerder deze problemen gehad, groene asperges vind ik super smerig en appelcider lijkt me ook ranzig

Het zal de hooikoorts wel zijn, ik heb me alleen nog niet eerder zo ellendig gevoeld. Die kriebel in mijn keel zodra ik een stap buiten zet.. Maar ik heb mondkapjes gekocht

fucking kansloos, maar ik wil dit weekend wel in de tuin bezig, maar niet weer de hele nacht wakker liggen van de ellende.
Ik slaap nu al twee dagen in de logeerkamer

omdat ik
@Punjab wakker houd met m'n gehoest en gedoe, kan hij tenminste lekker slapen terwijl ik me lig aan te stellen haha. Aanstaande maandag heb ik afspraak bij de fysiotherapeut voor medical taping, schijnt behoorlijk goed te werken dus ben benieuwd wat dat me brengt. Zal eens naar die link gaan kijken!
Vocht vast houden is echt klote. Ik krijg dan dikke enkels. Met erg warm weer ook witte vlekken bij mijn handen.
Ik moet zeggen dat ik sinds het afvallen + pil geen last heb van extra vocht (ook niet na super veel zout eten). Ik gok dat mijn hormoonhuishouding nu stabieler is (ik heb ook sinds het begin geen stopweek gehad).
6 liter vocht is echt veel O.o Ik kom misschien aan 2.5 liter max en dan ook nog op een trainingsdag.
Ik zag trouwens tonijn in je lijstje, tonijn uit blik is wel weer erg zout. Ik ben zelf ook gevoeliger voor zout, dus misschiennook geen gek idee om 1 dag alles bij elkaar op te tellen. Als dat onder de 2.5 g zit dan kun je dat iig wegstrepen.
Jaa vocht is superkut, is ook zo moeilijk te onderscheiden van gewoon dik zijn hahaha! Bij mij gaat het echt in m'n gezicht, benen en buik zitten, afschuwelijk. Als ik mezelf dan zie lopen in een raam ben ik net een nijlpaardje, brrrr.
Ik zal eens tracken hoeveel zout ik eet, dat is een goed idee.. maar na het weekend

Het zal wel weer rechttrekken, heeft misschien even tijd nodig. Het is ook niet dramatisch dat ik vocht vasthoud, maar ik ben juist gewend dat als ik ga cutten dat ik door het vele carbloze eten binnen no time 2 á 3 kilo kwijt ben aan vocht en dan ziet mijn lijf er gelijk een stuk meer pleasing uit, dat is nu niet het geval, en dan heb je al snel zulk iets van: Nou dan kan ik god***domme ook wel een zak chips eten!
Doe ik niet, maar het zou wel kunnen :Roflol:
Ik zit de hele dag op kantoor, dus ik drink ieder uur dan ongeveer een liter, ook nog een halve liter monster en in de avond nog cola light. Maar dat doe ik ook al maand in maand uit, dus wat dat betreft is er niets veranderd.. Oh well!
Vandaag lekker in de tuin bezig en morgenochtend even sporten, anders heb ik deze week maar twee keer getraind, en wil toch wel minimaal 3x er in houden.
Cardio zit er (Buiten) op dit moment niet in, dus dat zet ik maar weer even uit mijn hoofd....